لوپز: به فکر جدايي از رئال مادريد نيستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

لوپز: به فکر جدايي از رئال مادريد نيستم


دروازه‌بان رئال مادريد اعلام کرد هرگز به رفتن از اين تيم فکر نکرده است.


ديگو لوپز در نشستي خبري اعلام کرد که هرگز به خروج از رئال مادريد فکر نکرده است و ادامه داد: در ژانويه گفتم که بازگشت به خانه برايم رويا بوده است و چند ماه بعد هم به خروج از باشگاه فکر نکردم؛ زيرا همه چيز براي من عالي پيش رفت. به توانايي خودم ايمان دارم و مي‌دانم که مي‌توانم در همين سطح يا حتي بهتر باشم. اگر پيشنهادي هم داشته باشم، به عهده مادريد است که آن را ارزيابي کند. من هميشه دوست داشتم در اين باشگاه بمانم.

به گزارش فارس، دروازه‌بان رئال از اظهارنظر درباره بيل امتناع کرد و گفت: لزومي ندارد درباره بازيکناني که در رئال نيستند، صحبت کنيم. اگر بيل به رئال مي‌آمد؛ مطمئنا خريد فوق‌العاده‌اي بود اما بايد درباره بازيکناني صحبت کنيم که اينجا هستند و مربي مي‌خواهد از آنها در ترکيب تيمش استفاده کند. بايد ببينم تا ماه پاياني نقل و انتقالات چه اتفاقي مي‌افتد.

وي خاطرنشان کرد: مي‌خواهم از اين فرصت استفاده کنم تا براي تيتو ويلانووا بهترين آرزوها را داشته باشم. همه مي‌دانند که رئال مادريد با او است و برايش بهترين‌ها را در مبارزه با اين بيماري دارد. مارتينو در پاراگوئه و فوتبال آمريکاي جنوبي واقعا عالي کار کرد. او خريد بسيار خوبي براي بارسلونا است.

لوپز اضافه کرد: مي‌دانستم چه اتفاقاتي خواهد افتاد و چه حرف‌هايي زده‌ خواهد شد؛ خودم را به خوبي براي فشارهايي که در اين باشگاه بر من وارد مي‌شود، آماده کرده‌ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 41398
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!