کفاشيان: نقش فدراسيون ممانعت از حضور در امارات بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کفاشيان:

نقش فدراسيون ممانعت از حضور در امارات بود


علي کفاشيان در گفت و گو با سايت رسمي فدراسيون فوتبال درباره آخرين وضعيت تيم هاي ملي و عدم انتقال نکونام به امارات به نکاتي اشاره کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، وي درباره آخرين وضعيت تيم ملي بزرگسالان و اردوي اين تيم در پرتغال گفت: مقدمات حضور تيم ملي در پرتغال فراهم شده اما پس از جلسه اي که امروز با کي روش خواهيم داشت، درباره همه مسائل تيم ملي و زمانبندي اردو هاي جام جهاني و بازيهاي دوستانه بحث و بررسي خواهيم کرد.

کفاشيان درباره وضعيت تيم هاي ملي پايه ، فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلي گفت: تيم هاي ملي فوتسال آقايان و بانوان خوشبختانه وضعيت خوبي دارند و مدال هاي رنگارنگي که از بازيهاي آسيايي آرودند که نشان مي دهد عملکرد فدراسيون در حوزه فوتسال قابل قبول بوده ، تيم ملي فوتبال ساحلي هم وضعيت خوبي دارد و در تورنمنت بلاروس قهرمان شد تا براي حضور درجام جهاني آماده شود.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: تيم ملي زير 17 سال که به جام جهاني امارات راه پيدا کرده، اردوهايش را در ايران برگزار مي کند.براي اين تيم اردويي در آلمان در نظر گرفته بوديم که فعلا ميسر نشده اما به دنبال اين هستيم که اين تيم در ازبکستان و بلاروس اردو ها و بازيهاي دوستانه اي داشته باشد.تيم ملي زير 16 سال هم براي حضور در رقابتهاي مقدماتي آسيا در پاکستان در حال آماده سازي است اما باتوجه به عدم شرايط کافي در برگزاري ميزباني توسط فدراسيون پاکستان به کنفدراسيون فوتبال آسيا پيشنهاد داديم ميزباني بازيها را به ايران بياورد و آنها هم در حال بحث و بررسي هستند و منتظر پاسخشان هستيم.

کفاشيان درباره نقش فدراسيون فوتبال در عدم انتقال نکونام به امارات گفت: امروز در رسانه ها عنوان شده بود که فدراسيون فوتبال پول نکونام را داده تا وي به امارات نرود.اين موضوع اصلا صحت ندارد.نقش فدراسيون اين بود که مانع از حضور بازيکنان ايراني در امارات شود.ما شرايط را برررسي کرديم و پس از آنکه متوجه شديم امارات قصد دارد تا نام جعلي "خليج ع ر ب ي "را روي ليگش بگذارد، فدراسيون تصميم گرفت تلاش کند تا بازيکنان به امارات نرود.اين موضوع از دو جهت برايمان مهم بود. يکي اينکه باشگاههاي اماراتي ملي پوشان ايران را مي خواستند و ما هم يخواستيم قبل از جام جهاني بازيکنان در تيم هاي ايراني بازي کنند و تا جايي امکان دارد، حتي اگر ضرر مالي کردند به خاطر منافع ملي در ايران بمانند.دوم اينکه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در جمع 8 تيم قرار دارد و به نوعي براي ما نماينده ايران محسوب مي شود.حضور نکونام به اين باشگاه کمک مي کند تا در ليگ قهرمانان موفق باشد.فدراسيون عقيده دارد قهرماني استقلال در ليگ قهرمانان آسيا به اندازه رفتن تيم ملي به جام جهاني ارزشمند است. در نهايت با توجه به اينکه نکونام با باشگاه استقلال مشکلات مالي داشت اما بنده به عنوان رئيس فدراسيون و حکم براي حل اختلافات وارد شدم و خوشبختانه توانستيم اختلاف را رفع کنيم تا نکونام در استقلال بماند.

رئيس فدراسيون در پايان گفت: نامه اي به وزير ورزش نوشته ايم تا درباره ماجراي خلعتبري و باشگاه عجمان هم مساعدتي بشود و پس از بررسي شرايط قرار داد وي با اين باشگاه اماراتي در صورتي که غرامتي متوجه خلعتبري شود، براي جلوگيري از حضور اين بازيکن در امارات اقدامات لازم صورت گيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 41315
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!