منافي: بازيکنان پرسپوليس صد در صد آماده نيستند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

منافي:

بازيکنان پرسپوليس صد در صد آماده نيستند


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيکنان پرسپوليس هنوز به آمادگي صد در صد نرسيده‌اند اما مطمئن باشيد روز به روز بهتر خواهيم شد.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، جواد منافي درباره ديدار پرسپوليس مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: همانطور که مي‌دانيد بازي‌هاي اول هميشه براي همه تيم‌ها سخت و دشوار است. براي ما و تراکتورسازي هم اينطور بود. برنامه‌ريزي خاصي انجام داديم تا هيچ چيز به اما و اگر سپرده نشود و به پيروزي برسيم به ويژه که تراکتورسازي از بهترين تيم‌هاي ليگ است و خوشبختانه به هدف خودمان رسيديم.

وي ادامه داد: پيروزي در اولين بازي هديه به هواداران بود. آنها 90 دقيقه تيم را حمايت کردند و ما از خوشحالي آنها شاد هستيم. ما خودمان جزو خانواده پرسپوليس هستيم. خيلي خوب درک مي‌کنيم که آنها در اين مدت چقدر سختي کشيده‌اند و همين انگيزه‌اي است براي اينکه براي تداوم پيروزي‌ها بيشتر تلاش کنيم.

مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با توجه به حساس شدن تيم‌ها روي پرسپوليس، چه برنامه‌اي براي ادامه پيروزي‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: اين برنامه‌ريزي از روز اول انجام شد و بر همين اساس يک دوره بدنسازي و آماده سازي خيلي خوب داشتيم. البته بچه‌ها هنوز صد در صد آماده نشده‌اند و در جريان بازي‌ها شاهد پيشرفت فردي و تيمي آنها خواهيم بود. با اين وجود خوب بازي کردند. شما مطمئن باشيد اين تيم روز به روز بهتر خواهد شد. ترکيب خوبي از بازيکنان جوان و با تجربه که گرد آمده‌اند اين شانس را بيشتر مي‌کند. جوان‌ها کم کم به آمادگي لازم مي‌رسند و وقتي با شرايط وفق پيدا کردند، سطح فني بالاتري را به نمايش مي‌گذارند.

منافي با اشاره به حضور پرتعداد تماشاگران، تصريح کرد: انتظار چنين استقبالي را داشتيم. اين امر نشان مي‌دهد آنها به تيم اعتماد کرده‌اند. به اعتقاد من اگر بازي، روز پنجشنبه يا جمعه برگزار شده بود، ورزشگاه پر مي‌شد. آنها 90 دقيقه از تيم خودشان حمايت کردند و بچه‌ها هم متقابلا سنگ تمام گذاشتند.

چپ پاي تکنيکي سابق پرسپوليس درباره احساسش از بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادي با پرسپوليس پس از آن تصادف و خداحافظي تلخ از فوتبال گفت: آن خاطره تلخ هميشه با من است اما قسمت اين بود که فوتبالم آنجا تمام شود. حالا اميدواريم قهرماني را به هواداران هديه کنيم. روز چهارشنبه هم حس و حال خاصي داشتم. به محض ورود به ورزشگاه و روبرو شدن با هواداران همه آن خاطرات قديمي برايم زنده شد. فقط مي‌توانم بگويم هواداران بدانند من و همه اعضاي کادر فني عاشق پرسپوليس هستيم. پرسپوليس در خون ما است و احساسات هواداران را لمس مي‌کنيم، مطمئن باشند هر چه در چنطه داريم براي موقعيت تيم وسط گذاشته‌ايم.

منافي در پايان درباره ارزيابي خود از وضعيت جناح چپ پرسپوليس يادآور شد: به نظرم مشکلي نداريم، حسيني از بهترين خريدهاي ما بود و کار خود را در اولين بازي به خوبي انجام داد. منتظريم مشکل پولادي حل شود و زودتر به تيم برگردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 41305
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!