از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مورينيو: چلسي يک باشگاه ويژه است


ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، با ستايش از تاثير اين باشگاه بر دوران حرفه اي اش، اين باشگاه لندني را "واقعا خاص" توصيف کرد.


اين مربي پرتغالي در اولين مقصع حضورش در چلسي بين سال هاي 2004 تا 2007، دو قهرماني در ليگ برتر، دو قهرماني در جام اتحاديه و يک قهرماني در جام حذفي به دست آورد.

او که بعد از 5 فصل حضور در باشگاه هايي مانند اينتر و رئال، به استمفوردبريج برگشته، تاکيد کرد که براي کار کردن در فوتبال، به يک شور نياز دارد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مهمترين مسئله براي بازيکنان و مربيان، داشتن شور کار کردن و خوشحالي است؛ چيزي که ما در اين باشگاه آن را داريم. ما حرفه اي هستيم اما در عين حال، همه ما به شغل مان عشق مي ورزيم.

اگر بتوانيم ماموريت تان را انجام بدهيد، چه به عنوان بازيکن و چه به عنوان مربي، به اين خاطر نيست که به شما پول مي دهند يا اينکه اين کاري است که بايد انجام بدهيد، بلکه به خاطر خوشحالي و شوري است که احساس مي کنيد. اين مهمترين مسئله است.

مهمترين مسئله براي من است که عميقا احساس مي کنم در يک باشگاه واقعا ويژه هستم. اگر چلسي براي من يک باشگاه واقعا ويژه شده، پس براي همه مي تواند يک باشگاه ويژه باشد.

باشگاه هاي زيادي نيستند که اين ويژه را دارند؛ اينکه هواداران نام شما را فرياد مي زنند، نه تنها در استمفوردبريج، بلکه در سراسر دنيا. نمي توان احساسي بهتر از اين داشت."



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مدافع آرسنال به فلامنگو پيوست


آندره سانتوس با انعقاد قراردادي دوساله به تيم فوتبال فلامنگوي برزيل پيوست.


 آندره سانتوس روز پنجشنبه در آزمون پزشکي تيم فلامنگوي برزيل حضور پيدا کرد و نظر مثبت مسئولان باشگاه برزيلي را جلب کرد.

بر پايه گزارش رسانه‌هاي برزيلي، اين مدافع 30 ساله در دوره‌اي 18 ماهه در 23 بازي براي توپچي‌هاي لندن به ميدان رفت اما نتوانست نظر مساعد سرمربي اين تيم، آرسن ونگر، را جلب کند.

سانتوس در ماه فوريه به عنوان بازيکن قرضي راهي گرميو شد اما پس از حذف اين تيم از رقابتهاي ليبرتادورس در ماه مه به آرسنال بازگشت.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دروازه بان سابق منچسترسيتي درگذشت


برت تروتمن، دروازه بان سابق و باشگاه منچسترسيتي، در سن 89 سالگي، در خانه اش در اسپانيا درگذشت.


 تروتمن که در دوره جنگ جهاني دوم مدتي زنداني بود، هيچ گاه براي تيم ملي آلمان به ميدان نرفت اما در سال 1956 با منچسترسيتي قهرماني اف اي کاپ شد. او در آن علي رغم شکستگي گردن تا پايان در زمين ماند.

به گزارش گل، تروتمن با 545 بازي براي سيتي، رکورد دار بازي براي اين باشگاه، به عنوان يک بازيکن خارجي است.

وولفگانگ نيرباخ، رئيس فدراسيون فوتبال در اين باره گفت:" برت تروتمن يک ورزشکار فوق العاده و يک انسان واقعي بود.  او به عنوان يک سرباز به انگليس رفت اما بعدها به يک قهرمان در اين کشور تبديل شد. دوران حرفه اي فوق العاده او براي هميشه در کتاب هاي تاريخ خواهد ماند."



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

قيمت بليت‌هاي جام‌جهاني‌برزيل 13 تا 876 دلار


فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) امروز جمعه بار ديگر اعلام کرد فروش بليت‌هاي مسابقات جام جهاني 2014 برزيل از بيستم اوت آينده در پايگاه اينترنتي فيفا آغاز خواهد شد.


 فيفا قيمت بليت ها را بين 30 تا 1980 رئال برزيل (13 تا 876 دلار آمريکا) اعلام کرد.

کمترين قيمت بليت جام جهاني مربوط به بليت هايي است که با پنجاه درصد تخفيف به تماشاگران برزيلي بالاي شصت سال يا کساني که همچنان در دوره تحصيل به سر مي برند فروخته مي شود. ممکن است اين افراد خواستار همين مقدار تخفيف براي بليت هاي گران‌تر شوند.

تييري ويل مدير بازاريابي فيفا امروز گفت فيفا همچنين 400 هزار بليت صرفا براي برزيلي ها به قيمت هر بليت شصت رئال برزيلي (حدود 26 دلار آمريکا) اختصاص داده است.

ويل افزود: «در هر مسابقه از 37 مسابقه اي که برگزار مي شود بليت هايي از گروه سي دلاري(با محاسبه 50 درصد تخفيف) وجود خواهد داشت. ما چنين قيمت پاييني در جام هاي جهاني قبلي نداشته ايم. بليت هايي که به قيمت 60 دلار فروخته مي شوند نيز ارزان ترين بليت ها نسبت به جام هاي قبلي هستند».

ويل همچنين گفت فيفا بليت هايي به کارگراني که در آماده سازي تاسيسات براي برگزاري جام جهاني 2014 مشارکت داشتند اختصاص خواهد داد تا نخستين مسابقه را در استاديوم هايي که در احداث آن نقش داشته اند تماشا کنند. فيفا همچنين پنجاه هزار بليت رايگان در اختيار دولت برزيل قرار داده است تا بين شهروندان اين کشور و کساني که بورس تحصيلي دريافت کرده اند توزيع کند.

فروش بليت هاي جام جهاني 2014 در پايگاه اينترنتي فيفا از بيستم اوت يعني چهار ماه قبل از قرعه کشي تيم ها آغاز خواهد شد. قرار است قرعه کشي در ماه دسامبر برگزار شود. فيفا همچنين بليت هايي توزيع خواهد کرد که دارنده آن مي تواند در همه مسابقات تيم ملي برزيل در طول برگزاري جام جهاني حضور يابد و بليت هاي ديگري توزيع خواهد شد که دارنده آن مي تواند همه مسابقاتي را که در هر يکي از 12 شهر ميزبان جام جهاني برگزار مي شود، از نزديک تماشا کند.




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

روزنامه‌ سان رقم فروش سوآرس را فاش کرد


روزنامه‌ "سان" رقم فروش مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول را 55 ميليون پوند اعلام کرد.


باشگاه آرسنال از مشتريان جدي خريد لوئيس سوآرس به شمار مي‌آيد و حاضر است براي جذب اين مهاجم اروگوئه‌اي 40 ميليون پوند پرداخت کند.

به گزارش ايسنا،روزنامه‌ "سان" نوشت، ليورپول حاضر است با 55 ميليون پوند مهاجمش را به توپچي‌ها بفروشد.

رئال‌مادريد از ديگر تيم‌هايي است که به دنبال جذب سوآرس اروگوئه‌اي است. به نوشته سان پيشنهاد 40 ميليون پوندي آرسنال به لوئيس سوآرس سران رئال‌ را به تکاپوي بيشتر براي جذب اين مهاجم اروگوئه‌اي مي‌اندازد.

برندان راجرز، سرمربي ليورپول در واکنش به ابراز علاقه آرسنال به جذب سوآرس گفت: بر اين باورم که قيمت سوآرس بيشتر از کاواني است. اجباري براي فروش او نداريم. مي‌خواهيم تيم خود را با قدرت بيشتري راهي رقابت‌هاي فصل جديد کنيم و به همين خاطر به او احتياج داريم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مورينيو: DNA من تغيير نمي‌کند


"آقاي خاص" در بازگشت به ليگ برتر انگليس نقش ويژه‌اي در سر دارد و مي‌گويد هر چند DNA او تغيير نکرده، اما تجربه بيشتري کسب کرده است.


ژوزه مورينيو به همراه تيمش در اردوي تايلند به سر مي‌برد و در آستانه کمتر از يک ماه تا آغاز ليگ برتر انگليس در تلاش براي آماده سازي تيمش براي حضوري پرقدرت در اين فصل است.

به گزارش ايسنا،ژوزه مورينيو در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پيشرفت خود در فوتبال طي سال‌هاي گذشته مي‌گويد: من جزو افرادي هستم که زمان زيادي در فوتبال بودم. قهرماني‌هاي زيادي در ليگ برتر به دست آوردم و توانسته‌ام به قهرماني در اروپا برسم، البته اين‌ها اهميتي ندارد. بلکه اين‌ها فقط مسئوليت من را به عنوان سرمربي بيشتر مي‌کند. در فوتبال انگليس جايگاه خوبي دارم و خودم را يکي از انگليسي‌ها مي‌دانم. البته با اين تفاوت که پاسپورتم با آنها متفاوت است.

سرمربي جديد چلسي درباره جان تري، کاپيتان تيم خود نيز گفت: حضور هيچ بازيکني از جمله "تري" در ترکيب ثابت تيم تضمين شده نيست. خود تري هم مي‌داند که حضورش در ترکيب تضمين شده نيست. تنها چيزي که تري مي‌داند بين من و او تضمين شده است، رابطه و اعتماد بين ما است. از لحاظ حرفه‌اي حضور هيچ کس در ترکيب ثابت قطعي نيست و هر کس که در تمرين خوب باشد در ترکيب قرار مي‌گيرد. دوستي جاي خود، فعاليت و فوتبال هم جاي خود. تري بازيکن خوبي است، اما اين را بايد در تمرينات به من ثابت کند تا در ترکيب اصلي قرار گيرد.

به نقل از ديلي ميل، سرمربي چلسي در پايان درباره ايجاد تيمي جوان و با انگيزه در چلسي گفت: DNA من تغيير نمي‌کند، اما تجربه انسان‌ها را تغيير مي‌دهد. تيمي که در چند سال گذشته در چلسي ساخته‌ام تغيير کرده و اکنون با توجه به قانون مالي جديدي که يوفا به تيم‌ها اعلام کرده، مسير تيم ما عوض شده است. ما بر روي بازيکنان جوان سرمايه‌گذاري کرده‌ايم تا رشد کنند. نبايد به تيمي که در گذشته داشتيم فکر کنيم، بلکه بايد به حال و آينده توجه کنيم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بارسلونا: فابرگاس فروشي نيست


باشگاه بارسلونا تاکيد کرد که فابرگاس را به هيچ تيمي نخواهد فروخت.


سسک فابرگاس از بازيکناني است که شايعه‌هاي درباره جدايي او از بارسلونا به گوش مي‌رسد. منچستر يونايتد جدي‌ترين گزينه اين هافبک بازي ساز به شمار مي‌آيد و مويس، سرمربي اين تيم از علاقه‌اش براي جذب کاپيتان سابق آرسنال خبر داد.

به گزارش ايسنا،جوزپ پارتوميو، نايب رييس باشگاه بارسلونا در گفت و گو با سايت اسپورت اسپانيا تاکيد کرد که فابرگاس به هيچ وجه فروشي نيست. بايد به هواداران بارسلونا بگويم که به پيشنهاد ديگر تيم‌ها درباره فروش فابرگاس توجه نمي‌کنيم. به هيچ وجه حاضر نيستم دست از فابرگاس بکشيم. او را به هيچ تيمي نخواهيم فروخت.

فابرگاس هم پيش از اين در گفت و گو با روزنامه‌ مارکا تاکيد کرد که نمي‌خواهد بارسلونا را ترک کند. او گفت: اگر بارسلونا مرا نخواهد و در ليست فروش قرار دهد به پيشنهادهاي ديگر فکر خواهم کرد، ‌اما در غير اين صورت در نوکمپ باقي خواهم ماند. مي‌خواهم با بارسلونا موفقيت‌هاي بيشتري به دست آورم. اين آرزوي من از دوران کودکي ام بوده است. بارسلونا خانه من است و از بودن در اين تيم خوشحال هستم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بائو: نگران نيمکت نشيني نيستم


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: الان بازيکن تراکتورسازي هستم و با توجه به تعهدي که نسبت به اين تيم دارم بايد بهترين بازي هايم را به نمايش بگذارم.


ميثم بائو درباره شرايط تيمش قبل از رويارويي با پرسپوليس اظهار داشت: خداراشکر شرايط خيلي خوبي داريم. تمرينات منظمي را انجام داده ايم و آماده شروع ليگ هستيم. اميدوارم بتوانيم از اولين بازي موفقيت هاي خوبي بدست آوريم و جزو مدعيان قرار بگيريم.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد: بازي با پرسپوليس هم مثل ساير ديدارها 3 امتيازي است اما چون اولين بازي است حساسيت بيشتري يافته است. به هر حال آنها پرسپوليس هستند و ما هم تراکتورسازي. قطعا هوادارانمان در اين ديدار تنهايمان نمي گذارند و از تيمشان حمايت مي کنند. من اطمينان دارم که هواداران ما حداقل 50 درصد ورزشگاه آزادي را پر مي کنند و کاري مي کنند که در تهران ما ميزبان باشيم.

هافبک تراکتورسازي درباره نيمکت نشيني اش در ديدارهاي دوستانه و اينکه آيا نگران تکرار اتفاقات تلخ استقلال در ليگ سيزدهم با پيراهن تراکتور نيست، تاکيد کرد: من حدود 25 روز ديرتر از ساير بازيکنان به تمرينات ملحق شدن و طبيعي است که کمي از ساير بازيکنان عقب تر باشم اما با اين حال هنوز مشخص نيست چه کسي در ترکيب تيم بازي کند. ما هافبک هاي بسيار خوبي داريم. پارسال در استقلال 14 هافبک بوديم اما باز هم به همه بازي رسيد. قطعا در تراکتور تعداد هافبک هاي کمتر است و به همه بازي مي رسد. نگران چيزي نيستم. مي خواهم درباره استقلال مطلبي را بيان کنم. من اگر از استقلال رفتم به خاطر بازي نکردن و اين مسائل نبود؛ دليل اصلي جدايي ام مشکلات مالي بود و ديگر نمي توانستيم اين شرايط را تحمل کنم.

بائو در پاسخ به اين سوال که آيا مقابل پرسپوليس به عنوان يک استقلال بازي مي کند يا يک تراکتوري، افزود: من براي هر سه تيم احترام قائلم اما الان بازيکن تراکتورسازي هستم و با توجه به تعهدي که نسبت به اين تيم دارم بايد بهترين بازي هايم را به نمايش بگذارم.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نمايندگان اي اف سي،23شهريوربه ايران مي‌آيند


رئيس سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به مديران عامل باشگا‌ها از سفر نمايندگان کنفدراسيون فوتبال اسيا در روز 23 شهريور به ايران خبر داد و خواستار تکميل مدارک باشگاه‌ها شد.


به نقل از سايت سازمان ليگ، مهدي تاج با ارسال نامه‌اي به باشگاه‌هاي ليگ برتري از مديران اين باشگاه‌ها خواست تا سريعتر نسبت به تکميل مدارک باشگاه‌هاي خود در ارتباط با صدور پروانه حرفه‌اي اقدام کنند.

متن نامه تاج به شرح زير است:

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در اين ماه مبارک، به آگاهي مي‌رساند، با توجه به برنامه بازديد ساليانه نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) از امکانات باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر و همچنين ميزان پيشرفت باشگاه در ارتباط با دريافت مجوز حرفه‌اي باشگاه‌داري، لذا با توجه به سفر نمايندگان در تاريخ 23 شهريور‌ماه 1392 به کشورمان مقتضي است تا هرچه سريع‌تر نسبت به تکميل مدارک مرتبط با باشگاه و همچنين بهبود امکانات استاديوم خانگي مورد استفاده مطابق با استاندارد استاديوم‌هاي AFC اقدامات لازم را مبذول نمائيد.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

رويانيان:رفتارفتح الله زاده به سابقه اش نمي خورد


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:اگر فدارسيون حق پخش را بدهد و حق و حقوق باشگاهها را رعايت کند هيچ مشکلي به وجود نمي آيد.


محمد رويانيان پس از خروج از جلسه با فدراسيون فوتبال در گفت و گو با اوج درباره بدهي باشگاه پرسپوليس عنوان کرد:اميدوارم در برنامه ريزي هاي ميان باشگاه و فدراسيون فوتبال و کل جريان فوتبال تفکر و تعقل حاکم شود.وقتي باشگاه درآمدي ندارد چگونه بايد بدهي خود را پرداخت کند.اگر فدارسيون حق پخش را بدهد و حق و حقوق باشگاهها را رعايت کند هيچ مشکلي به وجود نمي آيد.

وي درباره منازعات رخ داده ميان خود و مديرعامل استقلال گفت:آقاي فتح الله زاده رفتارش علي رغم اينکه قبلا خبرنگار بوده اند و خبرنگاران افرداد متفکري هستند اما رفتارش به سابقه اش نمي خورد.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

زنيدپور:

نه منشوري ام،نه ازليست ذوب آهن خارج شده ام


هافبک تيم فوتبال ذوب آهن گفت: عليپور من را به دفترش احضار کرد و درباره اين مساله با او صحبت کردم.


ميلاد زنيدپور درباره شايعه خارج شدن نامش از ليست ذوب آهن اظهار داشت: من از هر کسي اين خبر را منتشر کرده، شکايت مي کنم. يعني چه اينطور با آبروي يک فرد بازي مي کنند. الکي براي من حاشيه درست مي کنند. اين طور که نمي شود.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد: من نه منشوري ام، نه مشکلي با کسي دارم. تمام اين خبرسازي ها کار آن مديربرنامه غير قانوني است. او که مجوز فعاليت ندارد، با مطرح کردن اين اخبار مي خواهد مرا حراب کند اما بداند که به هيچ جا نمي رسد.

هافبک ذوب آهن همچنين گفت: آقاي عليپور من را به دفترش احضار کرد و درباره اين مساله با او صحبت کردم. طي صحبتي که با ايشان داشتم قراردادم را با مديربرنامه هايم فسخ کردم و حالا اين اقا مي خواهد مرا اذيت کند.

زنيدپور در پايان افزود: قراردادم با ذوب آهن فسخ نشده و امروز هم در تمرين اين تيم شرکت مي کنم. اين مسائل همه اش شايعه است.



تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گلزن اول لیگ لیگ قهرمانان

ball 12 گل
رونالدو
(رئال مادرید)
گلزن دوم لیگ لیگ قهرمانان
ball 10 گل
لوانوفسکی
(دورتمند)
گلزن سوم لیگ لیگ قهرمانان
ball 8 گل
مسی (بارسلونا)
ایلماز (گالاتاسرای)



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گلزن اول لیگ اسپانیا

ball 46 گل
مسی
(بارسلونا)
گلزن دوم لیگ اسپانیا
ball 34 گل
رونالدو
(رئال مادرید)
گلزن سوم لیگ اسپانیا
ball 28 گل
فالکائو
(اتلتیکو مادرید)



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گلزن اول لیگ انگلیس

ball 26 گل

فن پرسی

(منچستر)
گلزن دوم لیگ انگلیس
ball 23 گل
سوارز
(لیورپول)
گلزن سوم لیگ انگلیس
ball 21 گل
گرت بیل
(تاتنهام)



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گلزن اول لیگ آلمان

ball 25 گل

کیسلینگ

(لورکوزن)
گلزن دوم لیگ آلمان
ball 24 گل
لوانفسکی
(دورتمند)
گلزن سوم لیگ آلمان
ball 16 گل
مه یر
(اینتراخت)



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گلزن اول لیگ فرانسه

ball 29 گل
ابراهیموویچ
(پاریسن ژرمن)
گلزن دوم لیگ فرانسه
ball 19 گل
اوبامیانگ
(سنت اتین)
گلزن سوم لیگ فرانسه
ball 18 گل
ویتانیچ
(نیس)



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گلزن اول لیگ ایتالیا

ball 29 گل
کاوانی
(ناپولی)
گلزن دوم لیگ ایتالیا
ball 23 گل
دی ناتاله
(اودینزه)
گلزن سوم لیگ ایتالیا
ball 16 گل
الشراوی (آث میلان)
اوسوالدو (آ اس رم)



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
 
 
 
 
 



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

 

 

 

 

 

 

 




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

 

 
 

 

 

 

 

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

 آپلود عکس رایگان و دائمی

 

 




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

نظر کاپلو در مورد همکاري مسي و نيمار


سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه در مورد همکاري ستاره‌هاي برزيل و آرژانتين در بارسلونا به اظهار نظر پرداخته است.


نيمار که چندي پيش با مبلغ 57 ميليون يورو از سانتوس برزيل راهي بارسلونا شده است، پيراهن شماره 11 اين تيم را در فصل آينده بر تن خواهد کرد.

به نقل از فارس، فابيو کاپلو هم که پيشتر هدايت رئال مادريد را به دست داشت و اکنون سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه است، از اين انتقال استقبال و اعلام کرد همکاري ليونل مسي و نيمار در بارسلونا، اين تيم را شکست ناپذير مي‌کند.

«نيمار بازيکن فوق العاده‌اي و با توانايي‌هاي يگانه است. سرعت، تکنيک و شوت‌هاي او عالي هستند. مي‌تواند در هر لحظه از بازي در هر جايي که به او نياز است حضور داشته باشد. به نظرم خيلي سخت است تيمي که اين دو بازيکن را در اختيار دارد شکست داد زيرا توانايي‌ اين دو بازيکن در گلزني بسيار بالا است. گلزني براي قهرماني در هر تورنمتي امري واجب است.»



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سيد‌صالحي: در فوتبال ايران عددي نيستم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در فوتبال ايران هيچ ادعايي ندارم و بين اين همه فوتباليست خوب،‌ عددي نيستم.


سيد‌مهدي سيد‌صالحي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ريزي‌هاي کادر فني شرايط تيم بسيار آرام و خوب است و فقط دعا مي‌کنيم تا بازي مقابل تراکتور‌سازي همه سالم باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: به دنبال اين هستيم تا بازي قابل قبول را در اولين گام مقابل تراکتور‌سازي به نمايش بگذاريم و اگر قسمت شد دست پر ورزشگاه آزادي را ترک کنيم.

سيد صالحي ادامه داد: تراکتور‌ تيم بسيار خوبي است چون جلالي به عنوان يکي از بهترين‌ مربيان فوتبال ايران کار خود را بسيار خوب بلد است از طرف ديگر زيني‌زاده هم در مديريت تراکتور بسيار موفق بوده و آنها امسال تيمي بسيار خوب بسته‌اند ولي ما هم مي‌خواهيم از اولين قدم استارت محکمي بزنيم و فقط برد مي‌خواهيم البته به دنبال يک بازي منطقي و جوانمردانه هم هستيم.

وي در پاسخ به سؤالي که دوست داشتيد در اولين قدم به تراکتور‌سازي برخورد نمي‌کرديد گفت: براي ما فرقي ندارد همه تيم‌هايي که در ليگ برتر هستند قابل احترامند و ما نبايد دنبال اول و آخر باشيم. بايد با همه تيم‌ها آماده بازي باشيم. انشاء‌الله استارت خوبي بزنيم و با سه امتياز زمين را ترک کنيم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سؤالي که پس از رفتن انصاري‌فرد کار تو بسيار سخت و انتظارات بيشتر شده،‌ يادآور شد: نمي‌خواهم مقابل هواداران پرسپوليس روسياه شوم. قبل از آمدنم به پرسپوليس از خداي بزرگ مدد گرفتم. هيچ ادعايي هم در اين فوتبال ندارم چون بين فوتباليست‌هاي حال حاضر ايران عددي نيستم. فقط لطف خداست که هميشه به من آبرو داده که انشاء‌الله خدا اين آبرو را مقابل هواداران پرسپوليس از من نگيرد.

سيد‌صالحي در پاسخ به سؤال ديگري که اگر به تيم ملي دعوت شوي قبول خواهي کرد يا خير گفت: خوشبختانه مشکل خانوادگي من حل شده و اگر لياقت داشته باشم در خدمت تيم ملي هستم.

وي در پايان درباره نتايج ضعيف پرسپوليس در بازي‌هاي دوستانه گفت: بازي دوستانه براي رفع نقاط ضعف است و مطمئن باشيد ما در بازي هاي رسمي اشتباه نمي‌کنيم. کادر فني در دو بازي گذشته به بهترين شکل نقاط ضعف را شناسايي کرد و ما مي‌توانيم بهترين استفاده را از اين دو بازي ببريم.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

تمايل مورينيو براي خريد مهاجم رئال مادريد


سرمربي جديد چلسي تمايل خود براي آوردن مهاجم رئال مادريد به لندن را اعلام کرد.


ژوزه مورينيو که فصل گذشته هدايت رئال مادريد را به دست داشت، در پايان فصل از اين تيم کناره گيري کرد و براي بار دوم هدايت چلسي را به عهده گرفت.

به نقل از فارس، اکنون خبرهايي در مورد اينکه مورينيو قصد دارد گونزالو هيگواين را به چلسي ببرد منتشر شده است. مبلغ انتقال اين مهاجم آرژانتيني 40 ميليون يورو اعلام شده که به نظر مي‌رسد براي اين بازيکن بسيار زياد باشد.

هيگواين نيز به دوستان نزديکش گفته که مورينيو مي‌خواهد مرا به لندن ببرد ولي هنوز هيچ چيز در اين زمينه مشخص نشده است.

اورليو دي لورنتيس، رييس ناپولي که پيش از اين تمايل خود براي جذب هيگواين را اعلام کرده بود به توتومرکاتو گفت: اکنون علاوه بر آرسنال، بايد با چلسي هم براي خريد هيگواين بجنگيم.

پس از سپري کردن هفت سال در سانتياگو برنابئو، هيگواين قصد دارد رئال مادريد را ترک کند. اين بازيکن 25 ساله از اينکه با اضافه شدن برخي از بازيکنان جايگاه او در ترکيب تيم از دست خواهد رفت، به دنبال چالش جديدي در دوران فوتبالي خود مي‌گردد.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دژآگه:‌ از بازگشت به فوتبال خوشحالم


اشکان دژآگه پس از بازگشت به فوتبال مي‌گويد از بازگشت به فوتبال خيلي خوشحال است و مي خواهد بهترين بازي هايش را در اين فصل انجام دهد.


اشکان دژاگه پس از اتمام مصدوميت خود همراه فولام در اردوي پيش فصل در کاستاريکا شرکت کرد و در دو بازي فولام در اين اردو به ميدان رفت.

به نقل از ايسنا، دژاگه در 1 اوريل به دليل مصدوميت از ناحيه ليگامنت پا برابر کوئينزپارک رنجرز ادامه فصل ليگ برتر انگليس را از دست داد.اما اوايل اين ماه به تمرين فولام برگشت و پس از ثابت کردن توانايي‌اش همراه فولام به اردوي آماده سازي کاستاريکا رفت.

دژاگه در گفت و گو با سايت فولام درباره بازگشتش به فوتبال مي گويد‌: تا الان خيلي خوب بوده . آب و هوا اينجا خيلي خوبه و ما تمرين هاي خوبي را انجام مي دهيم. بازي هايي که در اين اردو انجام داده ايم خيلي خوب بوده و توانسته ايم هر دو بازي خود را ببريم . البته بايد بدانيم مي توانيم از اين هم بهتر شويم و زمان براي بهتر شدن هم داريم.

اشکان دژاگه پس از بازگشت از مصدوميت نشاني از دوران دور بودن از فوتبال را ندارد. البته اين بازيکن معتقد است مي تواند توانايي اش را بهبود ببخشد.

دژاگه درباره مصدوميت خود به سايت فولام مي گويد: اين سخت ترين مصدوميت دوران ورزشي من بود براي همين خيلي به من سخت گذشت. بازگشت به فوتبال پس از سه ماه دوري کار آساني نيست. من تمام تلاشم را کردم تا آمادگي ام را بدست آورم و در اين دو بازي دوستانه نشان دادم که آماده هستم. وقتي به تمرينات تيم در لندن برگشتم احساس خوبي داشتم. اينجا در کاستاريکا نفس کشيدن براي من سخت است اما فکر مي کنم تا دو يا سه هفته ديگر به آمادگي کامل برسم.

اشکان دژاگه در ادامه مي گويد: از بازگشت به فوتبال خيلي خوشحالم . من از فوتبالم لذت مي برم و عاشق ليگ برتر انگليس ، کروين کاتج ، هوادارانمان هستم . مي خواهم بهترين بازي‌هايم را اين فصل براي فولام انجام دهم.

دژاگه در پايان درباره فصل پيش رو مي گويد‌: فکر مي کنم اين تمرينات به من کمک مي کند تا فصل خوب و کاملي را با هم تيمي هايم در فولام داشته باشم. اين فصل تمرينات فشرده اي خواهم داشت تا خودم را براي يک فصل مهم و سخت آماده کنم.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بلان: ديگر به دنبال خريد روني نيستيم


لورن بلان، سرمربي پاري سن ژرمن، اعلام کرد که اين باشگاه ديگر به دنبال خريد وين روني، مهاجم منچستريونايتد نيست.


پاريسي ها به تازگي ادينسون کاواني را به خدمت گرفتند و به همين دليل بلان اعلام کرد که نيازي به خريد مهاجم جديد ندارند و اگر بخواهند بازيکن جديدي به خدمت بگيرند، آن بازيکن يک هافبک خواهد بود.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وين روني بازيکن فوق العاده اي است اما ما در خط حمله شرايط بسيار خوبي داريم.

بايد ببنيم براي خط مياني چه کاري مي توانيم انجام بدهيم. اگر قرار باشد بازيکن جديد بخريم، در اين قسمت خواهد بود."

شايعات زيادي در مورد جدايي روني از منچستريونايتد به گوش مي رسد و پيش از اين، از پاري سن ژرمن، چلسي و آرسنال به عنوان مشتريان اصلي او نام برده مي شود.

ناصر الخليفي، رئيس باشگاه پاري سن ژرمن، نيز روز گذشته اعلام کرد که در صورتي که نمي توانستند کاواني را به خدمت بگيرند، براي خريد روني اقدام مي کردند.

در مقابل، ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، از روني به عنوان تنها هدف اين باشگاه در ادامه بازار نقل و انتقالات ياد کرد.



تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مدافع سابق لیل سرانجام تیم جدیدش را انتخاب کرد. 

پاری سن-ژرمن اعلام کرد که لوکاس دینی را از لیل خریداری کرده است.

مبلغ انتقال این مدافع چپ حدود 15 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

دینی 19ساله قراردادی پنج‌ساله بسته. هم پی اس چی و هم موناکو در تابستان به دنبالش بودند.

او در جام جهانی جوانان در ترکیه هم درخشید و با فرانسه قهرمان شد.

دینی گفته است: «بّازی در پاری سن-ژرمن کنار بازیکنان استثنایی رویای کودکی من بوده. من بعد از این که قهرمان دنیا شدم تابستانی رویایی داشتم. از مقامات باشگاه به دلیل اعتمادی که به من کردند تشکر می‌کنم.»

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن-ژرمن هم گفت: «لوکاس دینی، ستاره نوظهور فوتبال فرانسه و قهرمان اخیر جام جهانی جوانان مورد توجه چندین باشگاه بزرگ بود و ما را انتخاب کرد تا به پیشرفتش در سطح اروپا ادامه دهد.»

پیراهن شماره 21 به دینی رسیده است.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که آلوارو نگردو، مهاجم اسپانیایی سویا را به خدمت گرفته است.

دو باشگاه روز سه شنبه برای انتقال این بازیکن روی مبلغ 21.7 میلیون پوند به توافق رسیدند و امروز این انتقال نهایی شد. البته در صورتی درخشش نگردو، 2.6 میلیون پوند دیگر نصیب سویا خواهد شد.

این مهاجم 27 ساله که در 95 دیداری که برای سویا انجام داد، 63 گل به ثمر رساند، سومین خرید پیگرینی در منچسترسیتی است و فصل آینده پیراهن شماره 9 آبی ها را به تن خواهد کرد.

سیتی پیش از این خسوس ناواس و فرناندینیو را به خدمت گرفته بود.

در بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده است:"سیتی با خوشحالی خرید آلوارو نگردو را اعلام می کند. او سومین خرید باشگاه در تابستان است.

او به زودی در اردوی پیش فصل به سایر بازیکنان تیم اضافه خواهد شد و پیراهن شماره 9 را به تن می کند."

گفته می شود استوان یووتیچ، ستاره مونته نگرویی فیورنتینا نیز در آستانه پیوستن به سیتی قرار دارد.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جدول نقل و انتقالات :سری اول لیگ جزیره!!!!!!!

نظرات بیشتر=سورپرایز های بیشتر

 

تاریخ        بازیکن(پست)        کشور         به                     از                   نوع

13/7/17
دروازه بان
Hull نیوکاسل بازیکن آزاد
13/7/16
بازیکن خط میانی
Trabzonspor چلسی بازیکن آزاد
13/7/16
مدافع
Bastia آرسنال بازیکن آزاد
13/7/16
بازیکن خط میانی
ساندرلند یوونتوس مالکیت کامل
13/7/16
بازیکن خط میانی
ساندرلند یوونتوس مالکیت کامل
13/7/16
مدافع
رم منچسترسیتی مالکیت کامل
13/7/15
مدافع
کویینزپارک‌رنجرز استون ویلا بازیکن آزاد
13/7/12
بازیکن خط میانی
آلمریا لیورپول انتقال قرضی
13/7/12
بازیکن خط میانی
والنسیا چلسی انتقال قرضی
13/7/11
بازیکن خط میانی
ساوتهمپتون سلتیک مالکیت کامل
13/7/11
مهاجم
Swansea City Vitesse مالکیت کامل
13/7/11
مهاجم
مالاگا منچسترسیتی بازیکن آزاد
13/7/10
مهاجم
Preston North End بولتون بازیکن آزاد
13/7/10
مدافع
Brighton استوک سیتی بازیکن آزاد
13/7/10
بازیکن خط میانی
Yeovil Town چلسی انتقال قرضی
13/7/10
مهاجم
اورتون بارسلونا انتقال قرضی
13/7/10
مهاجم
Braunschweig نوریچ سیتی بازیکن آزاد
13/7/10
دروازه بان
نوریچ سیتی استوک سیتی بازیکن آزاد
13/7/10
بازیکن خط میانی
ساندرلند Le Havre مالکیت کامل
13/7/10
مدافع
نوریچ سیتی بلکبرن مالکیت کامل
13/7/10
مدافع
پی اس وی منچسترسیتی انتقال قرضی
13/7/9
مدافع
Swindon تاتنهام بازیکن آزاد
13/7/9
بازیکن خط میانی
Swindon تاتنهام انتقال قرضی
13/7/9
دروازه بان
چلسی فولام بازیکن آزاد
13/7/9
دروازه بان
چلسی فولام بازیکن آزاد
13/7/9
مهاجم
ساندرلند AZ مالکیت کامل
13/7/9
دروازه بان
اورتون اتلتیکو مادرید مالکیت کامل
13/7/9
مدافع
اورتون ویگان مالکیت کامل
13/7/9
مدافع
وست‌بروم Dynamo Kiev انتقال قرضی
13/7/8
مهاجم
ویگان نوریچ سیتی مالکیت کامل
13/7/8
مهاجم
اورتون ویگان مالکیت کامل
13/7/8
مدافع
بلکبرن ساندرلند بازیکن آزاد
13/7/6
بازیکن خط میانی
تاتنهام Corinthians مالکیت کامل
13/7/5
مدافع
Anzhi Makhachkala کویینزپارک‌رنجرز مالکیت کامل
13/7/5
بازیکن خط میانی
چلسی Vitesse مالکیت کامل
13/7/5
مهاجم
ویگان وست‌بروم مالکیت کامل
13/7/5
بازیکن خط میانی
فرايبورگ آرسنال انتقال قرضی
13/7/4
مهاجم
Al Ahly Hull پایان انتقال قرضی
13/7/4
دروازه بان
اولدهام Hull انتقال قرضی
13/7/4
مهاجم
وست‌بروم یوونتوس بازیکن آزاد
13/7/4
بازیکن خط میانی
نوریچ سیتی Birmingham مالکیت کامل
13/7/3
مهاجم
Huddersfield Town نوریچ سیتی مالکیت کامل
13/7/3
مهاجم
Leeds Reading مالکیت کامل
13/7/3
مهاجم
Crystal Palace Peterborough United مالکیت کامل
13/7/3
بازیکن خط میانی
Swansea City لیورپول مالکیت کامل
13/7/3
دروازه بان
ساندرلند آرسنال مالکیت کامل
13/7/3
مدافع
Birmingham فولام انتقال قرضی
13/7/3
بازیکن خط میانی
ویگان نیوکاسل مالکیت کامل
13/7/2
بازیکن خط میانی
Swindon تاتنهام انتقال قرضی
13/7/2
مدافع
Swindon تاتنهام انتقال قرضی

 

توجه******نام تمام بازیکنان (ورودی و خروجی)در این جدول درج شده است!!!!(-:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جدول نقل و انتقالات باشگاه های خارجی( ((سری اول)) سری آ)!!!!!!

نظر های بیشتر=سورپرایز های بیشتر

 

تاریخ     بازیکن (پست)    کشور     از               به            نوع

13/7/19
بازیکن خط میانی
کاتانیا جنوا مالکیت مشترک
13/7/19
بازیکن خط میانی
Crotone ناپولی انتقال قرضی
13/7/19
بازیکن خط میانی
Padova پارما انتقال قرضی
13/7/19
مدافع
پالرمو سیه‌نا مالکیت کامل
13/7/18
بازیکن خط میانی
Reggina Cerro مالکیت کامل
13/7/18
بازیکن خط میانی
کیه‌وو سیه‌نا مالکیت کامل
13/7/18
مهاجم
Ternana کاتانیا انتقال قرضی
13/7/18
بازیکن خط میانی
جنوا ناپولی مالکیت کامل
13/7/17
بازیکن خط میانی
کیه‌وو آتالانتا مالکیت کامل
13/7/17
مدافع
آتالانتا میلان بازیکن آزاد
13/7/16
بازیکن خط میانی
ساندرلند یوونتوس مالکیت کامل
13/7/16
مهاجم
چزنا جنوا انتقال قرضی
13/7/16
بازیکن خط میانی
ساندرلند یوونتوس مالکیت کامل
13/7/16
مدافع
کاتانیا Lyon مالکیت کامل
13/7/16
مدافع
رم منچسترسیتی مالکیت کامل
13/7/16
مهاجم
Avellino Livorno انتقال قرضی
13/7/16
مدافع
Cittadella اینتر انتقال قرضی
13/7/16
مدافع
Varese اینتر انتقال قرضی
13/7/16
بازیکن خط میانی
رم پی اس وی مالکیت کامل
13/7/16
مهاجم
پاری سن ژرمن ناپولی مالکیت کامل
13/7/16
بازیکن خط میانی
Varese Pescara بازیکن آزاد
13/7/16
بازیکن خط میانی
جنوا کاتانیا مالکیت مشترک
13/7/16
مدافع
Ternana کیه‌وو انتقال قرضی
13/7/16
بازیکن خط میانی
Varese اینتر انتقال قرضی
13/7/16
دروازه بان
Juve Stabia کیه‌وو انتقال قرضی
13/7/16
مهاجم
Pescara Padova مالکیت کامل
13/7/15
مدافع
نوارا Olympiakos مالکیت کامل
13/7/15
دروازه بان
Bursaspor جنوا مالکیت کامل
13/7/15
دروازه بان
Olhanense اینتر انتقال قرضی
13/7/15
بازیکن خط میانی
Olhanense اینتر انتقال قرضی
13/7/15
مهاجم
لچه پالرمو بازیکن آزاد
13/7/14
بازیکن خط میانی
Lumezzane Reggina انتقال قرضی
13/7/13
مهاجم
اودینزه رم مالکیت مشترک
13/7/13
بازیکن خط میانی
اودینزه رم مالکیت مشترک
13/7/13
مدافع
رم اودینزه مالکیت کامل
13/7/13
بازیکن خط میانی
اودینزه RC Lens مالکیت کامل
13/7/12
مدافع
Hellas Verona میلان مالکیت مشترک
13/7/12
مدافع
چزنا فیورنتینا انتقال قرضی
13/7/12
بازیکن خط میانی
جنوا ZAG مالکیت کامل
13/7/12
بازیکن خط میانی
Crotone پارما انتقال قرضی
13/7/12
مهاجم
Torino یوونتوس مالکیت مشترک
13/7/12
مهاجم
Empoli Torino انتقال قرضی
13/7/12
مهاجم
جنوا Krasnodar انتقال قرضی
13/7/12
مدافع
چزنا Padova بازیکن آزاد
13/7/12
مهاجم
چزنا کیه‌وو انتقال قرضی
13/7/12
مدافع
Sampdoria فیورنتینا انتقال قرضی
13/7/12
بازیکن خط میانی
Torino ناپولی انتقال قرضی
13/7/11
مدافع
یوونتوس Torino مالکیت کامل
13/7/11
دروازه بان
ناپولی Santos مالکیت کامل
13/7/11
مهاجم
رئال سوسیه داد فیورنتینا مالکیت کامل

توجه*******نام تمامی بازیکنان(خروجی و ورودی)در این جدول درج شده است!!!!!!!!!!!!!!!




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سورپرایز  بزرگ!!!!!!!!  

جدول نقل و انتقالات باشگاه های خارجی(سری اول لیگ بوندس لیگا)!!

نظر های بیشتر=سورپرایز های بیشتر

تاریخ     نام بازیکن(پست)    کشور       به                  از              نوع

 

13/7/18
بازیکن خط میانی
Chemnitz بایرلورکوزن مالکیت کامل
13/7/17
مدافع
ماینس بازل مالکیت کامل
13/7/16
بازیکن خط میانی
Hallescher FC ولفسبورگ بازیکن آزاد
13/7/15
بازیکن خط میانی
Rapid Greuther Fürth مالکیت کامل
13/7/14
بازیکن خط میانی
بایرن مونیخ بارسلونا مالکیت کامل
13/7/13
مهاجم
Ingolstadt شالکه انتقال قرضی
13/7/12
مدافع
HSV بروسیا دورتموند مالکیت کامل
13/7/12
بازیکن خط میانی
بایرلورکوزن Besiktas بازیکن آزاد
13/7/11
مدافع
Duisburg Paderborn بازیکن آزاد
13/7/11
مدافع
Paderborn نورنبرگ بازیکن آزاد
13/7/11
مهاجم
فرايبورگ Dynamo Kiev انتقال قرضی
13/7/11
مدافع
ختافه شالکه مالکیت کامل
13/7/10
مهاجم
SV Sandhausen Duisburg بازیکن آزاد
13/7/10
مدافع
Duisburg Paderborn بازیکن آزاد
13/7/10
مهاجم
Duisburg Greuther Fürth بازیکن آزاد
13/7/10
بازیکن خط میانی
SV Sandhausen هرتابرلین بازیکن آزاد
13/7/10
بازیکن خط میانی
Duisburg هانوفر بازیکن آزاد
13/7/10
مهاجم
Braunschweig نوریچ سیتی بازیکن آزاد
13/7/10
مهاجم
Standard Liege Hoffenheim مالکیت کامل
13/7/10
بازیکن خط میانی
Ponte Preta Hoffenheim انتقال قرضی
13/7/9
بازیکن خط میانی
کلن 1860 München مالکیت کامل
13/7/9
بازیکن خط میانی
بروسیا دورتموند شاختار دونتسک مالکیت کامل
13/7/8
مهاجم
کلن ماینس مالکیت کامل
13/7/8
مهاجم
Hoffenheim بوردو مالکیت کامل
13/7/8
مهاجم
Panathinaikos HSV بازیکن آزاد
13/7/8
مهاجم
فیورنتینا بایرن مونیخ مالکیت کامل
13/7/7
مهاجم
Düsseldorf برست انتقال قرضی
13/7/7
مهاجم
ماینس Düsseldorf مالکیت کامل
13/7/6
بازیکن خط میانی
VfL Bochum Darmstadt بازیکن آزاد
13/7/6
بازیکن خط میانی
لوانته هانوفر بازیکن آزاد
13/7/6
مهاجم
آگسبورگ Olympiakos انتقال قرضی
13/7/6
مهاجم
نورنبرگ Zürich مالکیت کامل
13/7/6
مدافع
Reggina Cottbus مالکیت کامل
13/7/5
مهاجم
SB Elazığspor ماینس مالکیت کامل
13/7/5
مهاجم
Chiefs Hoffenheim انتقال قرضی
13/7/5
مدافع
Lille ولفسبورگ مالکیت کامل
13/7/5
بازیکن خط میانی
فرايبورگ آرسنال انتقال قرضی
13/7/4
مهاجم
Stuttgarter Kickers Karlsruher SC مالکیت کامل
13/7/4
مهاجم
بروسیا دورتموند AS Saint-Etienne مالکیت کامل
13/7/3
بازیکن خط میانی
ویکتوریا پلژن آگسبورگ بازیکن آزاد
13/7/3
مدافع
نورنبرگ ولفسبورگ بازیکن آزاد
13/7/3
بازیکن خط میانی
شالکه VfL Bochum مالکیت کامل
13/7/3
بازیکن خط میانی
D.C. United ماینس مالکیت کامل
13/7/2
دروازه بان
Rapid هانوفر انتقال قرضی
13/7/2
دروازه بان
هانوفر VfB Stuttgart II بازیکن آزاد
13/7/2
مدافع
Servette مونشن گلادباخ بازیکن آزاد
13/7/2
مهاجم
آینتراخت فرانکفورت Hoffenheim انتقال قرضی
13/7/1
مهاجم
Bielefeld Jahn Regensburg مالکیت کامل
13/7/1
مدافع
Litex Duisburg بازیکن آزاد
13/7/1
مهاجم
Karlsruher SC کایزرسلاترن مالکیت کامل

  توجه************نام تمام بازیکنان (ورودی و خروجی) در این جدول درج شده است!!!!!!!!!!!




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 587
بازدید کل : 41317
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!