کرانچار: متاسفانه هواداران در شادي ما سهيم نبودند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کرانچار:

متاسفانه هواداران در شادي ما سهيم نبودند


سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه هواداران ما در شادي پيروزي مقابل فولاد سهيم نبودند.


 زلاتکو کرانچار پس از پيروزي دو بر صفر برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه هواداران سپاهان در شادي برد سهيم نبودند و آنها در ورزشگاه حق حضور نداشتند. 75دقيقه بر بازي مسلط بوديم و به غير از دو گلي که زديم سه چهار موقعيت مسلم گلزني را هم از دست داديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: 15 دقيقه آخر مسابقه در دست رقيب بود و به ضد حملات چشم بسته بوديم. به فولاد هم بابت جنگندگي‌اش تبريک مي‌گويم آنها موقعيت‌هاي زيادي در آن 15 دقيقه روي دروازه ما خلق کردند با اين حال از وضعيت تيم خودم راضي هستم.

سرمربي سپاهان تصريح کرد: يک صحنه هم مي‌توانست نتيجه بازي را تحت تأثير قرار بدهد که آن هم صحنه پنالتي بود. اگر آن پنالتي گل مي‌شد، کار ما سخت مي‌شد.

کرانچار در مورد اخطارهاي زياد بازيکنان در اين بازي گفت: داور ملاک خاص خودش را براي کارت زرد دادن دارد. البته چند کارت زرد به حق داده شد. در مورد بازيکنان سپاهان بايد بگويم يکي از آنها کارت زرد را به جان خريد تا موقعيت را از حريف بگيرد البته اگر دقت کنيد در هفته اول هفت بازيکن اخراج شده‌اند و کارت قرمز گرفته‌اند.

سرمربي سپاهان در مورد پنالتي فولاد خوزستان گفت: داور به صحنه نزديک‌تر بود ولي اگر من به جاي داور بودم با توجه به نزديکي توپ و مدافع ما براي فولاد پنالتي نمي‌گرفتم.

کرانچار در مورد نا آماده بودن اميد ابراهيمي گفت: اميد تا دقيقه 60 تمرکز خود را حفظ کرد و بعد از آن تمرکز خود را از دست داد و دچار افت شد. بازيکنان تا 15 يا 16 مرداد به فرم ايده‌آلشان مي‌رسند. آرش افشين دير به تيم ما اضافه شد و يعقوب کريمي هم به دليل شکستگي دنده يک ماه و نيم از تمرينات دور بود، ملي‌پوشان هم ديرتر به ما اضافه شدند و همين باعث شد که هماهنگي تيم سپاهان کامل نباشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 577
بازدید کل : 41307
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!