حمايت راه آهن از مواضع کي‌روش
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

حمايت راه آهن از مواضع کي‌روش


مديرعامل باشگاه راه آهن با حاميت از برنامه‌ي پيشنهادي کي‌روش براي ليگ برتر و جام حذفي گفت: اگر باشگاه‌ها متکي به چند بازيکن محدود نباشند مي‌توانند بدون دغدغه ملي‌پوشانشان را در اختيار تيم ملي قرار دهند.


کارلوس کي‌روش ديروز (شنبه) در نشست خبري با اصحاب رسانه نسبت به برنامه‌ريزي سازمان ليگ انتقاد شديدي مطرح کرد. پيشنهاد سرمربي تيم ملي اين بود که جام حذفي بعد از ليگ آغاز شود و اين بدين معني است که تيم‌ها نمي‌تواتنند ملي‌پوشان خود را در اين رقابت‌ها در اختيار داشته باشند. هم‌چنين کي‌روش خواسته بازيکنان ملي‌پوشي که در تيم‌هاي ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند، در صورت صعود تيم‌هايشان به مرحله‌ي يک هشتم در دو مسابقه رفت و برگشت تيم‌شان حاضر نباشند و به اردوي تيم ملي بيايند.

صادق رئيسي‌کيا در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا با حمايت از برنامه پيشنهادي کي‌روش اظهار کرد: اگر تيم‌هاي ما به تنها چهار، پنج بازيکن متکي نباشند هيچ آسيبي از بابت نداشتن ملي‌پوشان خود نخواهند ديد اما اگر محدود به يک عده بازيکن خاص هستند حق دارند که اعتراض کنند. تيم‌هاي ما در حال حاضر ستاره مي‌خرند و وقتي سرمربي تيم ملي چنين خواسته‌اي را مطرح مي‌کند، صدايشان درمي‌آيد اما اگر رو به بازيکن‌سازي بياورند بدون هيچ دغدغه‌اي ملي‌پوشانشان را در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهند. چطور وقتي بازيکن ما ملي‌پوش است افتخار مي‌کنيم اما نمي‌خواهيم براي تيم ملي افتخارآفريني کند؟ به اعتقادم برخي تيم‌ها به فکر اين هستند که افتخاري براي خودشان کسب کنند يا نسبت به دوستان و رقيبان خود عقب نيفتند. اين در حالي است که در شرايط کنوني تيم ملي مهم‌تر است.

کي‌روش هم ديروز به همين موضوع‌ها اشاره کرد و گفت که اگر باشگاه‌ها به عنوان مثال چهار، پنج ملي‌پوش را در اختيار نداشته باشند مشکلي پيش نمي‌آيد و آنها بايد به جوان‌ها فرصت دهند.

مديرعامل باشگاه راه آهن در ادامه با اشاره به اين‌که تيم فوتبال اين باشگاه به احتمال زياد يکي، دو ملي‌پوش در آينده خواهد داشت خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم برنامه‌هاي تيم ملي نبايد کاري به برنامه ليگ داشته باشد و ليگ هم طبق برنامه سازمان ليگ پيش برود. باشگاه‌ها هم بايد اين ظرفيت را داشته باشند که با در اختيار نداشتن چند ملي‌پوش متضرر نشوند.

او هم‌چنين درباره تساوي راه آهن در اولين بازي ليگ مقابل مس کرمان مطرح کرد: از نتيجه‌ي تساوي راضي نبوديم اما به گفته‌ي همه کارشناسان، بازي‌هاي اول را نمي‌توان مبنا تلقي کرد. با اين وجود ما امسال انتظار داشتيم مس را شکست دهيم. چون اين تيم در سال‌هاي قبل هميشه قوي‌تر از ما بود ولي امسال مي‌توانستيم به برتري برسيم. از طرفي هم ما 25 دقيقه 10 نفره بازي کرديم اما بايد در کل روند امتيازگيري‌مان را تقويت کنيم. مقابل سايپا نيز اميدوار به برد هستيم.

رئيسي‌کيا در پايان درباره بازديدي که از باشگاه‌هاي بارسلونا، اسپانيول، اسپورتينگ ليسبون و بنفيکا داشت به ايسنا گفت: عمده هدف ما در اين سفر، يادگيري بود. مخصوصا در قسمت آکادمي فوتبال پايه با باشگاه‌هاي اسپورتينگ ليسبون و اسپانيول پيش‌نويس‌هايي آماده شده است. به هر حال باشگاه راه آهن الان به لحاظ شيوه‌ي کار از فولاد خوزستان هم بهتر است. ما اولين باشگاهي هستيم که شناسنامه تغذيه و شناسنامه پزشکي براي بازيکنان داديم، مدارس فوتبال راه‌اندازي کرديم و استعداديابي‌مان هم آغاز شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 41340
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!