فيرات: از بازيکنانم راضي نيستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فيرات: از بازيکنانم راضي نيستم


سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: در مجموع در ديدار مقابل داماش از عملکرد بازيکنانم راضي نبودم.


  انگين فيرات پس از تساوي يک بر يک داماش مقابل سايپا عنوان کرد: اول اينکه درباره شهر رشت شروع کنم. بابت ميهمان نوازي شما متشکرم. باشگاه داماش زمين را در اختيار ما قرار داد. سايپا و داماش به هم نزديک هستند. به غير از اين، شهر گيلان فوتبال خيز است. طرفداران خوب و باهيجاني دارند. در چنين هوايي بازي کردن خوب بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در نيمه اول خوب بوديم نتوانستيم از موقعيت‌ها استفاده کنيم. فضاي خالي زيادي داشتيم. داماش هم با ارسال توپ هوايي فشار آورد. به خاطر همين بازي سرعتي بود.

سرمربي سايپا تصريح کرد: وقتي يک بر صفر جلو افتاديم راحت تر بازي مي کرديم اما مثل اينکه باخته بوديم استرس داشتيم. داماش با کمک طرفداران فشار آورد و ما هم در دفاع اشتباه کرديم و داماشي‌ها موقعيت ايجاد کردند.

فيرات خاطرنشان کرد: به طور کلي از عملکرد بازيکنانم راضي نيستم. چيزي که تلخ است گل خوردن در وقت اضافه است. مواردي که در فوتبال نبايد اتفاق بيفتد رخ داد. طرفداران پشت سر ما نشسته بودند و روبروي ما هم ليزر وبه چشمان دروازه‌بانمان و خود من مي‌انداختند. اين موارد را بايد از فوتبال خارج کنيم. فکر مي‌کنم طرفدار داماش نيستند. هيچ طرفداري براي باشگاه کار زننده انجام نمي‌دهد. براي براي مبارزه با اين موارد راهکار ايجاد کرد ليزر براي چشم هم ضرر دارد و اين کارها بچه گانه اي است.

وي در مورد اينکه چرا همه مربيان در رشت به حواشي مي‌پردازند يادآور شد: يک بار ديگر مي‌گويم هيجان زده نيستم نمي دانم چه بود هيچ ربطي به نتيجه ندارد. بايد فوتبال را تميز کرد اين موضوع هم ربطي به رشت ندارد.

سرمربي سايپا در مورد اينکه چرا نسبت به حضور هواداران به داور اعتراض مي‌کرد گفت: شما از داور بپرسيد آيا من جر و بحث کردم. مواردي که نيست را مطرح نکنيد نسبت به ليزر اعتراض کردم و نسبت به طرفدار معترض نبودم.

وي تصريح کرد: از بازيکنانم راضي نيستم. شبيه بازي تدارکاتي  نبوديم. بايد حق داماش هم داده شود آنها با دل و جان بازي کردند سخت‌ترين بازي‌ها بود. اين تيم اگر همين گونه بازي کند بيشترين تيم ها را خواهد برد. فوتبال دو طرفه است. داماش از ته دل و جان بازي کرد. به مربي اين تيم تبريک مي گويم. تيمي دارد که از ته دل بازي مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 651
بازدید کل : 41381
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!