بيرهوف: فوتبال آلمان را نبايد بدون عيب ترسيم کرد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بيرهوف:

فوتبال آلمان را نبايد بدون عيب ترسيم کرد


اوليور بيرهوف نسبت به افزايش مستمر انتظارات مردم و رسانه‌ها از تيم ملي آلمان هشدار داد.


مدير ورزشي تيم ژرمن‌ها معتقد است در ماه‌هاي گذشته، ‌به خصوص پس از راهيابي تيم‌هاي بايرن مونيخ و بورسيادورتموند به ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا در پايان بهار گذشته، سطح انتظارات عامه از تيم ملي بسيار افزايش يافته که همين امر مي‌تواند باعث آسيب شود.

به گزارش فارس،وي در گفت‌وگويي اظهار داشت: نبايد فوتبال آلمان را اکنون کاملا بي‌عيب ترسيم کرد. بايد در نظر داشت که در فينال ليگ قهرمانان اروپا و در ترکيب تيم بايرن مقابل دورتموند،‌ 6 بازيکن خارجي حضور داشتند. حتي در رقابت‌هاي قهرماني جوانان زير 21 ساله اروپا ديديم که نبايد يک لحظه دچار غفلت شويم. بلکه واجب و ضروري است در همه زمينه‌هاي ورزشي، سخت بر تلاش خود بيفزاييم تا در همه حال مدعي باقي بمانيم.

وي افزود: درست است که اکنون با ماريو گوتسه، ‌مسعود اوزيل، توماس مولر يا توني کروس،‌ بازيکناني خارق‌العاده در وسط زمين داريم اما شمار مهاجمين يا مدافعين کناري کلاسيک در تيم ملي هنوز پرشمار نيست. در اين زمينه واجب است که بيشتر تلاش کنيم.

اين اظهارات در حالي از سوي يکي از مقام‌هاي تيم ملي آلمان عنوان شد که رسانه‌ها و مردم باور دارند ژرمن‌ها شانس مسلم قهرماني جام جهاني 2014 هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 41309
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!