از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پديده اي جديد در ليگ دسته يک فوتبال کشور

تيم فوتبال پديده با قدرت و روحيه بسيار خوب بازيکنان ، در زمين چمن باشگاه کارگران مشهد کار خود را آغاز کرد.


اولين تمرين تيم فوتبال پديده جهت تکميل تيم , آماده سازي بازيکنان در حالي برگزار شد که تمامي مسئولين ورزشي استان خراسان رضوي حضور داشتند و از نزديک نظاره گر تمرين هاي شاگردان اکبر ميثاقيان بودند.

پس از توافق هاي اعضاي هيئت مديره تيم پديده با ميثاقيان، وي بعد از 3 روز تيم را تشکيل داد و اولين تمرين تيم پديده با قدرت و روحيه بسيار خوب بازيکنان ، در زمين ورزشي باشگاه کارگران مشهد کار خود را آغاز کرد.

اکبر ميثاقيان پتانسيل بازيکنان تيم پديده را مثبت ارزيابي کرد و گفت: تيم پديده شانديز پس از خريد امتياز تيم مس سرچشمه کرمان امسال در ليگ دسته يک کشور حضور خواهد داشت و مطمئن هستم با توجه به پتانسيل و توان بازيکنان تيم که در نخستين روز تمرين از خود نشان دادند حضوري چشم گير در مسابقات دسته يک کشورخواهيم داشت.

وي گفت: مسعود نظر زاده، اميد خليلي، معين عباسيان، محمد منصوري، امجد شکوه مقام، محمدرضا خرسنديان، عباس پور، خسرواني ، بهمن طهماسبي و مير هاني هاشمي بازيکنا ن اصلي تيم هستند که در تمرين حضور داشتند و عليرضا مرزبان ، رمضان شکري ، علي نظرزاده و داوود رجب زادگان اعضاي کادر فني تيم تازه نفس پديده را تشکيل مي دهند.

گفتني است نخستين تمرين تيم فوتبال پديده پنجم مرداد ماه در زمين چمن باشگاه کارگران و با استقبال و تشويق بسيار خوب علاقه مندان به فوتبال و هوادارن اين تيم برگزار شد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

طاهري‌فرد: به آبادان آمدم تا خودم را نشان دهم


حميد طاهري فرد بعد از 4 فصل حضور در تيم نفت تهران امسال به آبادان رفت تا باز هم براي نفتي ها توپ بزند .


حميد طاهري فرد در گفت و گو با ورزش سه عنوان کرد : فصل قبل 17 بازي براي نفت تهران به ميدان رفتم . اما از اين نيمکت نشيني راضي نبودم . به آبادان آمدم تا بازي بيشتري به من برسد و بتوانم خودم را نشان دهم و خودم را به مربيان ثابت کنم . ان شاءالله در اين فصل با هدايت آقاي قاسمپور به ليگ برتر باز مي گرديم و مي توانم از نو شروع کنم .

بازيکن جديد نفت آبادان افزود : فصل قبل بازيکناني بودند که کمتر بازي مي کردند و آمادگي کمتري نسبت به من داشتند اما آقاي گل محمدي آن ها را انتخاب کرد و من را نخواست . البته کساني بودند که به آقا يحيي خط مي دادند . به هرحال من در هر تيمي باشم تلاش مي کنم تا موفق شوم . در اين مدت هم مربيان بزرگي از جمله ناصر فريادشيران به من لطف بزرگي داشتند و هميشه مرا راهنمايي کرده اند .



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دروازه بان ايراني اينتراخت مصدوم شد


دروازه بان ايراني باشگاه اينتراخت برانشوايگ مصدوم شد.


دنيل داوري در بازي دوستانه تيمش از ناحيه زانو مصدوم شد و بين دو نيمه جايش را به ديگر دروازه بان اينتراخت داد.

به گزارش اوج نيوز و به نقل از سايت کيکر آلمان، هنوز ميزان مصدوميت داوري مشخص نيست و کادر پزشکي باشگاه اينتراخت به زودي در اين باره اظهار نظر خواهند کرد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

زنان فوتباليست آلمان قهرمان اروپا شدند


تيم ملي فوتبال زنان آلمان روز يکشنبه با پيروزي مقابل نروژ ششمين بار متوالي قهرمان اروپا شد.


آلماني ها با نتيجه يک بر صفر نروژ را شکست دادند.

نروژي ها در فينال يورو 2013 دو ضربه پنالتي را از دست دادند.

به گزارش پايگاه اينترنتي لِکيپ، اين هشتمين قهرماني زنان آلماني در اروپا است.

آلمان در سال هاي 2013، 2009، 2005، 2001، 1997، 1995، 1991 و 1989 به قهرماني رسيده و

نروژ نيز سال 1987 قهرماني اروپا را کسب کرده است.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

در جام ملت‌هاي آمريکاي‌شمالي و براي پنجمين مرتبه

کلينزمان ايالات‌متحده را به مقام قهرماني رساند


يورگن کلينزمان تيم ملي فوتبال آمريکا را به مقام قهرماني جام ملت‌هاي آمريکاي شمالي موسوم به گلد‌کاپ رساند.


اين مربي آلماني که از سال 2011 زمام امور تيم ايالات متحده را برعهده گرفت، در ديدار فينال که شب گذشته انجام شد، با نتيجه يک بر صفر مقابل پاناما در ورزشگاه شهر شيکاگو به برتري رسيد.

به گزارش فارس، کلينزمان که در گذشته کاپيتان و سرمربي تيم ملي آلمان بود، پيروزي خود را در دقيقه 69 جشن گرفت که شي‌يا تک گل اين بازي را به ثمر رساند.

آمريکا تا قبل از اين عنوان در سال‌‌هاي 1991 ،2002، 2005 و 2007 مقام نخست را کسب کرده بود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

علي‌آبادي: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد


رئيس کميته ملي المپيک گفت: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد که از نظر مالي دچار مشکل بوديم.


به گزارش فارس، محمد علي‌آبادي رئيس کميته ملي المپيک شب گذشته در حاشيه همايش تجليل از ورزشکاران جوانمرد در جمع خبرنگاران گفت: اين همايش اقدام ارزشمند و فرهنگي است که هر سال برگزار مي‌شود. رويکرد زيبا و پسنديده‌اي است که با دعوت از ورزشکاراني که مقابل رژيم صهيونيستي بازي نکردند از آنها تقدير مي‌شود. قرار است سال آينده از ورزشکاران چند کشور هم براي حضور در اين مراسم دعوت کنند.

وي درباره آخرين وضعيت تائيد اساسنامه کميته ملي المپيک اظهار داشت: اساسنامه تائيد شده فقط دو مطلب باقي مانده است که اساسنامه فدراسيون‌ها و بازگشت رؤساي برکنار شده را شامل مي‌شود. مذاکره مي‌کنيم تا سريعا انتخابات برگزار شود. بايد اساسنامه فدراسيون‌ها به صورت جدي پيگيري شود تا مورد تائيد فدراسيون‌هاي جهاني قرار گيرد.

علي‌آبادي در پاسخ به اين سؤال که به نظر شما وزير آينده ورزش بايد چه خصوصياتي داشته باشد، عنوان کرد: بايد ببينيم مجموعه وزارت ورزش چه مسئوليت‌هايي دارد تا بر اساس آن فرد مناسب را انتخاب کنيم. ارتباط با هيئت دولت، حمايت از ورزشکاران از ويژگي‌هاي وزير ورزش است. کسي که مي‌آيد بايد با استان‌ها ارتباط داشته باشد، اهل سازماندهي کردن سيستم و مديريت عالي باشد. با مسائل حقوقي تا حدودي آشنايي داشته باشد تا بتواند سازمانش را کنترل کند. زيرساخت‌ها که يکي از مسائل اصلي است را مورد توجه قرار دهد و در نهايت بتواند فرهنگ ايراني اسلامي رادر ورزش گسترش دهد.

رئيس کميته ملي المپيک در پاسخ به اين سؤال که وظيفه وزير ورزش در قبال کميته ملي المپيک چيست، تصريح کرد: وي بايد امور را به مردم واگذار کند و به ورزش نظارت داشته باشد. وزير بايد سيستم ارزشيابي را در بخش‌هاي مختلف سازمان دهد و بتواند با همه دستگاه‌هايي که با ورزش در تعامل هستند ارتباط بگيرد. با کميته ملي المپيک هم ارتباطات نزديک و صميمانه با رعايت اختيارات کميته داشته باشد.

علي‌آبادي در پاسخ به اين سؤال که آيا عباسي چنين ارتباط صميمانه‌اي را با کميته داشته است، تصريح کرد: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد که منابع مالي محدود بود اما به خاطر مشخصات اخلاقي خوب روابط نسبتا بدي نداشتيم و توانستيم کنار بياييم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

فان‌باستن: يوونتوس قهرماني در اروپا را مي‌خواهد


اسطوره باشگاه ميلان تاکيد کرد يوونتوس با خريد بازيکن نشان داده که قهرماني در اروپا را مي‌‌خواهد ولي ميلان چنين شرايطي ندارد.


مارکو فان باستن اکنون هدايت باشگاه هيرنوين هلند را به دست دارد و با اين تيم نتيجه‌هاي خوبي نيز گرفته است.

به گزارش فارس، او که پيشينه به تن کردن پيراهن ميلان ايتاليا را در کارنامه دارد و يکي از اسطوره‌هاي اين باشگاه به شمار مي‌رود، در گفت‌وگو با اسکاي اسپورت ايتاليا به بررسي تيم‌هاي ميلان و يوونتوس پرداخته است.

«زماني که ديدم يوونتوس توانسته کارلوس توز و فرناندو يورنته را به ترکيب خود اضافه کند، احساس کردم اين تيم مي‌خواهد علاوه بر قهرماني دوباره در ايتاليا، در اروپا نيز عنوان قهرماني را به دست آورد. فصل گذشته آنتونيو کونته و شاگردانش خيلي ساده قهرمان کالچو شدند. با اين دو مهاجم جديد، آنها مي‌توانند بر بام اروپا نيز بايستند.»

در حالي که يووه بازيکنان جديد ديگري به نام آنجلو اوگبونا را نيز خريده‌، ميلان در حال گفت‌وگو با کيسوکه هوندا، هافبک ژاپني زسکا مسکو روسيه است.

فان باستن در مورد روسونري نيز گفت: آنها دچار مشکل مالي شده‌اند. به همين دليل برايشان ساده نيست که بخواهند در اروپا با تيم‌هايي مانند منچسترسيتي، پاري سن ژرمن و رئال مادريد رقابت کنند. البته حضور ماريو بالوتلي در ميلان هم توانسته قدرت خط حمله دياوولو را بالاتر ببرد. بايد صبر کرد و ديد آنها در اروپا چه نتيجه‌هايي مي‌گيرند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بيرهوف نگران آينده فوتبال ژرمن‌ها


مهاجم سابق تيم ملي فوتبال آلمان نگران آينده فوتبال کشورش است.


فوتبال ملي و باشگاهي آلمان در چند سال اخير نمايش قابل قبولي داشته است. حضور دو تيم از اين کشور در فينال ليگ قهرمانان اروپا بيانگر قدرت فوتبال ژرمن‌هاست. هر چند فوتبال آلمان در حال بازگشت به روزهاي اوج خود است، با اين حال اوليوير بيرهوف نگران آينده فوتبال کشورش است.

به گزارش ايسنا ، او گفت: هر چند جوانان با استعدادي چون ماريو گوتسه، مسوت اوزيل، توماس مولر و توني کروس را در اختيار داريم، با اين حال معتقدم که هنوز از نبود مهاجمان و مدافعان کلاسيک رنج مي‌بريم. در ترکيب اصلي بايرن‌مونيخ در فينال ليگ قهرمانان اروپا شش بازيکن خارجي وجود داشت و اين باعث مي‌شود تيم ملي آسيب ببيند؛ چرا که استعدادهاي جوان فرصت تجربه‌اندوزي را از دست مي‌دهند. تيم ملي فوتبال زير 21 سال آلمان در يورو 2012 حتي نتوانست از مرحله گروهي صعود کند که اين تاسف بار است. بايد بيش از اين به جوانان بااستعداد اعتماد کنيم.

او افزود: نبايد احساس اشباع‌شدگي کنيم. الان زمان استراحت نيست. بايد نقشه فوتبال را حساب شده و منظم طرح‌ريزي کنيم. براي رقابت با تيم‌هاي بزرگ نيازمند تلاش زياد هستيم. بدون دخالت بايرن و دورتموند استعدادهاي فوتبال آلمان کم خواهد بود. فوتبال آلمان براي معرفي پديده‌ها به اين دو باشگاه نياز دارد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

باخت فولام در حضور يک نيمه‌اي دژاگه


فولام با حضور 45 دقيقه‌اي هافبک ملي‌پوش ايران مقابل وردربرمن باخت.


  باشگاه فولام در ادامه ديدارهاي دوستانه خود مقابل وردربرمن آلمان قرار گرفت.

به گزارش فارس، فولامي‌ها که پيش از اين در اردوي کاستاريکا سه ديدار تدارکاتي انجام داده و با دو پيروزي و يک تساوي به انگليس بازگشته بودند، مقابل اين حريف آلماني خود تن به شکست دادند.

اين ديدار که در ورزشگاه وزر اشتاديون برمن برگزار شد و بيش از 20 هزار تماشاگر شاهد پيکار دو تيم بودند، نايل پترسن در دقيقه 55 تنها گل ديدار را وارد دروازه حريف کرد.

اشکان دژاگه، هافبک ملي پوش ايران که در ترکيب ثابت تيمش قرار گرفته بود، با حضور 45 دقيقه‌اي در اين پيکار، جاي خود را در ابتداي نيمه دوم به ديمين داف داد.

ديدار بعدي فولام 5 آگوست (14 مرداد) مقابل رئال بتيس خواهد بود.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جهانبخش 24 دقيقه بازي کرد

نتايج ديدارهاي دوستانه باشگاهي


بازيکن ايراني تازه‌وارد ان.اي.سي نايمخن هلند در نيمه دوم مقابل اوساسونا بازي کرد و در تساوي با حريف اسپانيايي سهيم شد.


شب گذشته در ادامه ديدارهاي دوستانه باشگاهي تيم ان.اي.سي نايمخن با اوساسونا که تا سال گذشته جواد نکونام و مسعود شجاعي را در اختيار داشت، در ورزشگاه گوفر‌اشتاديون رودررو شد که يک بر يک به تساوي رسيد.

به گزارش فارس، در اين جدال عليرضا جهانبخش در دقيقه 76 بازي به جاي همليان وارد ترکيب شد و تا پايان بازي کرد.

هيگودن در دقيقه 19 و پونال در دقيقه 89 از روي نقطه پنالتي براي نايمخن و اوساسونا گلزني کردند.

نتايج ساير ديدارها:

هوفن‌هايم آلمان چهار - المپيايکوس يونان يک

بلاکپول انگليس صفر- نيوکاسل انگليس يک

فاينورد هلند سه - ختافه اسپانيا يک

ولفسبورگ آلمان دو - المپيک مارسي فرانسه صفر

پورتو پرتغال يک - سلتاويگو اسپانيا صفر

تيم ملي تايلند صفر - ليورپول انگليس سه



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اينتر و ميلان بدنبال جذب لوئيس گوستاوو


پس از پيشنهاد باشگاه وولفسبورگ براي جذب لوئيس گوستاوو هافبک برزيلي باشگاه بايرن مونيخ امروز دو باشگاه بزرگ ميلان نيز به جمع مشتري هاي هافبک دفاعي مونيخي ها اضافه شدند.


 بنا به گزارش کوريرو دلو اسپورت، لوئيس گوستاوو نخستين گزينه ي باشگاه اينترميلان براي جايگزيني رادجا ناينجولان هافبک بلژيکي اينتر ميلان است که تحت قرارداد با باشگاه کالياري است و احتمالا اين باشگاه را ترک خواهد کرد.

به نقل از گل، ديگر باشگاه ايتاليايي آث ميلان نيز خود را براي ارائه پيشنهاد جذب گوستاوو آماده مي کند اما باشگاه بايرن با اعلام مبلغ 18 ميليون يورويي براي فروش گوستاوو تا حدودي ايتاليايي ها را با مشکل مواجه کرد.

از ميان مشتريان هافبک برزيلي باشگاه بوندس ليگايي وولفسبورگ چند قدم جلوتر از ساير رقبا است آن ها صحبت هايي نيز براي جلب رضايت باشگاه بايرن و گوستاوو انجام داده اند بايد تا پايان زمان نقل و انتقالات منتظر ماند و ديد آيا بايرن گوستاوو را در فصل منتهي به جام جهاني از دست مي دهد؟



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

توافق تاتنهام و والنسيا بر سر انتقال سولدادو


باشگاه تاتنهام پذيرفت تا مبلغ 30 ميليون يورويي که در قرارداد روبرتو سولدادو ذکر شده، را پرداخت کند و در همين هفته، ستاره ملي پوش والنسيا را به خدمت بگيرد.


 فرانکو بالديني، مدير ورزشي تاتنهام، اين هفته به والنسيا سفر کرد تا با مديران اين باشگاه در مورد انتقال اين بازيکن مذاکره کند اما پيشنهاد اين باشگاه در مورد انتقال سولدادو با مبلغ 26 ميليون يورو به همراه مبلغي براساس عملکرد بازيکن، از سوي باشگاه اسپانيايي رد شد.

به گزارش گل، دنيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام، اميدوار بود که اين بازيکن را به مبلغي پايين تر از 30 ميليون يورو به خدمت بگيرد اما اظهار علاقه ليورپول به خريد اين بازيکن باعث شد تا تاتنهامي ها خيلي سريع دست به کار شوند و بالديني با يک تماس تلفني با آمادئو سالوو، رئيس باشگاه والنسيا، موافقت باشگاهش با مبلغ پيشنهاد آنها را اعلام کرد.

ميروسلا ديوکيچ، سرمربي جديد والنسيا، تمايل داشت تا سولدادو را حفظ کند اما شب گذشته و بعد از ديدار مقابل ميلان، تلويحا جدايي اين بازيکن را پذيرفت:" اگر انتقال او به تاتنهام تاييد شده، براي او بهترين ها را آرزو مي کنيم."

 سولدادو که سال قبل پيشنهاد تاتنهام را رد کرده بود، پيش از اين، با اين باشگاه به توافق رسيده و اکنون آماده رفتن به لندن است.

او که در سال 2010 به عنوان جانشين داويد ويا به والنسيا پيوست، در 141 ديدار براي اين باشگاه، 81 گل به ثمر رساند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حکم جلب فتح‌الله‌زاده را مي‌گيرم

فريادشيران: 4سال است 13ميليون طلبکارم


من اگر 4 سال پيش طلب‌ام را که مبلغ 13 ميليون گرفته بودم مي‌توانستم دو تا پرايد بخرم


در حالي که باشگاه استقلال و علي فتح‌الله‌زاده روز به روز بر بدهي‌شان افزوده مي‌شود کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با تعاملي که از خود نشان مي‌دهد مسير افزايش اين بدهي را باز گذاشته است و همچنان بدهکاران اين باشگاه در رفت و آمد هستند. از همين روز يکي از طلبکاران رقم پايين اين باشگاه قصد دارد کاري را که طلبکاران چند صد ميليون توماني نکرده‌اند را انجام دهد. ناصر فريادشيران معاون آکادمي و مديرفني تيم‌هاي پايه استقلال در دوره واعظ آشتياني قصد دارد بابت طلب‌اش حکم جلب فتح‌الله‌زاده را بگيرد: «متاسفانه چهار سال است طلبکاريم اما آقاي فتح‌الله‌زاده به روي خودش هم نمي‌آورد. ما در دوره واعظ يک دوران طلايي را در تيم‌هاي پايه استقلال سپري کرديم بدون هيچ مشکلي و با سلامت کار کرديم و خبري از بازي دوستانه دخترها و پسرها نبود اما بعد از ما مشکلات اخلاقي و مالي در اين رده به بيداد کرد.»

به گزارش قانون آنلاين ، مربي سابق نفت تهران که در پيگيري عدم انتقال اين تيم به اراک يه طولايي داشت از بابت شکايت‌اش از فتح‌الله‌زاده به همان اندازه مصر است؛ «من اگر 4 سال پيش طلب‌ام را که مبلغ 13 ميليون گرفته بودم مي‌توانستم دو تا پرايد بخرم! من فتح‌الله‌زاده را 13 سال است مي‌شناسم و به قول حاجي مايلي‌مي‌دانم که او رفاقت‌اش اتوبان يک طرفه است، فکر مي‌کردم فتح‌الله‌زاده فوتبالي است اما اينگونه نيست و تنها منافع اش برايش مهم است شما نگاه کنيد اين اقا بخاطر منافع‌اش از نظري جويباري‌، بهرام اميري، کامران منزوي، هاشم ساعدي و مرتضي موسوي زنوزي گذشت و در آخر هم دکتر اميدوار رضايي که چهره شاخص ورزش و سياست هست را دور زد! دکتر رضايي بارها مانع برکناري و بازگشت فتح‌الله‌زاده شد و توانست در مجلس براي اين باشگاه بودجه تصويب کند اما زمان کناره‌گيري اميدوار رضايي خودش را کنار کشيد تا ميز رياست‌اش را حفظ کند حالا شما توقع داريد اين آدم از طريق کميته انضباطي و فدراسيون پول طلبکارانش را بدهد. من اگر جاي فتح‌الله‌زاده بودم با اين همه لطف اميدوار رضايي و اينکه مدعي هستم فوتبالي‌ام از سمت‌ام کناره‌گيري مي‌کردم»

فرياد شيران در عين حال مدعي است همانطور که نفت را در تهران نگه داشت يا حکم جلب مدير عامل استقلال را مي‌گيرد يا طلبش را در غيراينصورت سکوت نخواهد کرد:«در نمايشگاه مطبوعات همين آقا در غرفه يکي از روزنامه‌هاي ورزشي در برابر سردبير اين روزنامه قول داد طلب مرا بدهد و به عکاس روزنامه‌اش گفت تا از ما عکس بگيرد و فردايش تيتر کردند که من با حاجي آشتي کردم اما رسما از ايشان به سازمان بازرسي و وزارت ورزش شکايت کردم و حکم جلب فتح‌الله‌زاده را مي گيرم و کاري هم به کميته انضباطي ندارم...»



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

حالا که تيم به جام جهاني رفته است؛

پروين: بايد به حرف کي‌روش گوش دهيم


پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس اعتقاد دارد با رفتن تيم ملي به جام جهاني بايد به حرف سرمربي گوش داد اما نبايد به فوتبال ضربه زد.


  علي پروين درباره اظهارات کي‌روش و اختلافاتش با سازمان ليگ گفت: با اين سرمربي که به جام جهاني رفته‌ايم بايد هرچه مي‌گويد گوش کنيم اما نبايد به فوتبال ما ضربه بزند.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که برنامه‌هاي تيم ملي فوتبال به دليل عدم بودجه لغو شده است، اظهار داشت: خودم در تيم ملي بازي کرده‌ام، همان زماني که فوتبال به جام جهاني رفت در مصاحبه‌ام گفتم نبايد زنگ تفريح باشيم. تيم ملي فوتبال به 10-15 بازي تدارکاتي براي حضور در جام جهاني نياز دارد. اگر امکانات در اختيار آنها قرار بگيرد حداقل مي‌توانيم به دور بعد صعود کنيم.

پيشکسوت فوتبال پرسپوليس درباره ميزباني جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: اگر اين کار را انجام دهيم شاهکار کرده‌ايم. سازمان تربيت بدني بايد پشتوانه فدراسيون فوتبال باشد و امکانات در اختيار آنها قرار بگيرد.

پروين در ادامه درباره برد پرسپوليس مقابل تراکتورسازي در بازي اول ليگ عنوان کرد: بازي‌هاي اول هميشه سخت بوده است، ما بيشتر وقت‌ها با مساوي کار را آغاز کرده‌ايم اما پرسپوليس در بازي اول پيروزي شد و با روحيه خوب اين هفته به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود.

وي همچنين درباره حضور کريمي در تراکتورسازي تصريح کرد: موافق رفتنش نبودم اما دهان‌مان را بستيم.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

ايسکو: رئال در مسير صحيح قرار دارد


ايسکو، ستاره جديد رئال مادريد، با ابراز خشنودي از کيفيت هم تيمي هاي جديدش، معتقد است که رئال در مسير صحيح براي رسيدن به موفقيت قرار داد.


اين ملي پوش جوان اسپانيايي که در اين تابستان از مالاگا به رئال پيوست، اعتقاد دارد که تيمش براي سازگار شدن با سيستم مورد نظر آنچلوتي بايد بيشتر تلاش کند.

به گزارش گل، ايسکو به خبرنگاران گفت:" ما از کارهايي که تا به حال انجام داديم، راضي هستم. البته هنوز زود است اما ما تيم فوق العاده اي داريم، با بازيکنان بزرگ و شيوه کاري بسيار خوب. ما در مسير درست قرار داريم.

من از شرايطم راضي هستم و به خوبي در تيم جا افتاده ام. هنوز بايد درک بهتري از بازي هم تيمي هايم پيدا کنم و در هر جلسه تمريني براي رسيدن به آن تلاش مي کنم.

کيفيت تيم فوق العاده است و اين اهميت زيادي دارد. شيوه بازي تيم از خود بازيکنان تيم اهميت بيشتري دارد.

ما تيم جواني داريم که مي تواند در چند سال آينده براي باشگاه بازي کند. آنچه آنچلوتي از ما مي خواهد اين است که خوب بازي کنيم، توپ را حفظ کنيم و خلاقيت داشته باشيم."

رئال شب گذشته موفق شد در ديداري دوستانه پاري سن ژرمن را شکست بدهد و ايسکو پيروزي در اين ديدار را براي تيمش بسيار مهم دانست.

" پيروزي در هر ديدار، هميشه مهم است اما ما در اين ديدار مقابل تيمي مبارزه جو و بسيار خوب قرار گرفتيم. ما بايد همين روند را حفظ کنيم و تلاش کنيم تا هر روز بهتر شويم. کيفيت تيم فوق العاده است. ما تيمي جوان و آينده دار هستيم."



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جلسه هيئت مديره استقلال آغاز شد


جلسه هيئت ‌مديره باشگاه استقلال با حضور تمام اعضا و نفرات جديد برگزار شد.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، از دقايقي پيش جلسه هيئت‌ مديره باشگاه استقلال با حضور تمام اعضا  و نفرات جديد هيئت مديره در دفتر دکتر فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال آغاز شد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

سيمئونه: مقابل بارسا بايد صبور باشيم


ديه گو سيمئونه، سرمربي اتلتيک مادريد، از بازيکنانش خواست تا در ديدار سوپرکاپ اسپانيا مقابل بارسا، صبور باشند و از موقعيت ها استفاده کنند.


 شاگردان سيمئونه براي کسب اولين جام فصل بايد مقابل مردان جراردو مارتينو قرار بگيرند و سيمئونه به خوبي مي داند که تيمش کار دشواري در پيش دارد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران آرژانتيني گفت:" ديدار دشواري خواهد بود. بارسا بهتر از ماست. ما تلاش مي کنيم تا بهترين بازي مان را به نمايش بگذاريم، به خوبي مبارزه کنيم و از فرصت هاي مان بهره بگيريم."

اتلتيکو روز گذشته در ديداري دوستانه مقابل استوديانتس 1-0 شکست خورد اما سيمئونه مطمئن است که تيمش براي اولين ديدار فصل جديد مقابل سويا که 18 روز ديگر برگزار مي شود، کاملا آماده است.

" هدف ما اين است که در همه جام ها مانند يک مدعي ظاهر شويم. مي خواهيم در اولين بازي لاليگا با آمادگي بالايي بازي کنيم؛ اين اهميت زيادي براي ما دارد."



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

دلخوري لواندوفسکي از سران دورتموند


روبرت لواندوفسکي مهاجم لهستاني باشگاه دورتموند به نظر از سران باشگاه دورتموند براي آنکه اجازه ي جدايي او در اين فصل را ندادند دلخور است.


روبرات لواندوفسکي مهاجم لهستاني باشگاه بوروسيا دورتموند در جشن قهرماني در سوپر کاپ آلمان از صحبت کردن با سران باشگاه آلماني اجتناب کرد تا بدين ترتيب دلخوري خود از آنچه که در فصل نقل و انتقالات در مورد وي رخ داده است را نشان دهد.

به گزارش وبسايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران؛ لواندوفسکي بارها اعلام کرد که مي خواهد دورتموند را ترک کند و به بايرن بپيوندد اما سران بوروسيا دورتموند با انتقال وي مخالفت کردند تا او براي پيوستن به تيم مونيخي يک فصل ديگر صبر کند. او بايد تا پايان قراردادش در دورتموند بازي کند چيزي که چندان به مذاق اين مهاجم لهستاني خوش نمي آيد.

روبرت لواندوفسکي در حاشيه اهداي جام و جوايز قهرماني در سوپر کاپ در گفتگويي با اسکاي اظهار داشت:" تمام اين مسائل حل و فصل شده است من از حضور در تيم احساس خوبي دارم اما مشکل با برخي افراد خاص است که اين مسئله را دشوار مي کند." بدون شک منظور از افراد خاص در صحبت هاي لوا کسي جزء واتسکه و ميشائيل سورک نيست. مديران دورتموندي که مانع از انتقال او به بايرن شدند.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

بابي چارلتون: روني در منچستريونايتد مي‌ماند


سربابي چارلتون، اسطوره باشگاه منچستريونايتد، معتقد است که وين روني در اين باشگاه خواهد ماند و تاکيد کرد که اين باشگاه قصد ندارد تصميم عجولانه اي در مورد آينده اين مهاجم ملي پوش انگليسي بگيرد.


 فرگوسن در آخرين روزهاي حضورش روي نيمکت شياطين سرخ اعلام کرد که روني قصد دارد اين باشگاه را ترک کند و حتي ملاقات با مويس هم نتوانسته اين مهاجم جدايي طلب را به ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

در اين شرايط باشگاه هاي چلسي و آرسنال براي خريد اين مهاجم گلزن اعلام تمايل کرده اند و حتي آبي هاي لندن دو پيشنهاد نيز براي خريد او ارائه دادند اما مديران باشگاه منچستريونايتد همچنان بر حفظ اين بازيکن پافشاري مي کنند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وين روني بازيکن منچستريونايتد است و فکر مي کنم او همچنان بازيکن منچستريونايتد خواهد ماند.

ما احمق نيستيم که در مورد او تصميم عجولانه اي بگيريم. من اصلا علاقه اي به از دست بازيکن خوب مان ندارم و او هم واقعا بازيکن خوبي است. 

من اميدوارم بودم که او روزي بتوانم به اندازه من براي منچستريونايتد گلزني کند و واقعا فوق العاده خواهد بود اگر اين اتفاق در باشگاه ما رخ بدهد. هنوز هم اين اميدواري را دارم."



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

گزارش تمرين امروز استقلال

 

در حالي که دروازه‌بان استقلال در حال پارک کردن ماشين خود در کمپ اين باشگاه بود محل تمرين آبي‌پوشان را ترک کرد.

گزارش تمرين امروز استقلال

 

تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي از ساعت 19 امروز (يکشنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد که حدود 150 نفر از هواداران نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.

به گزارش تسنيم، پيش از آغاز تمرين برخي از بازيکنان استقلال از جمله آندرانيک تيموريان،‌ سياوش اکبرپور، محمد قاضي، آرش برهاني به همراه ستار همداني تنيس فوتبال بازي مي‌کردند که در اين تمرين تيموريان و اکبرپور با يکديگر کري جالبي داشتند.

در حالي که بازيکنان مشغول انجام تنيس فوتبال بودند اميرحسين صادقي در حال رفتن به رختکن بود که با صداي بلند گفت: همه شما يک طرف باشيد و من يک طرف باشم، بازي را مي‌برم! آرش برهاني با شنيدن اين جمله اعلام کرد که صادقي نيامده شروع به کري خواندن کرده است.

*‌ آندرانيک تيموريان يکي از سرحال‌ترين بازيکنان استقلال بود به طوري که در همه بخش‌هاي تمرين سربه‌سر بازيکنان مي‌گذاشت و با آنها کري مي‌خواند.

*‌ خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، احمد جمشيديان و مهدي رحمتي غايبان تمرين استقلال بودند که غيبت آنها هر کدام داستان متفاوتي داشت. دکتر امين نوروزي، معاون پزشکي باشگاه استقلال که از حاضران در تمرين بود در خصوص وضعيت مصدومان استقلال اظهار داشت: بيک‌زاده از ناحيه عضله 4 سر خونريزي دارد که نياز به 2،3 هفته فيزيوتراپي دارد و به همين دليل نمي‌تواند در ديدار با سپاهان به ميدان برود.

وي درباره وضعيت احمد جمشيديان نيز گفت: همانطور که پيش از اين اعلام کرده بوديم وي از ناحيه کشاله ران مصدوم است که البته هفته گذشته مشکلي نداشت اما اکنون نمي‌تواند در تمرينات حاضر شود و نياز به عمل جراحي دارد. اين بازيکن نيز در بازي با سپاهان غايب خواهد بود.

معاون پزشکي استقلال با بيان اينکه ساموئل روز گذشته MRI گرفته است، تصريح کرد: ساير بازيکنان استقلال از جمله خسروحيدري و مهدي رحمتي مشکلي ندارند.

* در حالي که مهدي رحمتي با ماشين خود به کمپ آمده بود يکي از مسئولان اين مجموعه به او گفت ماشين خود را در جاي ديگر پارک کند که به يک باره دروازه‌بان استقلال کمپ را ترک کرد. ميرشاد ماجدي، سرپرست استقلال از دلايل غيبت رحمتي ابراز بي‌اطلاعي کرد.

*‌ امير قلعه‌نويي با لباس شخصي در تمرين حاضر شده بود و از سوي هواداران استقلال مورد تشويق قرار گرفت. قلعه‌نويي همچنين لحظاتي با فرهاد مجيدي صحبت کرد.

*‌ تمرين استقلال با صحبت‌هاي مجيد صالح آغاز شد و هنگامي که وي در حال صحبت بود چند بازيکن با تاخير ميان صحبت‌هاي وي حاضر شدند.

* بازيکنان پس از چند دقيقه دويدن و عبور از موانع به تمرين آقاوسط پرداختند و پس از پايان اين بخش کادر فني استقلال 30 متري يکي از دروازه‌ها چند مانع قرار دادند تا بازيکنان پس از عبور دادن توپ از اين موانع به سمت دروازه شوت بزنند. در اين بخش جواد نکونام و آندرانيک تيموريان نيز حضور داشتند و هنگامي که آندو يک گل به ثمر رساند از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

*‌ شهرام عيوضي، يکي از خوانندگان پاپ کشور به همراه يکي از بازيگران خنده‌بازار در تمرين استقلال حضور پيدا کرده و پس از دقايقي به سمت امير قلعه‌نويي رفتند تا در کنار وي نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان باشند.

*‌ فرهاد مجيدي به همراه برادرش فرزاد در تمرين شرکت کرده بود.

*‌ مجتبي جباري همچنان سوژه ديدار استقلال - سپاهان در بين هواداران است و آنها معتقد بودند هواداران استقلال قطعا وي را در اين ديدار هو خواهند کرد.



تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

انتقاد خسروي از مصاحبه عسگري عليه قهرماني


قضاوت محسن قهرماني در بازي پرسپوليس و تراکتورسازي، به حدي ضعيف بود که حتي انتقاد حسين عسکري را هم به همراه داشت. اين انتقاد عسگري، واکنش هاي بسياري را به دنبال داشت.


علي خسروي درباره مصاحبه عسکري عليه قهرماني به خبرنگار ورزش سه گفت:«در 32 سالي که در جامعه داوري حضور دارم اولين بار است که مي‌بينم يک مسول داوري عليه داور خودش مصاحبه کند! حسين عسگري، رييس دپارتمان داوري براي اولين بار عليه محسن قهرماني و کمک داور زنجاني مصاحبه کرد و دليل اين مصاحبه هم فقط اين است که او چينش داوران را مشخص نکرده است. حسين عسگري سالهاست که هميشه فقط و فقط مي‌گويد که داوري آرام آرام است و هيچ مشکلي ندارد اما يک روزه همه داوران دچار مشکل مي‌شوند. جالب است که محسن قهرماني و تورج عيوض‌محمدي سال گذشته بيشترين قضاوت‌ها را در ليگ برتر داشته‌اند. سوال اين است که اگر محسن قهرماني رفتارهاي عجيب و غريبي دارد چرا دربي و بسياري از بازي‌هاي مهم ليگ به او داده شده؟ اميدوارم که حسين عسگري به حق قانوني کميته داوران براي انتخاب داوران هر بازي احترام بگذارد و با اين مصاحبه‌ها تمرکز و روحيه داوران را به هم نريزد.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آلگري: ميلان بايد بهتر از اين شود


سرمربي تيم فوتبال ميلان شرايط تيمش را مثبت ارزيابي کرد و گفت: روسونري‌ها بايد بهتر از اين شوند.


با وجود پيروزي 2 بر يک روسونري‌ها در ديدار دوستانه‌ مقابل والنسيا که روز گذشته (شنبه) رقم خورد،‌ ماسيميليانو آلگري، سرمربي تيم فوتبال ميلان همچنان اعتقاد دارد شاگردانش جاي زيادي براي پيشرفت دارند.

به گزارش تسنيم، آلگري در گفت‌و‌گو با «مدياسِت» ايتاليا اظهار داشت: ديدار با والنسيا بازي سختي بود. بيشتر از اينکه به دنبال نتيجه باشم مي‌خواستم وضعيت جسماني و روحي بازيکنانم را مورد ارزيابي قرار دهم. در حال حاضر از شرايط تيم راضي هستم اما همچنان نياز داريم تا بهتر و بهتر شويم.

وي افزود: در بازي با والنسيا براي‌مان مهم بود که عملکرد مقتدرانه‌اي به خصوص در خط دفاعي داشته باشيم. برخي بازيکنان ميلان نياز به زمان بيشتري دارند تا خود را در زمين پيدا کنند ولي ما هميشه براي کسب پيروزي بازي مي‌کنيم و به طور حتم اين بردها کمک خواهد کرد تا عملکرد بازيکنان بهتر شود.

مربي 45 ساله روسونري‌ها تصريح کرد: ما در مسير درستي گام برداشته‌ايم هرچند بايد بهتر از اين شويم. خوشحالم که نايجل دي يانگ گلزني کرد چون شايسته‌اش بود.

ميلان روز چهارشنبه در ديداري دوستانه به مصاف تيم فوتبال منچسترسيتي خواهد رفت و آلگري اميدوار است در آن بازي ماريو بالوتلي با قرار گرفتن مقابل تيم پيشين‌اش اولين بازي خود در پيش فصل 14-2013 را انجام دهد.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

صادقيان: در پرسپوليس خيلي راحتم


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: نه استرس دارم، نه فکرم مشغول است، در پرسپوليس خيلي راحتم.


به نقل از سايت رسمي پرسپوليس، پيام صادقيان در مورد پيروزي مقابل تراکتورسازي گفت: پيروزي در اين بازي حق ما و منصفانه بود چون بازي را به ويژه در نيمه دوم در اختيار داشتيم. در اين بازي در همان نيمه اول مي‌توانستيم به گل برسيم که از دست رفت. به تير دروازه زديم، پنالتي ما گل نشد، خودم يک موقعيت تک به تک را از دست دادم و بچه‌هاي ديگر هم بودند که موقعيت‌هاي خوبي داشتند.

وي افزود: اين نشان مي‌دهد که گل ما يک حادثه نبود. در آن صحنه مي‌دانستيم چه مي‌کنيم. پارسال بهترين پاسور شدم و 15 پاس گل دادم. 19 ساله بودم که به ذوب آهن رفتم و 10 پاس گل دادم. اينطور پاس دادن‌ها را شگرد دارم، سيد صالحي هم عالي ضربه زد.

کاپيتان سابق تيم ملي نوجوانان تصريح کرد: روزي که به پرسپوليس آمدم بسياري مي‌گفتند آيا مي‌تواني در پرسپوليس موفق شوي، خيلي‌ها مي‌گفتند اينجا کار خيلي سخت‌تر است و شايد نتواني ولي من مي‌گويم، اينجا خيلي راحت هستم. قطعا برخورد کادر فني، هم‌بازيانم و هواداران در اين امر دخيل بود. چون نه استرس دارم و نه فکرم مشغول است. البته مي‌دانم تازه ابتداي راه است ولي در پرسپوليس راحت هستم و روي کارم تمرکز دارم. اينجا همه چيز عالي است و اعتمادي که کادر فني و بچه‌ها نسبت به من کرده‌اند باعث شده اعتماد به نفس داشته باشم. اينکه يک بازيکن وقتي وارد تيم مي‌شود، مربي او را قبول داشته باشد، توسط هم‌بازيانش پذيرفته شود و هواداران تشويقش کنند، خيلي عالي است و همه اينها در پرسپوليس براي من اتفاق افتاد.

صادقيان در پايان درباره رويارويي با ذوب آهن در اين هفته گفت: ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم و برايشان احترام قائل هستم. من در آنجا بزرگ شدم. البته از آنجا بد جدا شدم ولي مي‌خواهم به ياد خاطره‌هاي گذشته، بهترين بازي خودم را انجام بدهم.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

کي‌روش: پيغام من درست منتقل نشده بود


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از جلسه با رئيس فدراسيون و سرپرست سازمان ليگ گفت که سوءتفاهم‌هاي به وجود آمده برطرف شد.


کارلوش کي‌روش بعد از ديدار امروز با رئيس فدراسيون فوتبال و سرپرست سازمان ليگ برتر گفت: جلسه امروز در رابطه با مصاحبه روز گذشته من بود و در مجموع جلسه بسيار خوبي داشتيم. در اين جلسه که کفاشيان و تاج نيز در آن بودند صحبت‌هاي ما در دو قسمت انجام شد. بخش اول آن صحبت درباره سوءتفاهم‌ها بود که گفت‌وگوهاي خوبي داشتيم و من براي تاج به صورت شفاف منظور خود را توضيح دادم. بحث دوم ما بررسي ليگ بود.

به نقل از تسنيم، وي افزود: مهم‌ترين پيغام من در روز گذشته اين بود که اردوي تيم ملي به دليل مشکلات مالي لغو شد. اين مشکل فقط براي تيم ملي بزرگسالان نيست بلکه همه تيم‌ها در رده‌هاي مختلف با آن درگير هستند. شکي نيست که بزرگترين مشکل فعلي ما اين است و بدون حمايت‌ کار ما سخت و دشوار مي‌شود.

سرمربي تيم ملي تصريح کرد: در جلسه امروز بسياري از مشکلات برطرف شد. روز گذشته در جلسه‌اي که اصحاب رسانه در آن حضور داشتند برخي دغدغه‌هاي خود از جمله زمان جام حذفي را مطرح کردم. معتقدم اگر بخواهيم به اهداف خود دست پيدا کنيم بايد برنامه‌ريزي و همکاري مناسبي داشته باشيم تا ليگ به شکل مناسب برگزار شود و تيم ملي نيز خوب کار کند.

کي‌روش خاطرنشان کرد: در بخش دوم صحبت‌هاي خود با تاج به اين مسئله پرداختم. شکي ندارم که بايد ليگ برتر و جام حذفي خوب و مناسبي داشته باشيم تا از درون آن مسابقات منافع تيم ملي و سازمان ليگ تامين شود.

وي ادامه داد: صحبت ما امروز بر سر اين بود که بدون برنامه‌ريزي مناسب نمي‌توانيم به اهداف خود برسيم و کسي راضي باشد.

سرمربي تيم ملي اظهار داشت: امروز تنها در يک مورد به مشکل برخورديم که آن روزهاي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بود چرا که تاريخ مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در اختيار فدراسيون و سازمان ليگ نيست و مشکل ما همين است که متاسفانه اختيار اين تصميم را نداريم که بتوانيم آن را تغيير دهيم. قسمت دوم صحبت‌هاي ما اين بود که راهکار مناسبي پيدا کنيم تا از منافع تيم ملي و باشگاه‌ها حمايت شود.

کي‌روش افزود: نظرات خود را مطرح کرديم و برنامه ‌ها را به سازمان ليگ تحويل داديم. هيچ شکي ندارم که از طرف تاج و سازمان ليگ حمايت مي‌شويم و اين بار هم هر کاري از دستشان بر مي‌آيد براي ما انجام خواهند داد.

وي گفت: برنامه‌ريزي ليگ قهرمانان آسيا در اختيار کفاشيان و تاج نيست اما ما تلاش کرديم و به يک راهکار رسيديم که البته راجع به آن صحبتي نمي‌کنم اما به زودي اين راهکار را از طرف تاج اعلام خواهد شد و سعي مي‌کنيم آن را اجرايي کنيم.

سرمربي تيم ملي در پايان گفت: در جلسه خوب امروز راجع به سوءتفاهم‌ها و نظرات مطرح شده بين طرفين صحبت کرديم تا مشخص شود مشکل کار کجاست. پيغام من در رسانه‌ها به درستي انتقال داده نشده بود و به همين دليل جلسه امروز سودمند بود. اين اعتقاد را دارم که با حمايت مناسب نتيجه خوبي کسب خواهيم کرد.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

جوان کامروني جانشين اتوئو در بارسا


دونگو مهاجم 18 ساله کامروني مي‌تواند جانشيني شايسته براي اتوئو باشد.


شب گذشته کاتالان‌ها موفق شدند با نتيجه 7 بر صفر مقابل والرنگا به برتري برسند.

به گزارش فارس،در اين ديدار بازيکني سيه‌چرده کامروني به نام دونگو در خط آتش بارسا جانشين ليونل مسي شد و در مدت کوتاه حضورش در ميدان 2 گل به ثمر رساند.

اين بازيکن 18 ساله که مانند بسياري از ستاره‌هاي بارسا محصول لاماسيا است به عقيده بسياري از کارشناسان مي‌تواند در آينده جانشين شايسته‌اي براي ساموئل اتوئو در بارسا باشد.

دونگو در بارسلوناي B شش گل به ثمر رسانده است.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

مورينيو: براي خريد روني بازيکن نمي‌فروشيم


سرمربي چلسي تاکيد کرد تيمش براي خريد مهاجم منچستريونايتد هيچ بازيکني را نخواهد فروخت.


چلسي که مدتي قبل پيشنهادي را براي خريد وين روني به منچستريونايتد ارائه کرده بود، با رد شدن پيشنهادش به دنبال ارائه پيشنهادي ديگر به سران اين تيم است.

به نقل از فارس، ژوزه مورينيو در اين مورد گفت: سران باشگاه به شدت به دنبال حفظ تراز مالي هستند ولي ما مي‌توانيم بين 20 تا 30 ميليون پوند خريد کنيم و تراز مالي با هيچ مشکلي روبه‌رو نشود. نيازي به فروش بازيکن براي خريد بازيکن مورد نظرمان نداريم.

آقاي خاص در پاسخ به اين سوال که آيا حاضر است 50 ميليون پوند براي خريد يک مهاجم بپردازد اعلام کرد: مهاجمي که مدنظر من است 50 ميليون پوند نيست.

مورينيو همچنين روز پنجشنبه گفته بود در قضيه به خدمت گرفتن وين روني به هيچ وجه عجله‌اي ندارد و اوضاع بايد به شکلي پيش برود که او به استمفورد بريج بيايد.

سرمربي پيشين رئال مادريد ماه گذشته همچنين اعلام کرده بود دوست دارد آندره شورله، وين روني و مارکو فان گينکل راهي چلسي شوند. شورله و فان گينکل راهي اين تيم شده‌اند و فقط روني به اين تيم نپيوسته است.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

اکبرپور: هواداران پنجشنبه به ورزشگاه بيايند


سياوش ‌اکبرپور گفت: از هواداران استقلال مي‌خواهم که براي حمايت از تيم حتما به ورزشگاه بيايند.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، سياوش‌ اکبرپور طي گفت‌وگويي با اين سايت در خصوص پيروزي مقابل گسترش‌فولاد تبريز اظهار داشت: بازي در هفته‌هاي اول ليگ خيلي سخت است، گسترش‌فولاد هم به عنوان يک تيم جوان و پرانگيزه به مصاف ما آمد و واقعا بازي آساني نداشتيم، اما خوب بازي کرديم و توانستيم سه امتياز بازي را متعلق به خود کنيم، هرچند که من اعتقاد دارم اگر بيشتر قدر فرصت‌هاي‌مان را مي‌دانستيم حتي مي‌توانستيم چهار پنج گل بزنيم.

اکبرپور با ابراز ناراحتي از جو ورزشگاه تبريز اظهار داشت: اصلا انتظار بازي در چنين جوي را نداشتم، به نظرم اين تعداد تماشاگري که در طول بازي فحاشي مي‌کردند اصلا هوادار تراکتور يا گسترش‌ فولاد نبودند. يکي به آنها خط داده بود تا عليه امير قلعه‌نويي و بازيکنان استقلال فحاشي کنند. در اين چند سالي که در تبريز رفت و آمد داشتم هميشه هواداران و مردم تبريز را آدم‌هاي خيلي فهميده و با فرهنگي ديدم و به خاطر همين مطمئنم اين تعداد هواداري که عليه قلعه‌نويي شعار دادند هوادار فوتبال نبودند.

اکبرپور در پايان در خصوص بازي با سپاهان هم گفت: حريف ما تيم خوب و آماده‌اي است و امسال هم به نظر من رقابت براي قهرماني بين استقلال و سپاهان است. از اين رو ما کار آساني براي برد نداريم اما حتما در اين بازي هدف‌مان فقط کسب سه امتياز است تا به دومين برد خود برسيم. من از هواداران استقلال مي‌خواهم که براي حمايت از تيم حتما به ورزشگاه بيايند. اين بازي مي‌تواند يک ديدار جذاب و تماشاگرپسند باشد و از اين رو حضور هواداران در استاديوم بيشتر به زيبايي‌هاي آن مي‌افزايد و مي‌توانيم با حمايت آنها به يک برد شيرين و حساس دست پيدا کنيم.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

برنامه سفر استقلال به شيراز مشخص شد


برنامه سفر تيم استقلال به شيراز، براي رويارويي با فجر شهيد سپاسي در هفته سوم مسابقات مشخص شد.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، برنامه سفر تيم استقلال به شيراز، براي رويارويي با فجرسپاسي در هفته سوم مسابقات مشخص شد.

بر اين اساس، تيم استقلال روز يکشنبه هفته آينده با پرواز ساعت 16:40 به شيراز سفر مي‌کند. با توجه به برگزاري بازي در ساعت 22:15 روز دوشنبه، آبي‌پوشان بعد از بازي در شيراز خواهند ماند و با پرواز ساعت 10:30 صبح سه‌شنبه به تهران برمي‌گردند.

گفتني است تيم استقلال طي مدت حضور در شيراز در هتل چمران اقامت خواهد داشت.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

این هم از والپیپر های اچ دی روبن سری اول

نظر یادتون نره ها!!(100 بار گفتم اما باز هم نظر نمیدید)**
عکس های تئو ولکات هم فردا اپ میشه!!!




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

زيدان: دست‌بردار بيل نخواهيم بود


دستيار آنچلوتي در رئال‌مادريد تاکيد کرد که اين باشگاه دست بردار گرت بيل نخواهد بود.


رئال مادريد به جذب گرت بيل علاقه دارد و براي جذب اين بازيکن ولزي پيشنهاد 86 ميليون پوندي ارائه داده است. اين در حالي است که به نوشته روزنامه ديلي ميرر، دانيل لوي، رييس باشگاه تاتنهام تنها با رقم 100 ميليون پوند حاضر است دست بردار بيل شود.

به گزارش ايسنا،زين‌الدين زيدان، دستيار کارلو آنچلوتي در رئال تاکيد کرد که اين باشگاه اسپانيايي دست بردار بيل نخواهد شد و به هر قيمتي که شده اين بازيکن ولزي را به سانتياگو برنابئو خواهد برد. ستاره فرانسوي سابق رئال‌مادريد گفت: اميدواريم که بيل هر چه زوتر به رئال بيايد تا با ديگر بازيکنان هماهنگ شود و با شروع فصل مشکلي پيش نيايد. به تاتنهام پيشنهاد داده‌ايم. آنها مخالفت کردند اما رئال تسليم نخواهد شد و براي جذب بازيکني بزرگ چون بيل از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد بود.

او افزود: نمي‌توانم تاتنهام را به خاطر رد پيشنهاد رئال و يا تلاش براي تمديد قرارداد بيل سرزنش کنم. به صراحت اعلام کرده‌ايم که بيل را مي‌خواهيم و تا پايان فصل جابه‌جايي منتظر او خواهيم ماند. بازيکناني وجود دارند که شايسته توجه هستند بيل يکي از آنها است. مذاکرات به خوبي پيش مي‌رود و رابطه رئال با تاتنهام در مسير درستي قرار دارد. بيل چهره مورد علاقه رئال است و او را به هر قيمتي که شده جذب مي‌کنيم.



تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 41362
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!