به خليل‌زاده پيشنهاد قرارداد 1.2 ميلياردي دادند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

به خليل‌زاده پيشنهاد قرارداد 1.2 ميلياردي دادند


مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: زماني که خليل‌زاده با ما قرارداد 600 ميليوني مي‌بندد و تيم ديگر يک ميليارد و 200 ميليون مي‌بندد من هم باشم شايد از تيم جدا شوم.


ناصر شهبازي پس از جلسه باشگاه‌‌هاي بدهکار با رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ در خصوص بدهي باشگاه مس عنوان کرد ما 380 ميليون تومان بدهکار هستيم که اين هم مربوط به دو بازيکنمان يعني رسول کر و بيژن کوشکي مي‌شود که بايد با آنها تفاهم کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ما بر سر مسائلي که کميته انضباطي راي داده بود با اين دو بازيکن مشکل داشتيم که بايد با جلساتي اين موضوع را حل کنيم، بدهي بيش از 250 نفر را تسويه کرده‌ايم و بدهي ما در مقابل تيم‌‌هايي که بدهي ميلياردي دارند چيزي نيست.

مديرعامل باشگاه مس در مورد اينکه آيا قرار شده 30 درصد بودجه باشگاه‌ها به بدهکاران تعلق بگيرد، گفت: اين موضوع تصويب شده و صورتجلسه آن را سازمان ليگ و هفت باشگاه بدهکار امضا کرده‌اند تا در نيم‌فصل دوم 30 درصد بودجه خود را به بدهکاران اختصاص دهند. ما بايد با دو بازيکن شاکي خود تماس بگيريم و با آنها به تفاهم برسيم.

شهبازي در مورد اينکه آيا باشگاه قطري ادينهو را مي‌خواهد، يادآور شد: همه باشگاه‌ها اين بازيکن را مي‌خواهند اما او بازيکن ماست و ITC او هم صادر شده است.

وي در مورد حواشي که در کرمان به وجود آمده، تصريح کرد: از سال 85 به بعد هميشه پيش از شروع فصل چنين حواشي به وجود مي‌آمده، تلاش مي‌کنيم تا با قدرت در ليگ حاضر شويم، به هر حال 150 الي 200 مربي حضور دارند و همه نگاهشان به اين تيم است.

شهبازي درباره وضعيت شجاع خليل‌زاده خاطرنشان کرد: ما مدارک خود را به کميته انضباطي تحويل داده‌ايم و مسئولان کميته انضباطي قرار است تا فردا و يا دوشنبه راي اين بازيکن را صادر کنند.

در قراردادي که خليل‌زاده به ثبت رسانده چند مشکل وجود دارد، او در هيئت فوتبال با مهر باطله قراردادش را ثبت کرده و در تاريخ 4/4 اين مهر باطل شده بود، رضايتنامه‌اي هم که براي او صادر شده بايد بالاترين مسئول باشگاه آن را امضا کند. زماني که گنجعلي‌خاني در مسافرت بوده اساسا بايد يک عضو هيئت مديره آن را امضا کند و نه اينکه واحدي آن هم با دو امضا مختلف آن را صادر کرده باشد.

وي افزود: بر اساس آيين‌نامه نقل و انتقالات بازيکن تا 72 ساعت بايد قرارداد خود را در هيئت فوتبال ثبت کند اگر اين اتفاق رخ نداده باشد تمام بازي‌هايي که خليل‌زاده براي ما انجام داده مشکل دارد و همه بازي‌ها بايد سه بر صفر به سود حريف اعلام شود.

وي در مورد اينکه چرا خليل‌زاده با وجود اينکه از مس رشد کرد مي‌خواهد از اين تيم جدا شود، گفت: زماني که ما به او 600 ميليون مي‌دهيم و باشگاه ديگري يک ميليارد و 200 ميليون مي‌دهد شايد اگر من هم باشم از اين باشگاه مي‌روم (با خنده).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 635
بازدید کل : 41365
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!