بابي چارلتون: روني در منچستريونايتد مي‌ماند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بابي چارلتون: روني در منچستريونايتد مي‌ماند


سربابي چارلتون، اسطوره باشگاه منچستريونايتد، معتقد است که وين روني در اين باشگاه خواهد ماند و تاکيد کرد که اين باشگاه قصد ندارد تصميم عجولانه اي در مورد آينده اين مهاجم ملي پوش انگليسي بگيرد.


 فرگوسن در آخرين روزهاي حضورش روي نيمکت شياطين سرخ اعلام کرد که روني قصد دارد اين باشگاه را ترک کند و حتي ملاقات با مويس هم نتوانسته اين مهاجم جدايي طلب را به ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

در اين شرايط باشگاه هاي چلسي و آرسنال براي خريد اين مهاجم گلزن اعلام تمايل کرده اند و حتي آبي هاي لندن دو پيشنهاد نيز براي خريد او ارائه دادند اما مديران باشگاه منچستريونايتد همچنان بر حفظ اين بازيکن پافشاري مي کنند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وين روني بازيکن منچستريونايتد است و فکر مي کنم او همچنان بازيکن منچستريونايتد خواهد ماند.

ما احمق نيستيم که در مورد او تصميم عجولانه اي بگيريم. من اصلا علاقه اي به از دست بازيکن خوب مان ندارم و او هم واقعا بازيکن خوبي است. 

من اميدوارم بودم که او روزي بتوانم به اندازه من براي منچستريونايتد گلزني کند و واقعا فوق العاده خواهد بود اگر اين اتفاق در باشگاه ما رخ بدهد. هنوز هم اين اميدواري را دارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 41309
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!