از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تغيير زمان بازي‌هاي سرخابي‌ها در ماه رمضان

 

سازمان ليگ برتر از تغيير ساعت ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس در ماه مبارک رمضان خبر داد.


به گزارش ورزش سه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، با توجه به درخواست شبکه سوم سيما کليه ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در ماه مبارک رمضان از ساعت 22 به ساعت 22:15 تغيير يافت.
در هفته نخست پرسپوليس امشب ميزبان تراکتورسازي است و استقلال در تبريز رودروي تيم گسترش فولاد قرار مي‌گيرد.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کفاشيان: اميدوارم دولت همراهي کند

 

ايران در نامه‌اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا براي ارائه مدارک کسب ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019 درخواست مهلت خواهد کرد.


با توجه به اين که تنها پنج روز به پايان مهلت ارائه مدارک براي نامزدي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019 باقي مانده و برخي از تضمين‌هاي لازم از سوي دولت آماده نشده و همچنين با توجه به جابجايي در دولت و روي کار آمدن دولت حجت السلام والمسلمين حسن روحاني، از روز 12 مرداد فدراسيون فوتبال قصد دارد در نامه‌اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا يک ماه مهلت بگيرد تا تضمين‌هاي لازم از سوي دولت به AFC ارائه شود.
به گزارش ايسنا ، علي کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال در اين رابطه گفت: بخشي از مدارک درخواستي AFC آماده شده که آن را به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال خواهيم کرد. از جمله مدارک آماده شده تضمين‌هاي لازم از سوي نيروي انتظامي است که به امضاي سردار احمدي مقدم رسيده و در اختيار فدراسيون قرار گرفته است. مدارکي را نيز بايد خودمان آماده مي‌کرديم که آنها نيز آماده شده است.
وي با بيان اين که هنوز تضمين‌هاي لازم از سوي دولت داده نشده است، گفت: دکتر احمدي‌نژاد همواره حامي فدراسيون بوده که اميدوارم در فرصت محدود باقي مانده مدارک لازم از سوي دولت در اختيار فدراسيون قرار گيرد. من به عنوان رييس فدراسيون فوتبال در راه کسب ميزباني جام ملت‌ها که افتخاري بزرگ براي ايران است، دست تنها هستم اما حاضرم هر جا که لازم است بروم تا بتوانيم مدارک لازم را تهيه کنيم.
رييس فدراسيون فوتبال از ارسال نامه به کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تمديد مهلت ارسال مدارک ميزباني جام ملت‌هاي آسياي 2019 خبر داد و گفت: همراه با مدارک آماده شده نامه‌اي به AFC ارسال خواهيم کرد و در آن ذکر مي‌کنيم که با توجه به تغيير دولت و جابجايي دولت طي روزهاي آينده فرصت ارائه مدارک را تمديد کنند تا بتوانيم با روي کار آمدن دولت آقاي روحاني تضمين‌هاي لازم را به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه کنيم. البته تاکيد مي‌کنم اولويت ما اين است که در روزهاي باقي مانده از دوران دولت فعلي، بتوانيم با حمايت رييس جمهور، ضمانت‌هاي لازم را دريافت کرده و به AFC بفرستيم چرا که احتمال موافقت کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تمديد اين مهلت چندان زياد نيست.
کفاشيان همچنين از تماس با رييس و دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد و گفت: شرايط کسب ميزباني جام ملت‌ها را نبايد از دست بدهيم. براي تمديد اين مهلت با شيخ سلمان و الکسي سوسي، رييس و دبير کل AFC تلفني صحبت خواهم کرد که اميدوارم مسئولان AFC با ما همکاري کرده و با درخواست ايران موافقت کنند.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

باشگاه سپاهان:

دهنوي پولش را پس ندهد شکايت مي‌کنيم

 

روابط عمومي باشگاه سپاهان از احتمال شکايت مجدد اين باشگاه از قاسم دهنوي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال خبر داد.


به گزارش روابط عمومي باشگاه سپاهان، اين باشگاه اعلام کرد چنانچه قاسم دهنوي در اسرع وقت مبلغي را که بابت عقد قرارداد با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دربافت کرده  رابه اين باشگاه عودت ندهد از اين بازيکن مجددا به کميته انضباطي فدرسيون فوتبال شکايت مي کنيم.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

2هزار هوادار تراکتور‌سازي پشت در‌هاي بسته

 

هواداران تراکتور‌سازي پشت درهاي بسته ورزشگاه آزادي حاضر شده‌اند و هنوز بليت‌فروشي آغاز نشده است.


در حالي‌که قرار بود بليت‌فروشي ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و تراکتورسازي از ساعت 14 آغاز شود اما تاکنون اين امر صورت نگرفته است و هواداران تراکتورسازي پشت درهاي بسته ايستاده‌اند.
به گزارش فارس، حدود 2 هزار هوادار تراکتور‌سازي پشت درهاي بسته هستند و هنوز اجازه ورود به ورزشگاه آزادي را پيدا نکرده‌اند.
*هواداران تراکتور به دو دسته تقسيم شده‌اند و برخي موافق حضور علي کريمي در تراکتور سازي هستند و برخي ديگر نيز با اين امر مخالف هستند.
*هواداران تراکتور‌سازي پرچم ها و بنر‌هاي مخصوص خود را همراه دارند.
*تماشاگران تبريزي عليه فردوسي‌پور شعار مي‌دهند و معتقدند تا او در ورزشگاه آزادي حاضر شود تا ببيند فقط آذربايجاني‌ها نيستند که تراکتور‌سازي را دوست دارند.
*ماموران نيروي انتظامي نيز در بيرون ورزشگاه حضور دارند و تماشاگران را راهنمايي مي‌کنند.
*هواداران پرسپوليس هم کم کم به سمت ورزشگاه آزادي مي‌روند و اين موضوع باعث شده تا بين آنها و هواداران تراکتور‌سازي کري‌خواني صورت بگيرد.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

صحبت‌هاي کونته در مورد شرايط يوونتوس

 

سرمربي يووه به صحبت در مورد شرايط تيمش پيش از فصل جديد پرداخته است.


يوونتوس در دو فصل گذشته و پس از انتخاب آنتونيو کونته به عنوان سرمربي، دو بار پياپي جام قهرماني در کالچو را به دست آورده است.
به گزارش فارس،‌ آنها پيش از آغاز فصل جاري سري A نيز به عنوان گزينه‌ اصلي قهرماني به حساب مي‌‌آيند ولي سرمربي جوان اين تيم بر اين باور است هنوز کارهاي زيادي بايد در اين تيم انجام شود.
يوونتوس در جام TIM با شکست مقابل ميلان در ضربه‌هاي پنالتي و تساوي بدون گل مقابل تيم گمنام ساسولو و پيروزي در پنالتي‌ها، از رسيدن به فينال بازماند. کونته در اين مورد به سايت رسمي باشگاه يوونتوس گفت: اين خيلي خوب است که تمرين‌هاي پيش فصل را سپري کرديم و هيچ بازيکن آسيب ديده‌اي نداريم. تمرين‌هاي سختي را پشت سر گذاشتيم. بازيکنانم مقابل ميلان و ساسولو خيلي خسته بودند. کارهاي زيادي براي حفظ عنوان قهرماني در سري A بايد انجام دهيم، ضمن اينکه اهداف جديدي براي قهرماني در جام‌هاي ديگر نيز مد نظر قرار داده‌ايم.
کونته در مورد بازيکنان جديد تيمش نيز گفت: خريدهاي خوبي هم در فصل نقل و انتقال‌ها داشتيم که اميدوار هستيم به موفقيت‌هاي بيشتر بيانکونري کمک کند. حضور کارلوس توز و فرناندو يورنته در خط حمله، به من اين اجازه را مي‌دهد که حق انتخاب‌هاي بيشتري داشته باشم. اميدوارم تيمم در فصل پيش رو گل‌هاي بيشتري وارد دروازه حريفان کند.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مورينيو: قصد جنگ رواني با مويس را ندارم

 

سرمربي تيم فوتبال چلسي برخي نظرها را در مورد اينکه وي تلاش مي کند با پيش کشيدن بحث احتمال خريد وين روني ، تمرکز سرمربي جديد منچستريونايتد را تحت الشعاع قرار دهد تکذيب کرد.


ژوزه مورينيو پرتغالي تاکيد کرد او سرمربي جديد يونايتد را مورد تمجيد قرار مي دهد و او را مربي بزرگي مي داند.
مورينيو گفت :« مويس مربي بزرگي است و شايسته موفق بودن است.بايد به او زمان داد.اگر او نتوانسته در اورتون جامي کسب کند به اين خاطر است که با تيمي مثل اورتون قهرمان شدن بسيار سخت است.»
مورينيو افزود‌:« اينکه جنگ رواني خوب يا بد است موضوع من نيست.بنابراين بهتر است در اين مورد صحبتي نکنم.اگر من حرفي نزنم ، کسي هم چيزي نخواهد گفت.همه باشگاه ها براي خريد يا فروش بازيکنان تا آخرين فرصت فکر مي کنند اما مشکل اين است که اين تصميم نه تنها يک يا دو باشگاه بلکه چندين باشگاه را تحت تاثير قرار خواهد داد.»
مورينيو گفت :« در مورد فروش ما خوش شانس هستيم زيرا من نمي خواهم هيچکدام از بازيکنانم را بفروشم.اين براي من خوب است زيرا بسياري از باشگاه ها تا آخرين لحظه تحت فشار هستند.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تقوي: دليل استعفايم کتک خوردن طاهري است

 

سرمربي مس با اعلام استعفا، دلايلش را براي اين تصميم عنوان کرد و مهمترينش را ضرب و شتم بيژن طاهري دانست.


مجتبي تقوي در نشست خبري پيش از بازي با راه‌آهن، بيان کرد: يکي از تيم‌هايي که در بازي‌هاي دوستانه با آنها بازي ‌کرده‌ايم و خيلي خوب ظاهر شد راه‌آهن بود. اين تيم در مسير تفکرات کادر فني‌اش حرکت مي‌کند. بسياري از تيم‌ها نيز در ليگ شرايط‌شان بهتر مي‌شود. مس نيز علي‌رغم اين همه تبليغ در مسائل فني‌اش دو هفته‌ تمرين کرد، اما در کرمان نتوانستيم تمرين مناسبي داشته باشيم و لطمه خورديم. بازيکنان خوب و با کيفيت پارسال بر اساس نظر کادر فني در تيم ماندند، ‌به جز دو يا سه بازيکن که خودشان تمايل نداشتند. در کل اسکلت تيم حفظ شد و بازيکنان جديد نيز داراي تجربه‌اند.
به گزارش ايسنا ، وي افزود: در بازار نقل و انتقالات مهم نيست که چقدر در جيب‌تان پول داريد؟ شايد من در عمرم امسال تنها با دو بازيکن صحبت کردم. بازيکنان ترجيح مي‌دهند در تيم‌هاي پايتخت کشور يا آنهايي که سهميه آسيايي دارند بازي کنند. خدا را شکر که تمام اين تيم‌ها از لحاظ مالي بهتر از مس هستند. با اين حال يک تيم بايد واقعا تيم باشد. تمام ناراحتي بنده هم اين است که اجازه ندادند مس تبديل به تيم شود. با اين وجود مهم‌تر از بازيکنان اسمي، اتحاد و همدلي است. ما بدنسازي خوبي داشتيم و همه بازيکنان علاقمندند که فوتبالي را ارائه دهند تا در شأن فوتبال کرمان باشد. من با قاطعيت مي گويم که در مسائل فني فوتبال مشکلي نبوده و هر مشکلي که ايجاد شده خارج از زمين چمن بوده است. حال با نيرنگ يا فريب و يا مسائل ديگر. من تا چند هفته‌ پيش اجازه ندادم که اين مسائل به تيم ورود کند، اما ورود کرد. با اين حال بايد تهديد را تبديل به فرصت کنيم، ولي اين زمان بر است. مهم‌ترين رقيب ما هم حاشيه‌هاست. ما افراد با تجربه کمي در تيم نداريم و در حوزه‌هاي مختلف بازيکناني هستند که مي دانند بايد با شروع ليگ از حيثيت فوتبال کرمان دفاع کنند.
سرمربي مس کرمان در ادامه در پاسخ به اين سوال که چه کساني تيمش را وارد حاشيه کرده‌اند‌؟ توضيح داد: در اين زمينه قطعا بايد مراجع ذيصلاح رسيدگي کنند. خوشبختانه افرادي هم که در اين حوزه در فدراسيون کار مي‌کنند مو را از ماست بيرون مي‌کشند. آنها در اين چنين برخوردها خوب عمل کردند و از اين پس هم مي‌توانند حتي با شدت‌ بيشتري عمل کنند. اما بايد بگويم که تحت هيچ عنواني مردم خوب کرمان هيچ نقشي در اين صحبت نداشتند. اين مردم واقعا مظلومند. امروز هم قصد داشتم از آنها حمايت کنم و بگويم که اين حواشي هيچ ربطي به مردم شريف کرمان ندارد. در گذشته وجود داشت و امسال هم به اوجش رسيد. مردم کرمان از اين اتفاق ناراحتند، ولي فضا براي يکه تازي اين افراد در کرمان باز شده و آدم‌هاي خوب هم کنار کشيده اند.
تقوي همچنين تصريح کرد: در اين مدت هيچ مصاحبه‌اي نکرده‌ام و هر صحبتي که از من بعد از ماجراي درگيري منتشر شده جعلي است. من جلسات زيادي با اعضاي هيات مديره برگزار کردم، اما علاقه‌اي ندارم ديگر با مس کار کنم. رييس هيات مديره باشگاه نيز تازه آمده و برنامه‌هايي براي جمع کردن اين مسائل دارد و از من خواسته تا بمانم. اما فکر مي‌کنم به دلايلي که در ادامه خواهم گفت نمي‌توانم ادامه دهم. اولين دليل بيژن طاهري است. او واقعا ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و خدا رحم کرد که اتفاقي برايش نيفتاد. چنين اتفاقاتي در فوتبال قبلا هم بوده و هنوز هم خانواده‌هاي‌شان ضربه مي‌بينند. من به عنوان مربي تيم دوست ندارم که چنين اتفاقي براي کادر فني‌ام بيفتد و حالا که اين اتفاق اتفاده بايد عکس العمل نشان دهم. بعضي حرف‌هايي که دوستان مي‌زنند درست است و بايد به حرفشان گوش کرد، ولي کسي در اين ماجرا پا در مياني نکرد. از مسئولان استان هم انتظار مي‌رفت که حداقل فضا را فراهم کنند تا تمرينات را دنبال کنيم.
وي با اشاره به اين که مهم‌ترين دليل استعفايش ضرب و شتم بيژن طاهري است، تاکيد کرد: من در زندگي‌ام باج نداده‌ام اما برخي از افراد در مس به دنبال باج گيري‌اند. اصلا نمي‌توانم تصور کنم که يک مربي ارتباطي با اين افراد داشته باشد. بحث بعدي‌ام اين است که فضا براي کار کردن در مس معلوم نيست. من تا الان يک ريال هم از باشگاه دريافت نکرده‌ام. هيچ مربي حرفه‌اي اين کار را نمي‌کند. من به دنبال منافع شخصي‌ام نبودم و حيثيت خودم را بيشتر دوست دارم. در بخش آخر بايد بگويم که مي روم تا فضا براي بازيکنان مس فراهم شود، چون اگر اين اتفاق بيفتد به عمق ماجرا پي خواهيد برد. خيلي از مردم کرمان از اين اتفاق ناراحت شدند. شأن اين مردم نيست که يک عده اين قدر ناجوانمردانه با يک اين مربي برخورد کنند. البته فرداي آن روز هم اين اتفاق براي بدنساز تيم افتاد. من هم آدمي نيستم که اتفاقي رخ دهد وعکس العملي نداشته باشم و به هيچ عنوان از اين مسائل نمي‌گذرم، چون مي‌دانم حساب و کتابم کامل پاک است. خانم بيژن طاهري هر لحظه ممکن بود پشت تلفن سکته کند. همه ما زحمت مي‌کشيم تا خانوادهمان در آسايش باشند. بيژن طاهري که اين همه سابقه در فوتبال دارد بسيار مظلوم بوده و يک بار هم پشت سر کسي حرف نزده است. من هم اين صحنه‌ها را در زندگي‌ام نديده بودم. مسئولان باشگاه و مردم دوست دارند که در مس بمانم و من هم قولي به مردم کرمان داده بودم و آنها مرا به خون شهيدان قسم دادند و اين برايم مهم است، اما فکر مي‌کنم که در تيم مس کار نکنم، بهتر است. آبرويي که ريخته شده با حرف جمع نمي‌شود وحتما بايد عکس العملي نشان دهم. مطمئنم که فصل بسيار سختي براي مس در پيش است، اما اميدوارم با رفتنم شرايط خوبي فراهم شود.
سرمربي مستعفي مس کرمان همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا فردا روي نيمکت تيمش مقابل راه‌آهن مي‌نشيند يا نه؟ مطرح کرد: من از رييس هيات مديره اجازه گرفتم تا در اين نشست حرف‌هايم را بزنم. من ديگر سرمربي مس نيستم و بعيد مي‌دانم که فردا روي نيمکت بنشينم. چون اگر بمانم ديگر نخواهم توانست سرم را در فوتبال بلند کنم. با اتفاقي که روي بيژن طاهري افتاد ديگر نمي‌مانم. در مورد جايگزينم روي نيمکت نيز بايد باشگاه تصميم بگيرد. نمي‌دانم مهدي محمدي مي‌نشيند يا نه. ولي من به همين پنج – شش دليلي که گفتم در تيم نمي‌مانم. از نظر حرفه‌اي هم خيلي ضرر کردم. دو پيشنهاد ديگر داشتم، اما فقط براي خدمت به مس آمدم، ولي متاسفانه اجازه ندادند حتي بازي‌ها شروع شود و سپس در مورد من و کادر فني‌ام اين کارها را انجام دهند. من بايد عکس العملي نشان دهم و نمي‌توانم مثل کبک سرم را در برف فرو ببرم. حاضرم خودم را فدا کنم، ولي راه براي آينده تيم باز شود.
تقوي در پاسخ به پرسشي مبني بر اين که مهم‌ترين عامل درگيري تمرين‌هاي تيمش چه بود؟ عنوان کرد: بايد کارشناسان در اين باره نظر دهند. آقاي عليپور به من گفت که حتما بايد با او جلسه‌اي داشته باشم. شما هم اجازه دهيد اطلاعاتم را در اختيار مراجع ذيصلاح قرار دهم و آنها قطعا با قدرت تصميم گيري مي‌کنند و از صميم قلب براي مس آرزوي موفقيت مي‌کنم. دلم برايشان تنگ شده است. اميدوارم در مسير سختي که قرار دارند موفق باشند.
وي همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا با استعفايش موافقت شده است يا نه؟ افزود: اگر باشگاه استعفايم را قبول نکند، قانع‌شان مي‌کنم. همه را قانع کرده‌ام و فقط يک فرد مانده که او هم برايم خيلي محترم است و حتما او را قانع مي کنم،‌ چون نگاه به اين قضيه فوتبالي است. قبول کنيد که از لحاظ فوتبالي درست نيست که بمانم. من بايد کمک کنم تا همه متوجه شوند که چه اتفاقي افتاده و از اتفاق افتادنش جلوگيري کنند. باور کنيد که خدا کمک کرد که اتفاقي رخ نداد. خدا به خانواده طاهري رحم کرد. آلاتي در دست دوستان ديدم که اگر به بيژن طاهري اصابت مي‌کرد، خانواده اش زندگي تلخي را تجربه مي‌کردند.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سلام به همه ی بازدید کنندگان

                                                            و سلامی مخصوص به اونایی که نظر میدن

 

عکس ها قشنگن ببینید و خواهشا نظر بدین,خواهشا***

 

اگه از بازیکنی هم عکس خواستین بگین ,میزارم

 

 

 

                                                            

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

این هم از عکس های خسرو حیدری به سفارش

                                                                پریا خانوم

دیگه کی چی میخواد؟؟؟؟

 

 

كلوپ هواداران خسرو حيدري

 

كلوپ هواداران خسرو حيدري

 

كلوپ هواداران خسرو حيدري

 

 

عکس های خسرو حیدری بازیکن استقلال
عکس های خسرو حیدری بازیکن استقلال
 
 
 
 



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بازگشت زودتر از موعد روني به ميادين


مهاجم منچستريونايتد زودتر از آنچه تصور مي‌شد به ميادين بازمي‌گردد.


ديويد مويس انتظار دارد وين روني با پشت سر گذاشتن آسيب ديدگي به ديدار دو هفته ديگر اين تيم مقابل AIK سوئد برسد.

به گزارش فارس، آينده روني از زماني که درخواست خروج از منچستريونايتد را به سران اين تيم اعلام کرد با ترديدهايي روبه‌رو بوده ولي پيشنهاد چلسي نيز براي خريد او رد شده است.

او در حالي که يونايتدها در اردوي پيش فصل خود در آسياي شرقي حضور دارند، به انگليس برگشته تا به درمان آسيب ديدگي‌اش بپردازد.

مويس در مورد روني گفت: انتظار داريم که او در ديدار دو هفته ديگر مقابل تيم سوئدي حضور داشته باشد. رباط پاي او آسيب ديده و تا جايي که مي‌دانم تمرين‌هاي ابتدايي را آغاز کرده و با فيزيوتراپ‌ها کار مي‌کند. او همواره خيلي زود آسيب ديدگي‌هايش را پشت سر مي‌گذارد. اميدوار هستيم اين بار نيز چنين اتفاقي رخ دهد.

پيش از اين تصور مي‌شد روني يک ماه ديگر نيز از ميادين دور خواهد بود.

با وجود اينکه شنيده مي‌شود چلسي خود را براي ارائه دومين پيشنهاد خود براي جذب روني آماده مي‌کند، مويس بار ديگر تاکيد کرد مهاجم تيمش را نمي‌فروشد.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

يوونتوس در صدر پردرآمد‌هاي ليگ قهرمانان اروپا


يوونتوس به عنوان پردرآمدترين تيم فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.


تيم فوتبال بايرن مونيخ که فصل گذشته موفق شد در ديدار نهايي در ورزشگاه ويمبلي لندن بورسيادورتموند را دو بر يک شکست داده و مقام نخست را از آن خود کند، صاحب درآمد شد، با اين حال پس از يوونتوس ايتاليا که در مرحله يک چهارم نهايي حذف شد، جاي گرفت. توريني‌ها براي اين منظور 65 ميليون و 315 ميليون يورو درآمد کسب کردند که از همه بيشتر بود و به همين دليل در رده نخست جاي گرفتند.

در همين ارتباط يوفا اعلام کرد علت عمده برتري تيم ايتاليايي بر قهرمان آلماني اروپا، کسب درآمد بيشتر از راه حق فروش تلويزيوني بوده است.

‌«بانوي پير» (لقب يوونتوس) از راه واگذاري حق پخش تلويزيوني صاحب درآمد 44 ميليون و 815 هزار يورويي شد. در حاليکه بايرن از اين راه تنها 19 ميليون و 146 هزار يورو کسب کرد.

مطابق اين گزارش بورسيادورتموند، فيناليست ليگ قهرمانان 54 ميليون و 161 هزار يورو کسب کرد و در رده سوم جاي گرفت.

اتحاديه فوتبال اروپا رقمي بالغ بر 904 ميليون و 6 هزار يورو به عنوان حق پخش تلويزيوني، پاداش، حق اسپانسري و... بين 32 تيم حاضر در اين مسابقات تقسيم کرد که هريک از اين تيم‌ها بابت راهيابي اوليه به جام رقم 8 ميليون و 600 هزار يورو همان ابتدا دريافت کردند. بالاترين ميزان پاداش تعلق گرفته از طرف يوفا به تيم بايرن تعلق گرفت که در بازي نهايي بر دورتموند چيره شد و صاحب 10 ميليون و 500 هزار يورو شد.

فهرست 13 تيم پردرآمد ليگ قهرمانان اروپا در فصل قبل به شرح زير است:

1- يوونتوس 56/1 ميليون پوند

2- بايرن‌مونيخ 47/3 ميليون پوند

3- بوروسيادورتموند 46/5 ميليون پوند

4- ميلان 44/1 ميليون پوند

5- رئال‌مادريد 41/6 ميليون پوند

6- بارسلونا 39/1 ميليون پوند

7- پاري‌سن‌ژرمن 38/4 ميليون پوند

8- منچستريونايتد 30/5 ميليون پوند

9- مون‌پليه 27/8 ميليون پوند

10- مالاگا 27/6 ميليون پوند

11- آرسنال 27 ميليون پوند

12 – چلسي 26/4 ميليون پوند

13 – منچسترسيتي 24/7 ميليون پوند

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فالکائو شايعات مربوط به سنش را مضحک خواند


رادمل فالکائو ستاره کلمبيايي تيم فوتبال موناکو فرانسه روز سه شنبه شايعات در مورد سن خود را مضحک دانست و اطمينان داد 27 سال دارد.


پيشتر مسئول مدرسه قديمي فالکائو سن وي را دو سال بيشتر اعلام کرده بود. فالکائو که تابستان امسال از اتلتيکو مادريد به موناکو منتقل شد، در صفحه اينترنتي خود در پايگاه شبکه اجتماعي تويتر تصريح کرد :«از اخبار رسانه ها در مورد سنم متعجب مي شوم. اين اخبار کاملا مضحک است. اميدوارم اين ماجرا يک براي براي هميشه و براي همه پايان يابد.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بوگوتا، موضوع سن اين ستاره کلمبيايي موضوع ساده اي نيست، زيرا وي در سال 2005 براي تيم ملي زير 20 سال کلمبيا بازي کرده است. اگر اطلاعات ارائه شده توسط مدرسه سابق وي تاييد شود، حضور فالکائو در اين رقابت ها غير قانوني بوده و ممکن است بررسي هاي فيفا را در اين زمينه درپي داشته باشد.

برگه هويت فالکائو که در فدراسيون فوتبال کلمبيا موجود است ، تاريخ تولد وي را 10 فوريه 1986 اعلام کرده است.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

لوپز: به فکر جدايي از رئال مادريد نيستم


دروازه‌بان رئال مادريد اعلام کرد هرگز به رفتن از اين تيم فکر نکرده است.


ديگو لوپز در نشستي خبري اعلام کرد که هرگز به خروج از رئال مادريد فکر نکرده است و ادامه داد: در ژانويه گفتم که بازگشت به خانه برايم رويا بوده است و چند ماه بعد هم به خروج از باشگاه فکر نکردم؛ زيرا همه چيز براي من عالي پيش رفت. به توانايي خودم ايمان دارم و مي‌دانم که مي‌توانم در همين سطح يا حتي بهتر باشم. اگر پيشنهادي هم داشته باشم، به عهده مادريد است که آن را ارزيابي کند. من هميشه دوست داشتم در اين باشگاه بمانم.

به گزارش فارس، دروازه‌بان رئال از اظهارنظر درباره بيل امتناع کرد و گفت: لزومي ندارد درباره بازيکناني که در رئال نيستند، صحبت کنيم. اگر بيل به رئال مي‌آمد؛ مطمئنا خريد فوق‌العاده‌اي بود اما بايد درباره بازيکناني صحبت کنيم که اينجا هستند و مربي مي‌خواهد از آنها در ترکيب تيمش استفاده کند. بايد ببينم تا ماه پاياني نقل و انتقالات چه اتفاقي مي‌افتد.

وي خاطرنشان کرد: مي‌خواهم از اين فرصت استفاده کنم تا براي تيتو ويلانووا بهترين آرزوها را داشته باشم. همه مي‌دانند که رئال مادريد با او است و برايش بهترين‌ها را در مبارزه با اين بيماري دارد. مارتينو در پاراگوئه و فوتبال آمريکاي جنوبي واقعا عالي کار کرد. او خريد بسيار خوبي براي بارسلونا است.

لوپز اضافه کرد: مي‌دانستم چه اتفاقاتي خواهد افتاد و چه حرف‌هايي زده‌ خواهد شد؛ خودم را به خوبي براي فشارهايي که در اين باشگاه بر من وارد مي‌شود، آماده کرده‌ام.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مورينيو: بهتر است حرف نزنم!


سرمربي جديد چلسي در پاسخ به همتاي خود در منچستريونايتد اعلام کرد بهتر است حرف نزد.


ژوزه مورينيو مدتي پيش و با کناره گيري از هدايت رئال مادريد براي بار دوم هدايت باشگاه چلسي انگليس را پذيرفت.

به گزارش فارس، چندي پيش ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد به صحبت‌ در مورد جنگ‌هاي رواني احتمالي مورينيو در جريان برگزاري فصل پرداخت و خود را آماده حضور در اين جنگ‌ها اعلام کرد. اکنون مورينيو با عصبانيت به صحبت‌هاي او پاسخ داده است.

«بهترين چيز براي من اين است که حرف نزنم! اگر حرفي نزنم، هيچ کس نمي‌تواند در مورد به من چيزي بگويد. اگر بخواهم بگويم همتاي من در منچستريونايتد مربي بزرگي است و شايسته موفقيت است، تنها چيزي که از آن تعبير مي‌شود جنگ رواني است. حالا اگر بخواهيد در مورد او بد صحبت‌ کنيد ديگر چه مي‌شود؟»

مورينيو سپس به صحبت در مورد فصل نقل و انتقال‌ها پرداخت و اعلام کرد هيچ بازيکني تحت هيچ شرايطي چلسي را ترک نخواهد کرد.

«بسياري از باشگاه‌ها منتظر هستند به ساعت‌هاي پاياني نقل و انتقال‌ها برسيم تا تصميم‌ خود را بگيرند. تصميمي که تعداد زيادي از باشگاه‌ها را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد. باشگاهي که بازيکن خود را مي‌فروشد، بايد بازيکن ديگري را جانشين وي کند. در هر حال تا ثانيه‌هاي آخر يک نفر مي‌تواند تراز فصل نقل و انتقال‌ها را به هم بزند. از اين نظر، ما باشگاه خوش شانسي هستيم زيرا بازيکني براي فروش نداريم. هيچ بازيکني از چلسي تحت هيچ شرايطي اينجا را ترک نمي‌کند.»



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

واکنش مسي به انتخاب تاتا


ليونل مسي انتخاب مارتينوي آرژانتيني را به عنوان سرمربي جديد بارسلونا غافلگيري خوشحال‌کننده‌اي براي خود دانست.


تاتا مارتينو به عنوان سرمربي جديد بارسلونا انتخاب شد و با اين تيم قرارداد دو ساله امضا کرد.

به گزارش ايسنا ، ليونل مسي در واکنش به انتخاب مارتينو گفت: از اين که مارتينو به عنوان سرمربي جديد تيمم انتخاب شد، خوشحالم. انتخاب او يک غافلگيري خوشحال‌کننده برايم بود.

مارتينو در روساريو آرژانتين به دنيا آمده و همشهري ليونل مسي به شمار مي‌آيد. او رابطه خوبي با خانواده مسي دارد و در نشست خبري خود در روساريو اعلام کرد که مسي و پدرش سهم بسزايي در انتخاب او به عنوان سرمربي جديد بارسلونا داشتند.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

پرونده دهنوي به استيناف رفت


با اعتراض قاسم دهنوي به راي کميته انضباطي پرونده اين بازيکن به کميته استيناف رفت.


با شکايت باشگاه پرسپوليس از قاسم دهنوي اين بازيکن از سپاهان به پرسپوليس بازگشت.

به گزارش فارس، همچنين کميته انضباطي اين بازيکن را به دليل اينکه با دو باشگاه قرارداد بسته است 60 ميليون تومان جريمه نقدي کرد.

بعد از صدور اين راي قاسم دهنوي در مدت مقرر نسبت به اين راي اعتراض کرد. بدين ترتيب پرونده اين بازيکن به کميته استيناف رفت تا راي نهايي در اين ارتباط به زودي صادر شود.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گل به‌ خودي‌هاي هيئت مديره پاس پايان ندارد


با گذشت يک ماه از آخرين بازي تيم فوتبال پاس در ليگ يک، هيچ اتفاق تأثيرگذاري در اين باشگاه براي فصل آتي فصل گرفته نشده و سکوت معنا‌دار اعضاي هيئت مديره حکايت از خبرهاي خوبي براي اين باشگاه ندارد.


تيم فوتبال پاس همدان که اين روزها اوضاع و احوال خوبي ندارد، در يک بلاتکليفي تلخ و خسته‌کننده براي هواداران، مردم و حتي بازيکناني که با اين تيم قرارداد دارند به سر مي‌برد.

به گزارش فارس ، اين تيم ريشه‌دار فوتبال ايران که سال 86 با سلام و صلوات و کلي مانور تبليغاتي پايتخت را به مقصد همدان ترک کرد در شش سال افت زيادي داشته و نه تنها از بالاترين سطح فوتبال ايران به يک دسته پايين‌تر سقوط کرد بلکه صعود و برگشت به جايگاه اصلي خود را در افق‌هاي دوردست خود مي‌بينم.

تيم فوتبال پاس امسال به لطف پرونده تباني و سقوط تيم شهرداري تبريز به مرحله پلي‌آف رسيد و با شکست تيم مس سرچشمه به مرحله نهايي و تا يک قدم صعود به ليگ برتر قرار داشت که مديران اين تيم با ندانم‌کاري‌هاي مکرر خود نتوانستند بستر را براي صعود اين تيم فراهم کنند.

پنجم تيرماه در همدان آخرين فرصت جبران تمام اتفاقات تلخ چند سال اخير پاس بود به طوري که تنها با يک کسب نتيجه دو بر صفر مي‌توانست صعود کند و به جايگاه اصلي‌اش در ليگ برتر برسد و دل هواداران و مردم علاقه‌مند همداني را بيشتر از قبل شاد کند.

اتفاقات به دلخواه تيم پاس رقم نخورد و با سنگيني شکست در دور رفت برابر ذوب‌آهن و تساوي يک بر يک، همداني‌ها را همچنان در ليگ يک ماندگار کرد تا ليگ برتري شدن براي همداني‌ها به يک آرزوي محال تبديل شود و يک سال ديگر منتظر بمانند تا توپ گرد فوتبال براي پاس چگونه به گردش دربيايد.

بيش از يک ماه از عدم صعود تيم پاس به ليگ برتر مي‌گذارد و در حالي که سه مهره اعضاي اين تيم به دليل صلاحديد کميته انضباطي و تأييد آن در کميته استيناف از فعاليت‌هاي فوتبال محروم شدند و اعضاي هيئت مديره اين باشگاه بزرگ نتوانستند اقدام مؤثري را براي ادامه کار اين تيم کنند.

محروميت مديرعامل اين باشگاه در همان روزهاي اول اعلام حکم اعضاي هيئت مديره را بر آن داشت تا معاون ورزشي پاسي‌ها را به عنوان سرپرست موقت معرفي کنند و پرويز سامري در حال حاضر مسئوليت امضاي مکاتبات و پيگيري امور را عهده‌دار است اما اين موضوع هيچ کمک مفيدي براي تصميم‌گيري براي فصل بعد نکرده است.

يکشنبه هفته قبل بعد از حدود 20 روز سکوت معني‌دار اعضاي هيئت مديره باشگاه پاس در طبقه پنجم وزارت آموزش و پرورش و در اتاق وزير براي آينده تيم پاس تصميم‌گيري کردند و قرار شد اعلام نهايي تصميمات در اين هفته باشد، اين تعلل و فرصت‌سوزي امروز روز دهم خود را پشت سر گذاشته و هيچ خبري از تغييرات در اين باشگاه نيست.

اين تعلل در تصميم‌گيري در اين مقطع زماني که بيشتر تيم‌هاي ليگ يکي با انتخاب و معرفي سرمربي خود به دنبال جذب بازيکنان و تعيين محل اردوي آماده‌سازي خود هستند شباهت زيادي به زدن گل به ‌خود در يک بازي تک‌حذفي را دارد که مديران ارشد باشگاه پاس خواسته يا ناخواسته دچار آن شدند.

حضور يک معاون رئيس جمهور، يک وزير و يک نماينده مجلس که رئيس يکي از کميسيون‌هاي مهم مجلس را در اختيار دارد در ترکيب هيئت مديره براي اين باشگاه نعمتي بزرگي است که تمام تيم‌هاي فوتبال در ايران آرزوي داشتن تنها يکي از اين گزينه‌ها را در هيئت مديره خود دارند اما اين روزها اين وزنه سياسي آقايان هم به کار تيم پاس نيامده و نمي‌آيد.

در اين يک ماه اخير همين سکوت و تعلل در تصميم‌گيري آقايان باعث شده تا بازار شايعه در شهر همدان شدت بگيرد و هر کسي که اصلاً از مديريت فوتبال سررشته‌اي ندارد به دليل اوضاع به هم ريخته تيم ريشه‌دار پاس خود را محق مي‌داند تا اظهار نظر کند يا حتي پست براي خودشان پيشنهاد بدهند.

اگر مديران ارشد باشگاه پاس با اداره اين باشگاه توسط سامري به عنوان سرپرست موافق بودند چرا براي انتخاب سرمربي پيشنهاد مديرعامل سابق اقدامي نکرده و نمي‌کنند؟

اگر بنا دارند تا مديرعامل جديدي را جايگزين عبدالحميد رمضاني کنند آيا انتخاب يک مدير جوان و کاربلد فوتبال بومي يا غير بومي کار سختي است که بايد بيشتر از يک ماه براي پيدا کردن آن وقت بگذارند؟

با توجه به بدهي 60 ميليارد ريالي جاري اين باشگاه آيا اعضاي هيئت مديره توانايي اختصاص و اجرايي شدن بودجه 100 ميليارد ريالي براي ادامه کار و مقدمات صعود به ليگ برتر تيم فوتبال پاس را دارند يا خير؟

اين‌ها گوشه‌اي از سئوالاتي است که اين روزها در اذهان عموم وجود دارد و مردم، هواداران، فوتبالي‌ها و خبرنگاران و ورزشي‌نويسان همداني به دنبال جواب آن از زبان اعضاي هيئت مديره باشگاه پرحاشيه پاس هستند.

اميدواريم به زودي شاهد افطار روزه سکوت آقايان هيئت مديره باشگاه باشيم تا تکليف تيم پاس و ورزش همدان را مشخص کنند.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اهداي تنديس فدراسيون پزشکي به تيموريان


رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي از اهداي تنديس اين فدراسيون به آندرانيک تيموريان ملي‌پوش فوتبال خبر داد.


به گزارش سايت خبري فدراسيون، دکتر پورکاظمي اظهار داشت: با توجه به اينکه آندرانيک تيموريان در جريان ديدار تيم هاي ملي فوتبال کشورمان و کره جنوبي با وجود شکستگي از ناحيه دست تا پايان بازي در خدمت تيم ملي بود، فدراسيون پزشکي ورزشي قصد دارد از اين ملي پوش ارزنده به عنوان چهره سال ورزش در حوزه پزشکي ورزشي تجليل کند.

وي افزود: به همين مناسبت قرار است همزمان با روز پزشک و طي مراسمي که با حضور جامعه فرهيخته پزشکي ورزشي و مسئولان وزارت ورزش و کميته ملي المپيک برگزار شود، تنديس فدراسيون پزشکي ورزشي به تيموريان اهدا شود.

دکتر پورکاظمي با تمجيد از تمامي ورزشکاران رشته هاي مختلف که براي ايران اسلامي افتخار آفريني مي کنند، اظهار اميدواري کرد: جامعه پزشکي ورزشي ايران همچنان بتواند ياريگر ورزشکاران سراسر کشور و به ويژه ملي پوشان رشته هاي مختلف باشد. ملي پوشاني چون تيموريان که براي سربلندي ايران حاضر است درد شديد آسيب ديدگي را به جان بخرند.

وي همچنين از ديگر اعضاي تيم ملي فوتبال هم تقدير و تشکر کرد.

آندرانيک تيموريان در هفته هاي گذشته توسط دکتر محمدرازي نايب رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي تحت عمل جراحي قرار گرفت و به طور کامل بهبود يافته است.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

معدنچي: مي‌خواهيم جزء 5تيم بالاي جدول باشيم


فجر جزء تيمهاي است که تمريناتش را زودتر از بقيه تيم ها شروع کرده است .


مهرزاد معدنچي بازيکن تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: با انجام بازيهاي تدارکاتي به شرايط خوبي رسيده ايم . وامسال با اضافه شدن چند بازيکن بومي که به فجر بازگشتند و حضور آقاي پيرواني شرايط محياست تا بتوانيم جايگاه خوبي کسب کنيم وهدف ما اين است که جزء پنج تيم بالاي جدول باشيم .

بازيکن فصل گذشته پرسپوليس تهران افزود: آقاي پيرواني شناسنامه فوتبال اين شهر است زيرا زحمات زيادي براي فوتبال شيراز کشيده و ايشان استارت جوانگرايي را در شيراز زد و بازيکنان زيادي را به تيم ملي و تيم هاي باشگاهي معرفي کرده بازگشت ايشان به فجر مي تواند کمک زيادي به فجر و فوتبال شيراز کند و اميدوارم با انگيزه بازيکنان جوان و تجربه ي ساير بازيکنان بتوانيم نتايج خوبي بدست آوريم و در بازي فردا هم تمام سعي خود را ميکنم که نفت تهران با شکست بدرقه کنيم و در نخستين بازي شادي را به مردم استان فارس هديه کنيم .

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نکونام و تيموريان دو غايب استقلال در هفته اول


جواد نکونام و آندرانيک تيموريان، 2 غايب استقلال در اولين ديدار ليگ مقابل گسترش فولاد تبريز خواهند بود.


به گزارش سايت باشگاه استقلال، جواد نکونام و آندرانيک تيموريان، 2 غايب استقلال در اولين ديدار ليگ مقابل گسترش فولادتبريز خواهند بود. اين 2 بازيکن به تازگي به تمرينات استقلال اضافه شده‌اند و از همين رو با نظر کادرفني، در ليست سفر به تبريز قرار نگرفتند.

طبق نظر کادرفني، نکونام و تيموريان بايد ساعت 19 امروز، در کمپ اختصاصي استقلال و زير نظر امير حاج‌قاسم به انجام تمرينات اختصاصي بپردازند.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

امضاي تفاهم‌نامه همکاري راه‌آهن با اسپورتينگ


رييس آکادمي باشگاه راه آهن از امضاي تفاهم‌نامه همکاري با اسپورتينگ ليسبون پرتغال خبر داد.


مديران باشگاه راه آهن هفته گذشته براي بازديد از باشگاه‌هاي اسپانيايي و پرتغالي به اين کشورها رفتند و با حضور در باشگاه‌هاي بارسلونا، اسپانيول، اسپورتينگ ليسبون و بنفيکا مذاکراتي هم در زمينه فوتبال پايه انجام دادند.

به گزارش ايسنا ، محمود کلهر، رييس آکادمي باشگاه راه آهن در اين رابطه توضيح داد: امکانات سخت افزاري و نرم افزاري باشگاه‌هاي اسپانيايي و پرتغالي فوق‌العاده است اما متاسفانه فوتبال ايران در اين دو بخش دچار مشکل ريشه‌اي است. باشگاهي مثل اسپورتينگ ليسبون بالغ بر 250 هزار متر زمين در اختيار دارد که در آن هشت زمين تمرين براي پايه و دو زمين براي بزرگسالان است. بازيکنان زيادي هم از اين آکادمي به تيم اصلي ليسبون راه پيدا کردند. مثل ناني و رونالدو. بخش بازاريابي براي آن‌ها خيلي مهم است و درآمدزايي زيادي از ترانسفر بازيکن دارند.

وي ادامه داد: ما با اين حال به بازيکنان خودمان در ايران اميدواريم و حتي آن‌ها را بهتر از پرتغالي‌ها مي‌دانيم. اما چهار عامل مهم را براي رسيدن به هدف خواهيم داشت. اولي مديريت قوي است که خوشبختانه در راه آهن مستقر است. دومي کادر فني قوي که از بهترين‌ها استفاده مي‌کنيم. سومي ارتباط خوب با رسانه‌ها و مردم است و چهارمي که مهم‌تر از بقيه خواهد بود، آکادمي باشگاه است.

رييس آکادمي راه آهن گفت: ما در بازديد از چهار باشگاه بفنيکا، ليسبون، بارسلونا و اسپانيول پي برديم که 50 تا 60 درصد بازيکنان تيم اصلي‌شان از آکادمي‌هاي خودشان است. بنابراين ما نيز با ارتباط خويي که با اين باشگاه‌ها برقرار مي‌کنيم از دانش آن‌ها استفاده خواهيم کرد و شک نداريم که در دو سال آينده در زمينه بازيکن سازي خودکفا مي‌شويم.

کلهر همچنين با اشاره به اينکه راه آهن با اين چهار باشگاه اروپايي تفاهم‌نامه همکاري امضا خواهد کرد گفت: هدف ما اين است که فوتبال پايه راه آهن را با کيفيت آن‌ها مطابقت دهيم. از همين رو تفاهم‌نامه‌اي را مديريت باشگاه تنظيم کرده که قرار است با باشگاه اسپورتينگ امضا شود. ما براي ساختن کمپ، استعداديابي و ترانسفر بازيکن از اين باشگاه سرويس مي‌گيريم. استعدادياب‌هاي اين باشگاه به تهران مي‌آيند و ما هم تعدادي از بازيکنان را به پرتغال مي‌فرستيم تا در کمپ‌هاي حرفه‌اي ليسبون آموزش ببينند.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

طالب‌لو: به راه‌آهن دين داشتم                                   

 

ملي‌پوش سابق فوتبال که بعد از رهايي از بند مصدوميت به راه‌آهن پيوسته، هدفش کسب سهميه آسيايي با اين تيم است.

 

وحيد طالب‌لو درباره روندي که براي پشت سر گذاشتن مصدوميت طي کرد، توضيح داد: من يک فصل فوتبالي کامل مصدوم بودم و در اين مدت سعي کردم ضعف‌هايي که گفته مي‌شد را برطرف کنم. يکسري از اين ضعف‌ها بدني بود که با انجام تمرين زير نظر بدنساز اختصاصي برطرف شد. سپس در کلاس مربيگري سطح C آسيا شرکت کردم،‌چون مي دانستم از لحاظ علم فوتبال هم بايد پيشرفت کنم. شرايطش هم مهيا بود و وقت کافي براي اين کار را داشتم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در زمان مصدوميتم از فدراسيون فوتبال تماس گرفتند و پيشنهاد همکاري با تيم ملي زير 14 سال ايران شد. من هم با کمال ميل قبول کردم و تيم توانست با توجه به ميزباني مشهد در گروهش اول شده و به مرحله پاياني صعود کند. بعد از اين مسابقات هم با پيشنهاد آقاي دايي به راه‌آهن رفتم و زير نظر غلامپور تمرين کردم.

طالب‌لو همچنين درباره پيوستنش به راه‌آهن در فصل جديد،‌ اظهار کرد: يکسري موضوعات برايم ارزش بيشتري دارد. دوره اي که مصدوم بودم مربياني مثل ويسي و ابراهيم زاده به من لطف زيادي داشتند و در تيم شان تمرين مي‌کردم تا از فوتبال دور نشوم. اين باعث دلگرمي‌ام بود. به هر حال من ديني هم به راه‌آهن داشتم،‌ چون چند ماه در کنارشان بوده ام، با آمدن ابراهيم زاده هم انگيزه مضاعفي پيدا کردم تا در اين تيم بمانم. از طرفي کار کردن با مربي‌اي مثل آقاي بشرزاد برايم مهم بود. بنابراين با نظر کادر فني و نظر مساعد ابراهيم زاده با راه‌آهن قرارداد بستم.

وحيد طالب‌لو در حالي به راه‌آهن پيوسته که حامد فلاح زاده، نيز با اين تيم قرارداد بسته و با توجه به اين که ابراهيم زاده به اين دروازه‌بان اعتقاد بسيار دارد، احتمال بازي نکردن طالب‌لو است.

طالب‌لو در اين باره تاکيد کرد: من تمام تلاشم را مي‌کنم تا نظر کادر فني را به خودم جلب کنم، اما دروازه‌بان‌هاي ديگر هم شرايط خوبي دارند و در پايان نظر کادر فني همه چيز را مشخص مي‌کند.

دروازه‌بان راه‌آهن همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا بستن بازوبند کاپيتاني به او پيشنهاد شده است، گفت: باشگاه راجع به اين موضوع تصميم گرفته است و بازيکناني مثل پاشايي و زارعي کاپيتان‌هاي تيم هستند.

طالب‌لو در ادامه با بيان اين که نظر دادن درباره مدعيان ليگ هنوز زود است به ايسنا گفت: بايد وارد بازي‌ها شويم تا مدعيان خودشان را معرفي کنند. به هر حال بيشتر تيم‌ها تغيير و تحول زيادي داشته‌اند و نمي‌توان پيش‌بيني در موردي آينده‌شان کرد. اما هدف راه‌آهن مشخص است. ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا به سهميه آسيايي برسيم. کل مجموعه هم يک دست و يک دل براي به دست آوردن‌اش تلاش مي‌کنند .

طالب‌لو در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا دوست داشت بعد از رهايي از بند مصدوميت، فوتبالش را در استقلال شروع کند، عنوان کرد: من فقط بايد راجع به تيم خودم صحبت کنم و به صلاح نيست درباره استقلال حرف بزنم. چون نه شرايط اين تيم را مي‌دانم و نه دوست دارم درباره‌اش صحبت کنم.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
ارسال توسط محمد علی

خدا وکیلی نویسنده به این فعالی دیده بودین؟؟!!**
                                                                     280 تا پست تو 4 روز و نیم

 

منتظر والپیپر های فانتزی و گرافیکی باشید

بگذریم:عکس های بسیار زیبای جرارد بازیکنی که خیلی دوسش دارم!!!

 

درست و حسابی نظر بدید میخوام ی گالری از مسی و رونالدو هم تو سایت بزنم****

منتظرما    نظر بدید جان من

 

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سلام به همه لیورپولی های عزیز :

عکس ها فوق العاده اند ببینید اما جان من , جان من نظرهم بدید***

نظر بارونم کنید.

 
 
 
 
 
 
خالکوبی هاش
 
 
 
 
 
 
 

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

عکس های بازیکن قدیمی(پیشکسوت) میلان

                                                               گتوزو

نظر بدید جان خودتووووووووون*!؟؟!*

منتظر والپیپر های گرافیگی و فانتزی باشید؟!*؟!*

قربون عصبانیتت!!!همیشه عصبانیه؟!**!؟
 
 
یا ابالفضل...
 
نظر. نظر. نظر بدید**
 
 



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جشن تولد مهدوي کيا در آلمان

موشک هامبورگ 36 ساله شد


مهدي مهدوي کيا امروز 36 ساله شد، در حالي که در آلمان به سر مي برد.


براي نوشتن و ياد کردن از خوب ها و ستاره ها حتما نبايد منتظر يک اتفاق جنجالي يا يک اتفاق ناراحت کننده بود. گاهي مي شود براي يک اتفاق خوب ياد آدم هاي خوب و تاثيرگذار باشيم.

به گزارش فارس، گاهي يک اتفاق ساده مي تواند بهانه خوبي براي ستايش و تمجيد از مردي باشد که خاطره هاي خوبي از او داريم. لحظات شيريني را برايمان رقم زد و به نام ايران هم غرور ايراني را سربلند کرد. هر چند که خداحافظي او از دنياي قهرماني غم انگيز و دور از شان او برگزار شد اما مهدي مهدوي کيا هميشه در قلب ايراني ها جا دارد.

امروز روز تولد مهدي مهدوي کيا است. شايد عادت نداشته باشيم در چنين مواقعي از افتخار آفرينان کشورمان ياد کنيم اما مي خواهيم اين بار سنت شکني کنيم و به بهانه 36 سالگي بزرگمرد کوچک فوتبالمان از او بنويسيم.

****

مهدي مهدوي کيا در سن 18 سالگي در روزهايي که بازيکنان بزرگي در پرسپوليس بودند به اين تيم پيوست و خيلي سريع توانست نظر استانکو را جلب کند. مهدوي کيا که در تمامي رده هاي سني در تيم بانک ملي حضور داشت خيلي سريع توانست استعداد خود را در تيم ملي هم شکوفا کند. اين بازيکن در جام جهاني 98 فرانسه با گلزني در ديدار با آمريکا علاوه بر اينکه به شهرت خود افزود توانست راهي فوتبال اروپا شود.

مهدوي کيا 11 سال موفق و پر افتخار را در ليگ آلمان سپري کرد. او لقب موشک را از آن خود کرد. مهدوي کيا به دليل بازي هاي خوب و اخلاق پسنديده يکي از محبوب ترين بازيکنان هامبورگ بوده است.

****

در سالي که براي مهدوي کيا گذشت هر چند که خداحافظي بسيار سوال برانگيزي در فينال جام حذفي براي او گرفته شد اما او با چند رويداد بين المللي روبرو شد.
قرار گرفتن مهدوي کيا در تيم قرن هامبورگ، دعوت وي به جشن 121 سالگي باشگاه هامبورگ، بازي کردن در تيم ستارگان جهان،حضور در بازي خداحافظي ميشاييل بالاک،کسب دومين بازيکن محبوب جهان،حضور در مراسم قرعه کشي مقدماتي جام جهاني به دعوت AFC ، حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا از جمله اتفاقات خوب براي او بود.

مهدي مهدوي کيا وارد 36 سالگي شده و البته با قدم گذاشتن در عرصه ديگري مي خواهد تجربيات خود را در اختيار نسل جوان قرار دهد.

****

تولد او بهانه خوبي براي صحبت با وي شد.

مهدي اين روزها همراه خانواده خود براي استراحت و تفريح در آلمان بسر مي برد« براي پيگيري کارهايم و همچنين استراحت به آلمان آمده ام. من هميشه در فوتبال بودم و کمتر توانستم همراه خانواده باشم. »

مهدوي کيا اما در آلمان چندان هم بيکار نيست و به فکر تيم ملي زير 17 ساله هاي ايران است« با توجه به اينکه تيم ملي زير 17 ساله ها بايد در مسابقات جام جهاني بازي کند به دنبال فراهم کردن مقدمات برگزاري اردو اين تيم در آلمان هستم. همچنين در کلاس مربيگري B بوندس ليگا ثبت نام کرده ام. چون سال ها در هامبورگ بازي کردم دوست دارم يک بازي خداحافظي با اين تيم داشته باشم و در حال مقدمات اين کار هستم. همچنين چون سفير فوتبال آسيا در تيم هاي پايه هستم به دنبال يکسري کارها در اين مورد هستم.»

مهدي مهدوي کيا در مورد تولد خود هم نظر جالبي دارد« امروز 36 ساله شدم. يک سال پيرتر شدم. از من گذشته دنبال جشن گرفتن باشم اما خانواده ام هميشه به من محبت داشته و غافلگيرم کرده اند.»



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

هفته اول ليگ برتر فوتبال

ورود قهرمان و نبرد آبي‌پوشان در تبريز


در شب دوم از هفته اول ليگ برتر شش ديدار برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها گسترش فولاد در تبريز ميزبان استقلال است.


شش ديدار باقيمانده هفته اول ليگ برتر پنج‌شنبه شب در شهرهاي مختلف برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس، نگاهي به اين شش ديدار مي‌اندازيم؛

گسترش فولاد تبريز - استقلال؛ قهرمان مي‌آيد، نبرد آبي‌پوشان

گسترش فولاد تبريز در اين فصل به ليگ برتر آمده، گسترش تنها تيم ليگ برتري است که از يک «سرمربي - بازيکن » بهره مي‌برد. رسول خطيبي مربي که گسترش را به ليگ برتر آورده همچنان به عنوان بازيکن هم در ميدان حضور دارد. اين تيم براي استقلال از نظر فني ناشناخته است. با اين حال استقلال قهرمان فصل گذشته در اين فصل هم با همان قدرت وارد مسابقات مي‌شود. البته قلعه‌نويي بارها گفته استقلال اين فصل قوي‌تر از فصل قبل است و علي فتح‌الله‌زاده نيز پيشاپيش قهرماني تيمش را در ليگ برتر تبريک گفت!

با اين حال نبايد انگيزه بازيکنان جوان گسترش فولاد را دست‌کم گرفت. در تيم گسترش فولاد ايمان موسوي مهاجم فصل گذشته استقلال هم حضور دارد. انگيزه موسوي شايد بيشتر از بقيه بازيکنان گسترش باشد اما گل زدن به قهرمان فصل گذشته که ترکيب خط دفاع و دروازه‌بان فصل گذشته را حفظ کرده کار بسيار سختي است. استقلال مي‌خواهد ليگ برتر را با برد شروع کند تا از روز اول نشان بدهد که يک مدعي درجه اول است ولي شايد جوانان آبي‌پوش تبريزي بتوانند اولين شگفتي را در ليگ سيزدهم خلق کنند. جدال آبي‌پوشان تهراني و تبريزي حساس‌ترين بازي شب دوم از هفته اول ليگ است.

سپاهان - فولاد خوزستان؛ نبرد آسيايي
سپاهان فصل گذشته در رده سوم جدول قرار گرفت و فولاد چهارم شد. نبرد تيم‌هاي سوم و چهارم جدول در فصل گذشته ديدني است. اين دو تيم در فصل نقل و انتقالات هم بازيکنان خوبي گرفته‌اند. سپاهان و فولاد در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند. در اين بازي از ستاره‌هاي جديد سپاهان يعني مجتبي جباري، آرش افشين، هادي عقيلي، يعقوب کريمي و ... رونمايي شود. فولاد خوزستان هم مثل سپاهان سرمربي فصل گذشته خود را حفظ کرده است.

صباي قم - ملوان؛ مايلي کهن مقابل اولين مربي خارجي انزلي

محمد مايلي‌کهن که فصل گذشته با تيم گهر در ليگ برتر بود در اين فصل با تيم صبا به اين مسابقات آمده است. صبا در اين فصل بيشتر از تيم گهر بازيکن گرفت اما رضا عنايتي مهاجم کهنه‌کار ليگ را هم از مس کرمان گرفت. ملوان اما در اين فصل با اولين مربي خارجي‌ تاريخش وارد ليگ شده است. دراگان اسکوکيچ بايد با اين تيم خوب نتيجه بگيرد تا هواداران دو آتشه ملوان را راضي نگه‌ دارد. ملوان در اين فصل سه چهار بازيکن ارزشمند از دست داد که مهم‌ترين آن پژمان نوري کاپيتان بود.

راه آهن - مس کرمان؛ نبرد بي‌حاشيه‌ها و پرحاشيه‌ها

راه آهن در فصل نقل و انتقالات ابتدا با علي دايي قرارداد امضا کرد ولي بعد از جدايي اين مربي و حضورش در پرسپوليس با منصور ابراهيم‌زاده به توافق رسيد. راه آهن شرايط مناسبي دارد و به نظر مي‌رسد که هيچ مشکل و دغدغه‌اي در اين باشگاه وجود نداشته باشد و چنين محيطي براي ابراهيم‌زاده ايده‌آل است اما در آن سوي ميدان تيم مس کرمان روزهاي پرحاشيه‌ و پرتنشي را سپري مي‌کند. مجتبي تقوي که به گفته دستيارش استعفا کرده در سه روز گذشته در تمرينات تيم مس حاضر نشده است. بيژن طاهري بعد از درگيري با هواداران مس از کرمان به تهران آمد. با اين شرايط روي کاغذ مس کرمان شانس کمي براي پيروزي در اولين ديدار در ليگ برتر دارد مگر اينکه در زمان باقيمانده تا بازي وضعيت مس دگرگون شود.

فجرسپاسي - نفت تهران؛ يک نبرد بي‌حاشيه

فجر با غلامحسين پيرواني در ليگ سيزدهم حضور دارد و اين تيم طبق روال معمول با کمترين هزينه و بازيکنان جوان پا به ميدان مي‌گذارد و حريف روز اولش هم تيم نفتي است که يحيي گل‌محمدي را به جاي منصور ابراهيم‌زاده به خدمت گرفته است. گل‌محمدي از پرسپوليس پرطرفدار به تيم بي‌طرفدار نفت آمده و قطعا در نفت آرامش بيشتري خواهد داشت. اين بازي از نظر مسايل حاشيه‌اي مشکلي ندارد و دو تيم به دنبال فوتبال هستند.

داماش گيلان - سايپا؛ رونمايي از سايپا اروپايي مقابل تيم بي‌پول

داماش از نظر مالي در شرايط نامناسبي قرار دارد. وضعيت آنقدر در اين تيم بد است که امير عابديني مديرعامل باشگاه از انحلال تيم سخن بر زبان آورده است. داماش با چنين وضعيتي بايد به مصاف تيم سايپايي برود که قاعدتا از نظر مالي نبايد شرايطش به بدي داماش باشد از سويي ديگر سايپا انگين فيرات مربي آلماني ترک تبار را به خدمت گرفته که وعده ساخت يک تيم اروپايي را در سايپا داده است و مي‌خواهد در اين تيم تحول ايجاد کند. سايپا در آخرين بازي تدارکاتي‌اش سه بر صفر پرسپوليس را شکست داده است. البته داماش گيلان در کادر فني تغييري نداشته است ولي بازيکناني ارزشمندي مثل جهانبخش، ابراهيمي، کوشکي و رودباريان را از دست داده است.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بازيکن صربستاني استقلال را بيشتر بشناسيد


هافبک صربستاني پارتيزان بلگراد به استقلال پيوست تا در آغاز فصل جديد ليگ ايران براي آبي‌هاي پايتخت به ميدان برود.


گوران لاوره هافبک صربستاني متولد زاگرب تيم فوتبال پارتيزان بلگراد، با موافقت کادرفني آبي‌ها به استقلال پيوست تا در فصل جديد در ليگ برتر ايران به ميدان برود.

به گزارش فارس، اين بازيکن 31 ساله سابقه بازي براي تيم‌هاي اندرلخت بلژيک، گرونينگن هلند، بارنزلي انگليس و پارتيزان بلگراد را دارد و اوج درخشش اين بازيکن در سال‌هاي 2006 تا 2010 در ليگ هلند بود.

لاوره در حضور 4 ساله در فوتبال هلند 128 بازي انجام داد و 23 بار دروازه حريفان را گشود.

بازيکن 190 سانتي‌متري استقلال از قدرت سرزني خوبي هم برخوردار است و قد بلند، نقطه قوت او در جنگ‌هاي هوايي به حساب مي‌آيد.

گوران لاوره 6 بازي براي تيم زير 18 ساله‌هاي يوگسلاوي سابق انجام داده و در تيم زير 21 سال صربستان و مونته‌نگرو 7 بازي انجام داده است.

لاوره همراه با تيم زير 21 سال صربستان در سال 2004 موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره جام ملت‌هاي اروپاي اين رده سني شد و به همراه تيم زير 23 سال در المپيک آتن حضور داشت.

قرار است اين هافبک طراح به زودي به جمع بازيکنان استقلال اضافه شود.

 




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رومنيگه:‌ براي بهبودي «تيتو»‌ دعا مي‌کنيم


معاون باشگاه بايرن مونيخ براي حل مشکل بيماري سرطان مربي سابق بارسلونا اعلام آمادگي کرد.


کارل هاينس رومنيگه اظهار داشت:‌ ما در بايرن آماده هرگونه کمک به تيتو ويلانووا هستيم. مطمئنا در کنارش خواهيم ايستاد و کمک خواهيم کرد در جنگ با سرطان پيروز شود.

به گزارش فارس ، ويلانووا جمعه گذشته پس از آنکه در خلال يک فصل گذشته دو بار مجبور شد شيمي درماني را براي مبارزه با بيماري سرطان به عنوان معالجه در پيش گيرد، از مقام خود به عنوان سرمربي بارسا کناره گرفت.

رومنيگه افزود: وقتي خبر کناره‌گيري‌اش را به خاطر درمان بيماري‌اش را شنيدم، واقعا حيرت‌زده شدم. چون اينجا ديگر بحث فوتبال در ميان نبود. بلکه کاملا بحث سلامتي او مطرح است.

نفر دوم تيم قهرمان اروپا و آلمان ادامه داد: براي سلامتي او همه دعا کرده و همين جا اعلام مي‌کنيم بايرن آماده است از او در اين راه سخت حمايت کند.



تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 41968
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!