خلعتبري : اميد من وزارت ورزش است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

خلعتبري : اميد من وزارت ورزش است


مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان همچنان اميدوار است رضايتنامه اش از باشگاه اماراتي گرفته شود و در اين خصوص منتظر تصميمات مسئولان ورزش است.


به گزارش خبرنگار ورزش سه، محمدرضا خلعتبري در اين خصوص که گفته مي شود فدراسيون و وزارت ورزش تصميم دارند با پرداخت مبالغي به باشگاه عجمان مانع انتقال او شوند اظهار داشت : در پي صحبت هاي مطرح شد در رسانه ها مبني بر اينکه وزارت ورزش به اين نتيجه رسيده است که هزينه فسخ قرارداد من را به باشگاه اماراتي عجمان پرداخت و و مانع انتقالم شوند خوشحالم و به همين دليل منتظر تصميمات مسئولان ورزش مي باشم.

وي در ادامه گفت: از طرف فدراسيون و وزارت ورزش هيچ تماسي با من نگرفته اند و در رسانه ها از اين موضوع اطلاع پيدا کردم که اميدوارم اين بحثي که به راه افتاده صحت داشته باشد.

وي افزود: من مدام در حال به تعويق انداختن سفرم هستم ولي منتظر هستم تا ببينم فدراسيون چه اقدامي انجام مي دهد. اما هر کس بتواند رضايتنامه ام را از عجمان بگيرد، من برمي گردم . دوست دارم در يک تيم ايراني بازي کنم .

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: قرارداد من با باشگاه عجمان بالاي دو ميليارد تومان است که با پاداش بيشتر مي شد که مي بايست چهارشنبه گذشته در تمرينات اين تيم شرکت ميکردم اما به همين دليل تا يکشنبه صبر ميکنم که اميدوارم به نتيجه برسم و تمام اميد من وزارت ورزش است.

بازيکن فصل قبل سپاهان در خصوص پيوستن به پرسپوليس گفت : در اين مورد صحبتي تاکنون با من نشده است و آقاي رويانيان فقط در رسانه ها اعلام کرده است به هرحال اگر وزارت ورزش رضايت نامه من را بگيرد هر تيمي که وزارت بگويد حاضر هستم در آن تيم بازي کنم.

خلعتبري در پايان گفت و گو با خبرنگار ورزش سه تاکيد کرد: من از خدايم است براي تيم هاي کشورم بازي کنم و بتوانم به فوتبالم در ايران ادامه دهم اما دستم بسته است و فعلا منتظر هستم تا ببينم چه مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 675
بازدید کل : 41405
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!