ریوالدو: نیمار می تواند در بارسا به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


http://u.goal.com/276000/276058_heroa.jpg

 

 

 

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که نیمار می تواند در نوکمپ به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود.

این ستاره 21 ساله برزیلی به تازگی با انتقالی 57 میلیون یورویی از سانتوس به بارسا پیوست و هموطن او معتقد است که او می تواند به یکی بهترین بازیکنان تبدیل شود.

ریوالدو در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" بارسا یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر را انجام داد. نه تنها به این خاطر که نیمار همین حالا هم در کنار مسی، یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، بلکه به این دلیل که می تواند در چند سال آینده یکی از بهترین ها باشد.

به بازی های او نگاه کنید، او جوان است و می تواند در دیدارهای مهم جهانی سرنوشت ساز باشد. تصور کنید که او می تواند در چند فصل آینده چه کارهایی انجام بدهد.

نیمار می تواند طرفداران بارسا را حیرت زده کند. او می تواند حتی بهتر از جام کنفدراسیون ها بازی کند. او خیلی راحت با سبک بازی بارسا انطباق پیدا می کند و از بودن در این باشگاه خیلی راضی خواهد بود."

ریوالدو همچنین معتقد است که نیمار می تواند با فشارهایی که به خاطر بازی در بارسا روی او وجود خواهد داشت، به راحتی کنار بیاید.

" او بازیکن جوان اما پخته ای است و به اینکه در مرکز توجه باشد، عادت کرده است. تنها فشاری که به او وارد خواهد شد، وقتی است که تیم نتواند به قهرمانی برسد. اما این مسئولیت همه بازیکنان است، نه فقط او.

به یاد دارم وقتی او بازیکن نوجوانی بود، در یک مصاحبه گفت که طرفدار پالمیراس است و الگویش ریوالدو است؛ این یک افتخار است.

او اکنون بازیکنی ویژه است، با توانایی های فوق العاده. اگر این را در نظر بگیریم که او می تواند گل های زیادی به ثمر برساند، می توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد یک بازیکن فوق العاده باشیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 697
بازدید کل : 41427
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!