دادرس: حضور عزيزي در هيات رييسه غير قانوني است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دادرس:

حضور عزيزي در هيات رييسه غير قانوني است


عضوي شوراي استيناف فدراسيون فوتبال با انتقاد از عضو هيات رييسه فدراسيون گفت: عزيزي خادم غير قانوني بر سر کار آمده و وزير ورزش و جوانان بايد پاسخگوي تخلف صورت گرفته باشد.


مهدي دادرس در واکنش به صحبت‌هاي شهاب‌الدين عزيزي خادم در انتقاد به برخي از عملکردهاي فدراسيون فوتبال به ايسنا گفت:‌ در قبال انتقاد تند و غير منصفانه‌اي که ايشان از مجموعه فدراسيون انجام دادند چند سوال در ذهن به وجود مي‌آيد. اول اينکه عزيزي خادم خودش عضو هيات رييسه فدراسيون بوده و جزوي از مجموعه‌اي است که به آن انتقاد مي‌کند!

وي افزود: نکته دوم اين است که ايشان مدتي عضو هيات مديره باشگاه پيکان بود و در طول حضورش دو مرتبه تيم پيکان به ليگ دسته يک سقوط کرد. نکته سوم در مورد عزيزي خادم تمايل زياد او براي به دست آوردن پست نايب رييسي فدراسيون بود که به دستش نرسيد و اکنون خيلي ناراحت است.

دادرس با بيان اينکه عضويت عزيزي خادم در هيات رييسه فدراسيون غير قانوني است، گفت: يکي از شروط کانديدا شدن براي عضويت در هيات رييسه فدراسيون فوتبال دارا بودن حداقل 5 سال سابقه مديريت در ورزش است اما زماني که عزيزي خادم کانديدا شد تنها دو سال بيشتري سابقه مديريت نداشت و اصلا کاندايدا شدن و در ادامه انتخاب شدنش غير قانوني است. عزيزي خادم گزينه وزارت ورزش و جوانان بود که از سوي اين وزارتخانه به انتخابات معرفي شد و چنين خلافي را ناديده گرفتند. آن زمان همه حواسشان به انتخاب کفاشيان و رقابت با عزيز محمدي و قريب بود و کسي توجهي به موضوع عزيزي خادم نکرد.

عضو شوراي استيناف فدراسيون فوتبال با انتقاد از وزير ورزش و جوانان گفت:‌ تلاش وزارت ورزش براي اينکه عزيزي خادم به اين شکل و به صورت غير قانوني به جمع کانديداهاي هيات رييسه فدراسيون بيايد خودش يک تخلف است و وزارت ورزش که چنين کاري مي‌کند چطور از ساير نهادها انتظار دارد که چنين تخلفي نکنند. همچنين ظاهرا زماني به ايشان گفته‌اند به شما مسئوليت کميته تيم‌هاي ملي را در قالب وظايف مشخصي مي‌دهيم در حالي که در آيين‌نامه فدراسيون چنين جايگاهي به لحاظ حقوقي وجود ندارد و اين خود يک جعل عنوان است.

دادرس تاکيد کرد: اين فدراسيون است که زير سوال مي‌رود چرا اصلا باب چنين موضوعي را براي عزيزي خادم باز کرده است. من تعجب کردم ايشان چرا اينقدر تند و بي‌منطق صحبت مي‌کرد. فکر مي‌کنم او در مصاحبه‌هايش تلاش مي‌کند خودش را در سطح بالاتري و در حد و اندازه‌هاي وزير ورزش و جوانان به ديگران معرفي کند. الان که تيم ملي در دوره اين فدراسيون به جام جهاني رفته واقعا دليل اين انتقادها را نمي‌دانم. عزيزي خادم خودش مي‌داند غير قانوني بر سر کار آمده و بايد با شرايط فعلي برخورد شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 41328
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!