مورينيو: سوآرس براي آرسنال ايده‌آل است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مورينيو: سوآرس براي آرسنال ايده‌آل است


آقاي خاص مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول را گزينه‌اي ايده‌آل براي خط حمله آرسنال دانست. او به ستايش از ونگر پرداخت و اين مربي فرانسوي را بزرگ و فرهيخته توصيف کرد.


آرسنال مدت‌هاست که از کسب جام محروم مانده و صبر هواداران اين تيم از رويه ونگر و سران باشگاه به سر رسيده است.

به گزارش ايسنا،ونگر در نظر دارد که در فصل جابه‌جايي تابستاني چند چهره بزرگ را به خدمت گيرد تا به يکي از مدعيان اصلي کسب عنوان قهرماني تبديل شود. يکي از اين ستاره‌ها لوئيس سوآرس اروگوئه‌اي است که ونگر بارها از علاقه خود براي بردنش به "امارات" سخن گفته است.

ژوزه مورينيو در گفت‌وگويي که با روزنامه‌ "سان" داشت، سوآرس را گزينه‌اي ايده‌آل براي آرسنال دانست. او گفت: پيداست که آرسنال به جذب سوآرس علاقه دارد. سوآرس را مهاجمي ايده‌آل براي سبک ونگر در آرسنال مي‌دانم. چنانچه به آرسنال برود، کمک بزرگي براي اين تيم خواهد بود؛ چرا که مهاجمي بااستعداد و باهوش و در محوطه جريمه فرصت‌طلب است.

مورينيو در دوره نخست خود در نيمکت چلسي رابطه خوبي با آرسن ونگر نداشت و بارها با اين مربي فرانسوي درگير شد. آقاي خاص ابراز اميدواري کرد که در بازگشت خود به ليگ جزيره ديگر با ونگر درگير نشود، او گفت: ونگر فردي نرم و خوب است. بعد از جدايي از چلسي چندين بار با او ديدار داشتم. در نشست‌هاي مربيان اتحاديه فوتبال اروپا و در رقابت‌هاي جام‌جهاني و جام ملت‌هاي اروپا همديگر را ملاقات کرديم. وقتي که با مربي رقابت نداري، برقراري ارتباط با او آسان‌تر مي‌شود و سخن گفتن از فوتبال و ديگر مسائل هم به راحتي صورت مي‌گيرد. بار ديگر به ليگ جزيره برگشته‌ام. ونگر هم چنان لطيف است و احترام زيادي براي او قائل هستم. بايد در هر حالت به همديگر احترام گذاريم. گاهي اوقات چيزي را بر زبان مي‌آورم که به مذاق ونگر خوش نمي‌آيد. با اين حال براي او احترام قائل هستم و احساس مي‌کنم که او هم چنين احساسي نسبت به من دارد. دوست دارم که ديگر مشکلي بين ما به وجود نيايد.

آقاي خاص افزود: در نشستي که پيش از اين با ونگر داشتم، به او گفتم که مي‌خواهم مثل شما 17 سال در ليگ جزيره مربيگري کنم. از صحبت‌هاي ونگر لذت بردم. او شخصي فرهيخته است که به راحتي اظهارنظر مي‌کند که اين بسيار خوب است.

ژوزه مورينيو درباره ناکامي هشت ساله ونگر در کسب جام با آرسنال گفت: يک تيم مي‌تواند عملکرد خوبي داشته باشد، بدون اين که جامي را کسب کند. مردم گذشته را فراموش و به حال نگاه مي‌کنند. ونگر مربي بزرگ و باتجربه‌اي است. او به خوبي مي‌داند که در پي چه چيزي است. ونگر به راحتي مي‌توانست آرسنال را ترک کند، با اين حال اين کار را نکرد؛ چرا که دوست دارد به کار خود ادامه دهد. او برنامه‌هابي براي آينده دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 356
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 893
بازدید کل : 41623
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!