آنچلوتي: به بزرگ‌ترين تيم تاريخ جهان پيوسته‌ام
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

آنچلوتي: به بزرگ‌ترين تيم تاريخ جهان پيوسته‌ام


سرمربي رئال‌مادريد پس از پيروزي برابر پاري‌سن‌ژرمن مي‌گويد به بزرگ‌ترين تيم تاريخ فوتبال جهان پيوسته است.


رئال‌مادريد در ديداري دوستانه در سوئد موفق شد پاري‌سن‌ژرمن را با يک گل شکست دهد تا با روحيه بالا تور آمريکايي خودش را آغاز کند.

به گزارش ايسنا ، کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي رئال پس از پيروزي بر شاگردان سابقش در يک بازي دوستانه گفت: مادريد و پاري‌سن‌ژرمن جاه‌طلبي‌هاي مشابهي دارند. با اين تفاوت که يکي از باشگاه‌ها نوپاست و ديگري بزرگ‌ترين تيم تاريخ فوتبال جهان. پاري‌سن‌ژرمن تازه چند سالي است که در بين تيم‌هاي بزرگ دنيا قرار گرفته. براي اين که تيم بزرگي شويد، خريد بازيکنان بزرگ کافي نيست. مشخص است که آنها تيم بزرگي هستند. بازيکنان بزرگي را در تيم‌شان دارند و اين فصل مدعي جدي ليگ قهرمانان اروپا هستند اما رئال‌مادريد تاريخ پرافتخاري دارد و کاملا با تيم پاريسي متفاوت است.

سرمربي رئال‌مادريد در ادامه درباره بازي با شاگردان سابقش گفت: در زمان خوبي با تيم سابقم بازي داشتم. در اين بازي خاطرات مشترکي را که با شاگردان سابقم داشتم، مرور کردم. تازه دو هفته‌ است که هدايت رئال‌مادريد را بر عهده گرفته‌ام و براي اين که بتوانم تاثير خودم را روي رئال‌مادريد بگذارم، به زمان بيشتري نياز دارم.

رئال‌مادريد پس از پيروزي برابر پاري‌سن‌ژرمن به تور آمريکا مي‌رود و در آنجا قرار است در يک تورنمنت باشگاهي که با حضور تيم‌هاي برتر اروپايي برگزار مي‌شود، شرکت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 628
بازدید کل : 41358
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!