مودريچ: بيل بازيکن فوق العاده‌اي است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مودريچ: بيل بازيکن فوق العاده‌اي است


لوکا مودريچ، ستاره رئال مادريد، گرت بيل، هم تيمي سابقش در تاتنهام را مورد ستايش قرار داد.


رئالي ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن اين ستاره ولزي هستند و مودريچ که شاهد پيشرفت اين بازيکن در وايت هارت لين بود، معتقد است که اين بازيکن جوان، يک بازيکن بزرگ است اما از اظهارنظر در مورد آينده او خودداري کرد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رابطه من با بيل خيلي خوب است اما در مورد بازيکناني که در تيم ما نيستند، صحبت نمي کنم. فقط مي گويم که او بازيکن فوق العاده اي است."

مودريچ که تابستان گذشته به رئال پيوست، در اولين فصل حضور در رئال چندان درخشان ظاهر نشد و در 46 ديداري که براي اين باشگاه به ميدان رفت، تنها 4 گل به ثمر رساند.

اما او در فصل جديد به اهداف بزرگتري فکر مي کند:" هدف من کسب قهرماني هاي مختلف با رئال است. من يک سال است که اينجا هستم و باتجربه تر شده ام. فشار در رئال مادريد بيشتر است اما اميدوارم که فصل بهتري، نسبت به فصل گذشته داشته باشيم زيرا هدف ما کسب جام هاي مختلف است.

اگر بخواهم انتخاب کنم، دوست دارم در چمپيونزليگ قهرمان شويم اما قهرماني در ليگ هم براي ما مهم است و من دوست دارم در هر دو به قهرماني برسيم. فصلي طولاني در پيش است و ما بايد آماده شويم. ما مي خواهيم در هر دو جام خوب کار کنيم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 621
بازدید کل : 41351
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!